آزمون دولینگو چیست؟ هزینه و مزایا و معایب آکادمی آموزش زبان روان | iranbritish

در بالای هر درسی تعدادی قلب وجود دارد که اگر کاربر پاسخ سؤالات و تمرین‌ها را اشتباه بدهد، آن‌ها را از دست می‌دهد و چنان چه در تمرینات بعدی این اشتباهات را رفع کند، دوباره قلب‌ها را به دست خواهد آورد. چه در حال یادگیری زبانی برای سفر، مدرسه، شغل، خانواده و دوستان یا سلامت مغز خود باشید، یادگیری با Duolingo را دوست خواهید داشت. در یک روش مناسب یادگیری زبان، باید این امکان فراهم شود که بتوانیم در حوزه مورد علاقه و یا مورد نیازمان، کلمات بیشتری یاد بگیریم.

  • خیلی‌ها به فکر شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل هستند، با این حال دولینگو نیز خدمات آزمون منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که ویژگی‌های مختلفی هم دارد.
  • آزمون دولینگو را می توانید در هر زمان و هر مکان بصورت آنلاین انجام دهید.
  • در این مقاله به معرفی آزمون دولینگو و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.
  • پس از ورود به هر درس و یادگیری لغات و قوانین جدید، با چند کلمه‌ی قدیمی مواجه می‌شوید که آن‌ها را در درس‌های قبلی فراگرفته‌اید.
  • پس با یادگیری و به اتمام رساندن تمام دروسی که در هر سرفصل به شما ارائه می‌شود؛ می‌توانید به این درخت طلایی دست پیدا کنید.
  • کمی با زبان مورد نظر آشنایی دارید و با سطح خاصی می‌خواهید شروع به یادگیری زبان کنید که در این صورت از شما آزمون تعیین سطح گرفته شده و سپس وارد مسیر یادگیری می‌شوید.
تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 20% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد. کسانی که در سطخ upper-intermediate به بالا قرار ندارند ابتدا ملزم به گذراندن دوره های General English می باشند. اطمینان حاصل کنید که گوش‌های شما به صورت واضح قابل مشاهده است زیرا برگزار کنندگان آزمون باید مطمئن شوند از هدفون یا هندزفری استفاده نمی‌کنید. در طول آزمون باید وبکم شما روشن باشد و نگاهتان به اطراف نباشد. برای رفع مشکل عدم بارگزاری صوت تلفّظ دروس و همچنین استفاده از نسخه‌ی وب، لازم است از ابزار فیلترشکن استفاده نمایید.

آزمون زبان دولینگو مورد قبول بیش از ۹۰۰ دانشگاه و مراکز شغلی در سرتاسر جهان است

همین ویژگی آزمون دولینگو سبب شده در شرایط شیوع ویروس کرونا، گزینه مناسبی برای زبان‌­آموزانی باشد که به مدرک زبان انگلیسی خود نیاز دارند. اما توجه داشته باشید که حتما قبل از تصمیم‌­گیری برای شرکت در آزمون دولینگو، از پذیرش مدرک این آزمون توسط موسسه یا دانشگاه مورد‌نظرتان، اطمینان پیدا کنید. • انجمن بحث و گفتگو که در نسخه تحت وب اپلیکیشن دولینگو موجود است؛ به شما این مکان را می‌دهد تا بتوانید مشکلات و سوالات خود را در آن مطرح کنید و یا به سوال دیگران پاسخ دهید. در این بخش می‌توانید از پاسخ دیگران به سوالات مختلف، موارد بسیار زیادی بیاموزید. علاوه بر این، اگر شما نیز موضوع خوب و قابل قبولی ارائه دهید که مورد توجه کاربران قرار بگیرید؛ آن‌ها به شما lingot اهدا می‌کنند که می‌توانید برای خرید دیگر امکانات اپلیکیشن دولینگو از آن استفاده کنید. یادگیری یک زبان خارجی در کنار تمامی جذابیت‌های شیرین‌اش، چالش‌های مختلفی هم دارد.

چرا که ممکن است برای همیشه از شرکت در این آزمون و گرفتن مدرک آن محروم شوید. برنامه دولینگو نخستین بار در سال 2012 با تمرکز بر آموزش زبان معرفی شد. درس‌های این نرم افزار با نیاز کاربران تطبیق داده شده و از روش آموزشی جدیدی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کند. دولینگو اپ و وبسایت یادگیری زبان رایگان است که چند سالی می‌شود سر و صدای زیادی به پا کرده است و نزدیک به ۵۰۰ دولینگو میلیون کاربر دارد. پیش از این‌که به یادگیری زبان‌های خارجی با استفاده از نرم افزار Duolingo بپردازید، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد و برای یادگیری زبان‌های خارجی لازم است با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید. در ادامه با نحوه یادگیری زبان خارجی با نرم افزار دولینگو آشنا خواهید شد.

Duolingo Full

در واقع می‌توانید از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان دوم (نظیر فرانسوی، ترکی استانبولی، آلمانی، اسپانیایی و غیره) استفاده کنید. علاوه بر این سعی کردیم با آوردن راهنمای تصویری به شما نحوه راه‌اندازی و استفاده از این اپلیکیشن را به صورت گام به گام آموزش دهیم. با این حال، از آن‌جایی که نمی‌توانید در دولینگو، با زبان فارسی، به یادگیری انگلیسی بپردازید؛ می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن زبان‌شناس، از بهترین روش‌ها و جامع‌ترین منابع و دوره‌ها برای خودآموزی زبان انگلیسی خود استفاده کنید. شما می‌توانید اپلیکیشن زبان‌شناس را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

دیگران نصب کرده‌اند

آزمون دولینگو چیست؟ هزینه و مزایا و معایب آکادمی آموزش زبان روان | iranbritish