با حداقل هزینه، ساخت اتاق فرار را شروع کنید! ایران اسکیپ مگ | allescape

برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است. طراحان اتاق فرار کسانی هستند که بر اساس تجربه و مطالعه بسیار بتوانند با طراحی و ساخت درست صحنه ها از آسیب پذیری افراد و وسایل، تغییر ریتم بازی برای بازیکنان و … جلوگیری کنند . معمایی طرح می کنند که پاسخ آن در گرو حل معمایی دیگر یا یافتن وسیله ای در یک جای پیچیده است . آنها خودشان و ذهنشان را بارها و بارها در محیط بازی قرار می دهند و تمام راه هایی که ممکن است بازیکنان در آینده برای خراب کردن ریتم بازی به کار ببندند را در نظر می گیرند .

البته برخی از بازی ها تا نفری ۲۰۰ هزار تومان برای یک ساعت بازی رزرو میشوند که به ژانر و شرایط محیط بستگی دارد. از دیگر موارد تأثیرگذار در هزینه ساخت اتاق فرار ماسک‌ها و لباس‌ها است. اگر می‌خواهید یک اتاق فرار حرفه‌ای تهیه کنید که روی مخاطب اثر بگذارد، توصیه می‌کنیم به ماسک‌ها و لباس اکتورها یا بازیگران توجه بیشتری کنید. ماسک‌ها را می‌توانید به صورت آماده بخرید، اما لباس اکتورها را بهتر است بدوزید.

قرار گیرد تا مثلا در یک اتاق فرار ترسناک، حس لذتِ کشف معما و درگیر شدن با داستانی درگیرکننده، با هیجان و آدرنالین ناشی از ترس ترکیب شود و یک تجربه¬ی کامل و به¬یاد¬ماندنی از یک اسکیپ روم خلق شود. لازم به ذکر است، محاسبه هزینه های طراحی اسکیپ روم کاملا تخصصی می باشد و به همین دلیل قیمت نهایی پس از بررسی شرایط توسط کارشناسان ما ارائه می شود. شرایط محیطی که اسکیپ روم در آن راه اندازی میشود تاثیر بسیار زیادی بر نوع سناریو و تجهیزات مورد نیاز برای پیاده سازی آن خواهد داشت. به همین دلیل به عنوان اولین و یکی از مهم ترین گام ها در ساخت اسکیپ روم، لازم است افراد حرفه ای و با تجربه مکان مورد نظر را از نزدیک بازدید کنند. در این مرحله با توجه به میزان فضای اختصاص داده شده به اتاق ها، شرایط نور محیط و غیره تصمیم گیری میشود که چه نوع سناریو با چه تعداد شرکت کننده بهتر است برای آن طراحی گردد. در سال 2012 نیز کازویا ایواتا این بازی را در سانفرانسیسکو اجرا کرد و در سال بعد پازل برک تحت عنوان اولین کمپانی آمریکایی اتاق فرار در سیاتل شکل گرفت.

دسترسی سریع

با حداقل هزینه، ساخت اتاق فرار را شروع کنید! ایران اسکیپ مگ | allescape این روش فضای زیاد و هزینه بالایی را می‌ طلبد.برخی اتاق فرارهای معمایی صرفا مبتنی بر تعدادی قفل (رمز دار، کلیدی و …) هستند. که در این حالت معمولا معماهایی که جواب آنها رسیدن به یک عدد است و آن عدد باعث باز شدن یک قفل رمز دار می‌ شود طراحی می شوند که این اتاق های فرار هم کسل کننده و غیر قابل تحمل هستند. رسیدن به درآمد خوب از اتاق فرار، کار سختی نیست ولی باید حتما چند نکته رو رعایت کنین. در قدم اول باید موقعیت سنجی خوبی برای تهیه ملک داشته باشین و جایی رو انتخاب کنین که هم دسترسی خوبی داشته باشه و هم به مراکز تفریحی مثل پارک نزدیک باشه.

  • استقبال بی‌نظیر مخاطبان از این بازی به گونه‌ای بود که در مدت زمان کوتاهی، ساخت اتاق فرار در دیگر نقاط دنیا مانند سنگاپور و برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی رونق گرفت و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا پیدا کرد.
  • وقتی که مشغول طراحی و ساخت اتاق فرار هستید و ایده‌ای برای سناریوی بازی پیدا کردید، حتماً سعی کنید تمام لحظات، صحنه‌ها، پیچش‌ها یا حتی دیالوگ‌هایی که به ذهنتون می‌رسه و دوستشون دارید رو یادداشت کنید.
  • برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه طراحی دکور اتاق فرار کنید.
  • در آخرین مرحله، هوشمندسازی و ایجاد سیستم های کنترل بازی توسط واحد مهندسی الکترونیک انجام می‌گردد.
  • به همین علت شاید این بار هدف فقط فرار کردن از یک نیروی اهریمنی و ترسناک، یا خلاص شدن از یک مخمصه و یک قاتل روانی نباشد.

حتی با وجود وسایل نقلیۀ عمومی، خیلی از مشتری‌ها با ماشین شخصی به اتاق فرار شما میان. بنابراین اگه لوکیشن شما پارکینگ اختصاصی داشته باشه یا نزدیک به یک پارکینگ عمومی باشه، تجربۀ مشتری مطلوب‌تر خواهد بود. خیلی‌ها ممکنه برای فرار از این مشکل، به فضاهای خارج از شهر فکر کنن. اگر چه لوکیشن‌های خارج از شهر مزایای خودشون رو دارن، اما به دلیل مسافتی که مشتری‌ها باید طی کنن و البته به خاطر فضای به ‌ظاهر خطرناک خارج شهر، ممکنه اغلب افراد این بازی‌ها رو انتخاب نکنن و دوام کسب‌وکار شما کمتر بشه. معماهایی باید در این مرحله طراحی شوند که منطقی و منصفانه باشند و در عین حال مغز را به چالش وادار کنند. معماهای بسیار سخت یا ساده تاثیر نامطلوبی بر میزان رضایت کاربران خواهد داشت.

۶. اتاق فرار کمپ آلفا