اهمیت نصب دوربین مدار بسته

در انتخاب نوع دوربین مداربسته مناسب شما گزینه های زیادی پیش روی دارید. ما امکانی را فراهم کردهایم تا شما بتوانید با مشاهده سوابق کاری، اطلاعات، قیمت پیشنهادی و امتیازات و نظر مشتریان قبلی، بهترین گزینه را برای اجرا و نصب دوربین مداربسته انتخاب کنید. قابلیت بررسی از طریق iPhone / iPad – می توانید سیستم دوربین مدار بسته را به گونه ای تنظیم کنید تا بتوانید از طریق تلفن هوشمند خود همه چیز را مشاهده کنید. در هنگام برنامه ریزی هم یک مهندس می تواند به شما نشان دهد که چگونه از سیستم استفاده کنید و فرایندهای مختلفی را که باید با آن ها آشنا باشید به شما آموزش بدهد، مانند این که چگونه در هنگام ترک منزل دزدگیر خود را در حالت آماده باش قرار دهید و وقتی در خانه هستید آن را از حالت فعال خارج کنید .

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

فروشگاه های خرده فروشی دوربین های مدار بسته را در طبقاتی که فروش انجام می شود نصب می کنند تا از هر گونه دزدی جلوگیری کنند. دوربین های مدار بسته امروزی با پیشرفت قابل توجهی که در این سال های اخیر داشته، توانسته است بخش عمده از دغدغه های اجتماعی یک جامعه را پوشش دهند و در موارد زیادی پس از یک اتفاق با کمک دوربین های مدار بسته (Cctv) یا همان چشم سوم می توان قضاوت بهتر و ارائه خدمات اجتماعی رو به جامعه داشت که خود این موضوع باعث آرامش ذهنی جامعه می شود.

شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران

بر اساس دوربینی که انتخاب می کنید تصویری با رزولوشن متفاوت به شما ارائه خواهد شد. دوربینهای مداربستهٔ حرارتی (Thermal): ثبت تصاویر در این دوربینها ارتباطی به نور مرئی نداشته و تصاویر خروجی این دوربینها بر اساس دما و حرارت اجسام تهیه شده و به کاربر نمایش داده میشوند. دوربین های تصویر حرارتی می توانند مسافت های طولانی ، تا فاصله 300 متری را ببینند! دوربین مدار بسته همچنین می توانید با در دست داشتن سابقه ای از مشتریان سوء استفاده کننده به محافظت از جان کارمندان شما نیز کمک کند. در یک سیستم ساده ، دوربین ها قدرت خود را از مانیتور به دست می آورند. دوربین های مدار بسته تنوع بسیار زیادی داشته و انعطاف پذیر هستند و می توانند به صورت سفارشی طراحی شوند تا متناسب با بودجه شما ، نیازهای امنیتی شما را نیز تامین کنند. برای محافظت از پول ، صاحبان مشاغل دوربین های امنیتی را به صورت استراتژیک در پیش خوان صندوق ها ، دفتر مدیریت ، نزدیک گاوصندوق ها و ورودی ها قرار می دهند.

نظارت نقش مهمی در جامعه امروز بازی می کند و با دوربین هایی که در اطراف ما قرار دارد ، زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه می کند. دوربین های مادون قرمز دارای LED های کوچکی در اطراف لنز هستند تا بتوانند چهره های متحرک را با رنگ مشکی انتخاب کنند. قابلیت ضبط ویدئو به صورت مداوم – این ویژگی به شما آرامش می دهد که هرگونه فعالیت در داخل و اطراف خانه شما ثبت می شود. دوربین با قدرت اصلی : این دسته از دوربین ها با ترتیب ساده کار می کنند ، به جز اینکه دوربین قدرت خود را از مانیتور به دست می آورد و دوربین و مانیتور هر دو به طور جداگانه از طریق شبکه تغذیه می شوند.

با استفاده از این دزدگیر شما می توانید مکان موردنظر را به 7 زون تقسیم بندی کنید. تعمیرات و خدمات نصاب دوربین مدار بسته در ایران می باشد، درباره فروشگاه دوربین مداربسته همین بس که متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولید کنندگان اصلی در سایر نقاط جهان، تمامی دستگاهی سیستمهای حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه خدمات دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه تولید دوربین مداربسته در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دوربین مداربسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته های مشتری را پوشش میدهد. سیستم های نظارت آنالوگ با اتصال دوربین آنالوگ استاندارد شما به ضبط کننده فیلم دیجیتال ( DVR ) از طریق کابل های انتقال کار می کنند.

نصاب دوربین مداربسته

دوربین های مدار بسته با داشتن سیستم های موجود در همه رنج های قیمتی و با ارائه سطح های مختلف امنیتی ، ثابت کرده است که یکی از قابل دسترس ترین فناوری های پیشگیری از ضرر و نظارت بر ایمنی موجود در بازار است. کیفیت ثبت تصاویر این دوربین ها در نور کم، نسبت بهبقیه دوربین ها، قابل قبول تر است. در مطالعاتی که توسط تیم تحقیقاتی آپاکو در جهت اعتبار اجتماعی این برند صورت گرفته است، دوربین های مدار بسته cctv در همه لایه های زندگی روزمره یک شخص جاری می باشد و می توان گفت اگر در راستای پوشش امنیت اجتماعی این سیستم ها نبودند خیلی از اتفاقات صورت پذیرفته قابل حل و پیگیری نبودند. خانواده ها با دوربین مدار بسته خانگی به عنوان بخش مهمی از محافظت از خانه و شیوه زندگی خود رفتار می کنند.

شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران

هنگام انتخاب سنسور مناسب باید دو نکته را در نظر بگیرید : نوع و سایز آن ها. فرق عمدهای که سیم کشی مگنت هنگام نصب با بقیه لوازم جانبی دزدگیر اماکن دارد این است که مگنت نیازی به سیم کشی تغذیه ندارد و فقط دو ورودی زون دارد که به قسمت ثابت آن سربندی میشود. اگر سیستم دزدگیری که خریده اید دزدگیر باکیفیتی باشد و به شکل درست و مطابق دفترچه راهنما نصب شود، امکان سرقت موفق توسط سارق وجود نخواهد داشت و با رعایت همین موارد میتوانید به جلوگیری از کار انداختن دزدگیر اماکن بپردازید. خالی از لطف نیست که بدانید ویدئوهایی که در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد دارای کیفیت تصویر بالایی است که از دوربین های حرفه ای برای ضبط آن ها بهره گرفته شده است و به هر تعداد بار که نیاز داشته باشید می توانید به بازبینی آن ها بپردازید.

برای مثال دوربین های سقفی دارای لنز های wide هستند که می توان گفت فیلمبرداری در این دوربین ها به صورت پهن است و عموما از این نوع دوربین ها در فضاهایی مثل اتاق ها استفاده می شود و یا دوربین های دیواری که لنز آنها Tele یا طولی است برای فضاهایی مانند خیابان ها راه رو ها و سایر محیطی که فیلمبرداری طولی احتیاج دارد شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران استفاده می شود. برای مشاغلی که با حمل و نقل و دریافت سروکار دارند ، نصب دوربین مدار بسته می تواند به عنوان رکوردی برای پیگیری محموله ها باشد. DVR فیلم را از دوربین دریافت می کند ، آن را فشرده کرده و سپس آن را در یک هارد دیسک برای مشاهده به صورت زنده یا در زمان های دیگر ذخیره می کند. اتفاقی که در سامانه میافتد در کنترل زمانی که بر اساس آن سیگنالی که دستگاه دریافت میکند کد رمزی را برای سامانه مها میفرستد.

نصب دزدگیر اماکن

عملکرد دوربین های مدار بسته به گونه ای است که دنباله ای از تصاویر توسط دوربین گرفته می شود که به عنوان سیگنالی منتقل می شود که دستگاه ضبط صدا و نمایشگر را عبور می کند. نصب دوربين هاي مداربسته يکي از سرمايه گذاري هاي ضروري است که هر مالکي مي داند بايد آن را انجام دهد. 1. طولانی بودن مسافت برای کابل کشی : زمانی که بخواهیم کابل کشی را در مسافت بالا انجام دهیم اما از مشکلات این کار مصرف زیاد کابل، صرف مدت زمان بالا برای کابل کشی و از همه مهمتر هزینه بالای آن در اثر طولانی بودن، اما در اینجا می توانیم با استفاده از سیستم مدار بسته تحت شبکه می توانیم این مشکلات را برطرف کنیم . همچنین می توانید نشان ها و برچسب ها را روی درب فروشگاه خود قرار دهید تا به مشتریان خود اطلاع دهید که در حال تماشای آنها هستید.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

دزدگیر های اماکن معمولا از نظر عملکردی گسترده تر از دزدگیر های معمولی منازل هستند این دزدگیر ها خود نیز در انواع مختلفی یافت می شوند که بسته به نوع ساختمان، محیط و انتظارات شما از دزدگیر، می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بسیاری از سیستم های امنیتی تصویری مجهز به نرم افزارهایی هستند که قادرند تأسیسات و اماکن متعددی را از یک نقطه رویت کنند . دوربین امنیتی شما بهترین تشخیص حرکت را ارائه می دهد. به علاوه می تواند با ضبط پیام های صوتی، گزارش هشدار را به 8 شماره تلفن ثابت یا 16 شماره تلفن ثابت ارسال کند. توضیح عملکرد این دزدگیرها به زبان ساده این است که دزدگیر سیم کارتی در صورتی که خطری احساس کند، به شماره که مالک روی آن ست کرده است پیامک ارسال می کند.

نصب دوربین مداربسته رستوران

اگر دوربین ها و یا تجهیزات به صورت اصولی و در مکان مناسب نصب نشوند، سارقین به راحتی میتوانند به آنها دسترسی داشته و با ایجاد اختلال در آنها کار خود را انجام دهند. نصاب دوربین مدار بسته پس از انجام هماهنگی های لازم به محل اعزام شده و مراحل نصب دوربین را آغاز خواهد کرد. خوشبختانه امروزه با در دست داشتند یک تلفن همراه هوشمند و یا تبلت و لپتاپ هم میتوان تصاویر دوربین مدار بسته را از راه دور کنترل کرد. یکی از ویژگی های دزدگیر ساختمان آرینا کنترل از راه دور آن، توسط گوشی همراه می باشد.

در عوض ، فیلم می تواند مستقیما به رایانه شخصی یا NVR ( شبکه ضبط کننده فیلم ویدیویی ) پخش شود. می توانید دوربین های خود را به گونه ای تنظیم کنید تا هر چیزی را که مشاهده می کند ، ضبط کند اما این قابلیت نیازمند فضای زیادی است. نصب دوربین مداربسته یک فعالیت تخصصی است که هرکسی از عهده انجام آن بر نمیآید. روی پروفایل هر یک کلیک کنید و نحوه انجام پروژه و همچنین کیفیت کار نصاب دوربین مدار بسته را مطالعه کنید. طبق تجربه ما در امر نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته باید عرض کنیم که برای هر دوربین یک اپداپتور 2 آمپری 12 ولتی کافی است البته با اینکه مصرف اکثر دوربین های مدار بسته طبق برچسب روی آنها در حدود 1.3 تا 1.4 آمپر می باشد ولی شما حتما 2 آمپری بزنید تا هم کیفیت تصویر خوب باشد هم در آینده دوربین مربوطه به مشکل برخورد نکند.

بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته

سیستم های IP کمی بیشتر درگیر بوده و به همین ترتیب گزینه گران ترین محسوب می شوند. این دسته از دوربین های مدار بسته قادر به کار در محیط های معمولی و کم نور هستند و نیازی به تصویرگرهای مادون قرمز داخلی ندارند ، زیرا می توانند به لطف تراشه های تصویربرداری حساس خود تصاویر ویدئویی شفاف را در تاریکی ضبط کنند. نوعی از دزدگیرهای ساختمانی وجود دارند که به درب های شوک دار وصل می شوند، به طوری که همزمان با شناسایی عامل مشکوک، درب های ورودی و خروجی را به جریان برق متصل می کنند تا جلوی فعالیت سارقان را بگیرد. نمونه ای از اینکه چگونه میتوان از دوربین مداربسته سوء استفاده کرد این است که این اطلاعات توسط مجرمان به دست آمده و میتوانند از آن به عنوان نوعی باجگیری استفاده کنند.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن در تهران این موضوع برای مشاغلی که بیشتر مستعد دزدی هستند (همچون پمپ بنزین ها و یا فروشگاه های خرده فروشی ) بسیار مناسب است. شکل این دسته از دوربین های مدار بسته به صورت استوانه ای و دراز بوده و برای فضاهای باز بسیار ایده آل است. صاحبان مشاغل از تکنولوژی دوربین مداربسته برای دلایل مختلفی همچون بازدارنده جرم و جنایت استفاده می کنند. آنها راه حل های ساده و کارآمدی برای بسیاری از سازمان ها از جمله عوارض راه و جاده ها ، مدیریت هتل ها و پارکینگ خودروها ارائه می دهند.

دزدگیر اماکن سیم کارتی(نسل سوم): این دزدگیرها از دو دسته قبلی جدیدتر هستند و کارایی و عملکرد آنها از نسلهای اول و دوم بیشتر است. نظارت تصویری معمولاً در کارخانجات اماکن تولیدی و اجرایی برای مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تأخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد به کار می رود . بعد از آن که تمام این کار ها انجام شد؛ نوبت به سیم کشی سیستم امنیتی می رسد.

نصاب دزدگیر اماکن برای منزل