اسپیکر، باند بلوتوثی دی جی یک تکه پورتابل قابل حمل شارژی مکسیدر maxeeder مدل MX-DJ2101 CN1003 یزد کالا | bandiran1

اسپیکر های بلند و کوچک دارد و وجود امکانات مختلف و رقص نور و ابعاد مختلف از ویژگی های این گروه است. این دستگاه قابلیت پخش سی دی و فایل‌های تصویری را از طریق پورت USB را به آسانی داراست. همچنین دارای بلوتوث داخلی می‌باشد که امکان پخش موسیقی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه کیفیت بالا در پخش موسیقی است که برای کسانی که دوست دارند موسیقی را با کیفیتی بالا گوش دهند فوق العاده است. برخی از مدل های اسپیکر مکسیدر درگاههای گوناگونی را برای شما ارائه کرده‌اند که مهمترین آنها درگاه USB ، AUX و از همه مهمتر درگاه SD CARD هستند. این درگاه‌ها اسپیکر شما را به یکی از با به روزترین اسپیکر های ساخته شده در دنیا تبدیل می‌کند.

  • محصولات این شرکت در ردیف مقایسه با برندهای هم تراز خارجی قرار دارند.
  • این برند ژاپنی بین‌المللی نیازی به معرفی نداشته و در تولید محصولات مرتبط با صوت و موسیقی باکیفیت همیشه حرفی برای گفتن داشته است.
  • قدرت آن وات بوده و دارای رقص نور، 2 عدد تیونر و 4 ساب ووفر 12 اینچی است.
در کنار اینکه بهترین کیفیت و کارایی را به ارمغان می آورد، با قیمت مناسبی هم عرضه شده تا کاربران توان خریدش را داشته باشند. اسپیکر مکسیدر مدل ۱۲۰۲ دارای ۱۰۵ سانتی متر ارتفاع و بیست کیلو وزن است. این اسپیکر دارای یک صفحه نمایش است و توانایی اتصال با بلوتوث و USB را دارد. توان تولید صدای این محصول ۳۷۰۰۰ وات بوده و از تکنولوژی رقص نور در ساخت این باند استفاده شده است.

شما می‌توانید در این بند آن از طرح‌های مختلفی استفاده کنید. جنس بدنه این مدل از فلز است که باعث شده وزن آن تا حد زیادی کاهش یابد. کیفیت ساخت بدنه این محصول بسیار بالاست و از مقاومت بالایی برخوردار است. باتری این محصول ظرفیتی 2000 میلی‌آمپری دارد که بسیار قابل قبول است. صدای این بلندگوها بسیار با کیفیت است و در عین حال با کیفیت از پس این همه صدا بر می آید. این بلندگوهای خانگی دارای ویژگی های بسیاری هستند و همین امکانات آن را به محصولی مناسب و مفید تبدیل می کند.

اسپیکر دیجی شارژی مکسیدر مدل AL-111

این شرکت در سراسر جهان و حتی در ایران صاحب کارخانه است و درزمینهٔ تولید انواع بند ماشین با حجم صدای بالا فعالیت دارد. پس اگر بر روی بخش سازنده باند خودروی پایونیر، نام کشورهایی به‌غیراز کشور ژاپن باشد، دلیل بر تقلبی بودن باند موردنظر نیست. باند ماشین یکی از مهمترین قسمت در یک سیستم صوتی برای انواع ماشین است، وجود یک باند قوی و قدرتمند برای تکمیل سیستم ماشین بسیار ضروری و لازم است. خرید اینترنتی انواع لوازم خانگی برقی صوتی تصویری خانه و آشپزخانه با قیمت ارزان و ارسال فوری به کل کشور. برخلاف باندای قدیمی مکسیدر‌ که زود میسوختن این جدیدا کیفیت ساخت خیلی خوبی دارن.

پرسش‌های محصول

اسپیکر مکسیدر از دیگر امکانا آن داشتن رادیو با موج FM است که در مواقع نیاز میتوانید استفاده نمایید. این محصول از طریق کابل برق به برق شهری ۲۲۰ ولت وصل میشود و میتوانید در هر کجا از آن استفاده نمایید. این ریموت کنترل قابلیت کم و زیاد کردن صدا و تنظیمات مربوط به بیس و تیوتر را در اختیار شما میگذارد. یکی از بهترین امکانات این باند خانگی داشتن قابلیت کارائوکه است. میتوانید از طریق اتصال میکروفون به دستگاه، صدای خواننده را از روی موزیک حذف کرده و خود به جای لیست قیمت محصولات میکرولب او بخوانید.

اسپیکر، باند بلوتوثی دی جی یک تکه پورتابل قابل حمل شارژی مکسیدر maxeeder مدل MX-DJ2101 CN1003 یزد کالا | bandiran1