آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

به عنوان مثال شاید بارها پیش آمده باشد که محصولات یا مقالاتی را در گوگل جستجو کرده‌اید و زیر برخی از نتایج ستاره‌دار شده است. و یا نام یک فروشگاه را در اینترنت جستجو کرده‌اید و آدرس و لوکیشن دقیق آن فروشگاه در کنار نتایج ظاهر شده است. اسکیما به طور مستقیم روی CTR تاثیر مستقیم می‌گذارد و می‌تواند صفحه سایت را از باقی نتایج متمایز سازد.

  • از بین متا تگ های معروف می توان به title، description و robots اشاره کرد.
  • سئو ویدیوهای یوتیوبی تا حد بسیار زیادی شبیه به فرآیندهایی است که می توانید آنها را در آموزش سئو نیز بیابید.
  • از لحاظ فنی، سئو مجموعه اقداماتی است که باعث می شود وب سایت برای کاربران و موتور جستجوگر بهینه شده و در رتبه های برتر نتایج گوگل نمایش داده شود.

در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست سئو برای شما آماده کرده‌ایم. همانطور که در بخش قبلی مقاله مطالعه کردید، یکی از اصلی‌ترین روش‌های بهینه‌سازی وب‌سایت برای گوگل، لینک‌سازی و استفاده از رویکردهایی مانند نشر رپورتاژ آگهی است. با این وجود، تهیه متن مناسب برای رپورتاژ آگهی و همینطور پایبندی به لحن رسانه‌ای که قرار است میزبان آگهی شما باشد خود چالشی متفاوت و زمان‌بر به حساب می‌آید. به همین سبب باید از پلتفرمی بهره گرفت که تمامی نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی را در نظر گرفته و متنی با هزینه معقول در اختیار شما بگذارید. سئو در نهایی‌ترین حالت یک هنر است و برای فراگیری موثر، نیاز به تمرین دارد.

رپورتاژ آگهی چیست؟ آیا رپورتاژ در سئو سایت تاثیر دارد؟

با استفاده از این تکنیک می‌توانید سایت خود را به صفحه اول و یا حتی انتخاب اول موتور جستجوی گوگل بیاورید. پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد. ما در دوره جامع سئو نوین از مقدماتی تا پیشرفته سئوی ساست را آموزش داده‌ایم؛ از مفاهیم سئو گرفته تا سئو داخلی و فنی، خارجی، تحقیق کلمات کلیدی و کار با ابزارها.

Reciprocal linking یا Link Exchange چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

البته ناگفته نماند روش دیگری میز موسوم به کلاه خاکتری نیز وجود دارد که ترکیبی از روش‌های کلاه سفید و سیاه است و توسط برخی از سئوکاران حرفه‌ای استفاده می‌شود. بسیاری از وب‌سایت‌ها روی تبادل، خریدوفروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند. بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب‌سایت برای فروش هرزنگاری لینک‌ها می‌شوند.

الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird)

گوگل صاحبان سایت‌ها را ملزم به رعایت استاندارد‌های سئو، که بر همین اساس طرح ریزی شده‌اند، کرده است و عجیب نیست که منافع کاربران را بر منافع صاحبان سایت مقدم بداند. به همین دلیل است که، گوگل مدام سایت و محتوای آن را بررسی می‌کند و از هر نظر مورد سنجش قرار می‌دهد. بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو صورت می‌‌‌گیرد. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس، محصول و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده است. سئو داخلی تکنیک‌هایی است که برای بهینه‌سازی صفحات وب برای کسب رتبه بهتر و ترافیک طبیعی بیشتر انجام می‌شود. سئو خارجی به تکنیک‌های بهبود جایگاه وب‌سایت در صفحه نتایج موتور جست‌وجو اشاره دارد.