آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

ثبت نام در صرافی کوینکس در این قسمت باید ایمیل شخصی، کد تایید ارسال شده به ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. در انتها نیز متنی وجود دارد که از کاربر خواسته شده است تا ضوابط و قوانین Coinex را مطالعه و سپس در صورت موافقت تایید کنند. به این ترتیب ثبت نام در صرافی پایان می‌پذیرد و حالا نوبت آموزش کار با صرافی کوینکس است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex لطفا به بازدید از وب سایت ما.

سیگنال ارز دیجیتال

آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

هر چند تا کنون هیچ حمله فیشینگی در سایت صرافی کوینکس گزارش نشده، اما از این قبیل موارد در بازار ارز دیجیتال به وفور دیده می‌شود. توصیه ما به شما فعال سازی کد دو عاملی می باشد که اگر پیامک ها دیر بیاید و یا ایران پیامک این صرافی را برای ایرانیان ببندد، مشکلی برای انجام کارهایتان در این صرافی نداشته باشید. چون خود این صرافی مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و برای همین هم هست که از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

اگر شما نیاز به سفارش خرید و فروش فوری و لحظه ای دارید، باید به این بخش مراجعه کنید. نکته قابل توجه این است که کارمزد سفارش در این قسمت بیشتر از حالت قبلی است. به طور کلی باید بدانید که صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ در کشور چین به وجود آمده است. این پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را در بر می گیرد. امکاناتی مانند استخرهای استیک، امکان خرید NFT و معاملات فیوچرز فقط بخشی از ویژگی های خاص این صرافی است.

در این زمان پوزیشن بسته شده و هر سود و زیانی که داشته باشیم برداشت می کنیم. در بخش فیوچرز مارکت دو طرفه وجود دارد یعنی همزمان می توان سفارش خرید و فروش را با هم داشت و مانند بخش Spot نیست که محدودیت در گذاشتن پوزیشن وجود دارد. در پایین صفحه مشهود است که پوزیشن روی ۶۰ سنت بسته شده است. زمانی که قیمت XRP در قراردادی که وارد آن شده ایم به ۶۰ سنت برسد پوزیشن اجرا شده و می توانیم سود خود که مابه التفاوت این دو قیمت است را دریافت کنیم.

در این خصوص می توان گفت که صرافی کوینکس از نظر امنیتی تا حدی مناسب است و می توانید با خیال راحت در آن ترید کنید. جالب است بدانید که کوینکس در راستای تامین امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه بهره می گیرد. کوینکس این اطمینان را به کاربران خود داده است که خرید و فروش های آن کاملا امن و بدون هیچ گونه دخالتی صورت بپذیرد و همچنین کل معاملات محافظت شده باشد. به منظور فعال کردن 2FA در صرافی کوینکس، بر روی گزینه Bind now کلیک کنید.

آینده پالایش یکم | بازگشت صندوق پالایش یکم به بازار مثبت