بهترین آبرسان های پوست صورت کرم مرطوب کننده و آبرسان طبیعی کلینیک خانه سفید

صبح ها بلافاصله بعد از شستشوی صورت، قبل از شروع آرایش و به عنوان پایه میکاپ، و شب ها پیش از خواب و بعد از آنکه صورتتان را از مواد آرایشی کاملا پاک کردید بهترین زمان ها برای مصرف انواع آبرسان ها است. کرم آب رسان دست و صورت ژوت ، یک نرم کننده بی نظیر برای آبرسانی سطح پوست شما است. لازم به ذکر است این محصول جزو پرفروش‌ترین آبرسان پوست بازار می‌باشد. این کرم آبرسان خوب و با کیفیت، توسط برند کامان با کوآنزیم Q10 و ویتامین E تولید شده است. همچنین شادابی پوست را افزایش داده و از ایجاد علائم پیری و چین‌وچروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. یکی از متداول‌ترین سوالاتی که پیش می‌آید، این است که تفاوت کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان چیست؟ آیا می‌توان این دو کرم را به‌جای هم استفاده کرد یا خیر؟ قطعا پاسخ خیر است.

این برند فرانسوی محصولات مراقبتی و آرایشی خود را به سرتاسر دنیا صادر می‌کند و از محبوبیت زیادی بین همه اقشار جامعه برخوردار است. آنتی اکسیدانت موجود در این ژل کرم باعث می‌شود پوستی سالم و شاداب داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کرم آبرسان می‌توان به این نکته اشاره کرد که در ساخت آن از مواد شیمیایی مضر و دارای عوارض جانبی از قبیل پارابن‌ها، فتالات، سیلیکون و رنگ استفاده نشده است. این کرم حاوی ویتامین‌های A ،B1 ،B3 ،B5 بوده و حاوی عصاره آناناس است نه تنها بوی بسیار ملایم و خوبی دارد بلکه در مرطوب نگه داشتن پوست شما بسیار قوی عمل می‌کند. مرطوب کننده ها اما با خشکی و نشانه های پوست مبارزه می‌کنند اگر سطح پوست خشک و تیز به نظر میرسد باید از انواع مرطوب کننده ها برای بهبود وضعیت پوستتان استفاده کنید. ژل آبرسان و پمپی آدرا محصولی است که کاربران از حجم و قیمت و همین‌طور تاثیر آن رضایت داشته‌اند.

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سینره مدل Hydra Plus Timeless حاوی انواع روغن‌های مغذی پوست ازجمله روغن آرگان است که می‌تواند باعث تسریع روند بازسازی لیپیدهای از دسته رفته پوست، رطوبت رسانی و رفع خشکی پوست شود. یکی از کلیدی‌ترین روتین‌های مراقبتی برای داشتن پوستی سالم و درخشان، صرف‌نظر از فصل، سن و نوع پوست، استفاده روزانه از بهترین کرم آبرسان پوست است. اگر فکر می‌کنید که پوستتان خشک و کدر به نظر می‌رسد و چین‌وچروک‌های آن بیشتر از حالت عادی دیده می‌شود به احتمال زیاد پوستتان دهیدراته شده است.

۱۰ مورد از بهترین کرم آبرسان پوست ایرانی و خارجی در بازار ایران

اما اگر به طور کلی به آن‌ها نگاه کنیم، سه نوع اصلی از ترکیبات رطوبت رسان وجود دارند. هر سه این‌ها دارای عملکرد متفاوتی هستند، اما اکثر محصولات مرطوب‌کننده موجود در بازار ترکیبی از هر سه آن‌ها را در خود جا داده اند. همه افراد صرف نظر از نوع پوست خود باید از مرطوب کننده ای مناسب استفاده کنند. یکی از اصلی ترین وظایف مرطوب کننده ها تامین رطوبت مورد نیاز لایه اپیدرم پوست است و جالب است بدانید که آب مورد نیاز پوست به صورت طبیعی از طریق لایه میانی به لایه خارجی پوست می رسد. در این شرایط چربی موجود بر روی پوست همانند یک لایه محافظتی عمل می کند و از تبخیر آب سطح پوست جلوگیری می کند. بنابراین اگر چربی سطح پوست کم باشد یا به دلایلی از بین برود، آب سطح پوست تبخیر و پوست دچار خشکی می شود.

پس اگر تا به امروز پوست را تمام و کمال سیراب نمی‌کرده‌اید، از همین امروز برای خرید کرم آبرسان اقدام کنید. می‌توان گفت بهترین سن برای آبرسانی پوست ۳۰ سال به بالاست، هیدراته کردن پوست از این سن به بعد تقریباً برای تمام افراد به ویژه کسانی که پوست خشک دارند ضروری است. پوست خشک منجربه افزایش چین و چروک‌ها خواهد شد اما به سادگی و با استفاده از محصولات آبرسان می‌توانید روند پیری پوست را کند کنید.

بنابراین لازم است که برای داشتن پوستی سالم از کرم های آبرسان استفاده کنید تا با افزایش سن، دچار خشکی پوست نشوید. هم چنین لازم به ذکر است که افرادی که از کرم های آبرسان به صورت مداوم استفاده می کنند، پوستی شاداب و لطیف تر خواهند داشت. مرطوب کننده ها باید حاوی مواد مرغوب و مفیدی از جمله هیالورونیک اسید، گلیسیرین، روغن های معدنی، ویتامین A، ویتامین E، آلوئه ورا، عصاره بابونه، سرامیدها، ویتامین B5 و … این کرم آبرسان حاوی آلوئه ورا است که دارای ۱۸ نوع اسید آمینه و ۱۲ نوع ویتامین می‌‌باشد. این محصول با بافت سبک و لطیفی که دارد محبوبیت زیادی در بین طرفدارانش پیدا کرده است. علاوه بر این از این کرم به عنوان کرم روز و شب نیز می‌توان استفاده کرد.

  • اگر پوست خشکی دارید و به‌دنبال یک کرم مرطوب‌کننده و آبرسان خوب هستید، کرم اوسرین سری Sensitive Skin مدل Aquaporin Active برای شما مناسب است.
  • بنابراین برای پوست‌های حساس و درمان بیماری‌هایی نظیر اگزما و پسوریازیس مناسب است.
  • عصاره آلوئه ورایی که در کرم آبرسان سوپکس وجود دارد، یک عامل ترمیم کننده و مرطوب کننده طبیعی به شمار می رود.
  • برای انتخاب بهترین کرم آبرسان یا مرطوب کننده برای پوست‌های حساس ابتدا باید بفهمید که پوستتان در کدام دسته بندی از حساسیت قرار می‌گیرد.

بهترین آبرسان های پوست صورت کرم مرطوب کننده و آبرسان طبیعی کلینیک خانه سفید

اگر پوستی چرب و مستعد جوش دارید، بهتر است از آبرسان‌هایی استفاده کنید که بافتی سبک‌تر دارند. چراکه این نوع آبرسان‌ها سریع‌تر جذب شده و منافذ پوست شما را مسدود نخواهند کرد. بالعکس، اگر پوست شما خشک است، بهتر است از آبرسان‌هایی با بافت سنگین‌تر و خامه‌ای استفاده کنید تا این آبرسان برای مدت طولانی‌تری روی سطح پوستتان باقی بماند. در صورت استفاده از کرم‌های مرطوب کننده مخصوص پوست خشک برای چرب، به علت روغن پایه بودن آن‌ها، منافذ صورت مسدود شده و سبوم تولید شده توسط غدد چربی راهی به بیرون پیدا نمی‌کنند.

آبرسان و روشن کننده فیداوت یک روشن‌کننده و مرطوب‌کننده سبک روزانه برای آبرسانی پوست‌های مختلط است. ویتامین C و E در کنار نیاسین آمید در مجموع باعث شده این آبرسان، محصولی کاملا تخصصی برای آبرسانی و لکه‌برداری پوست باشد. کرم‌های آبرسان اگر به درستی انتخاب شوند، هیچگونه عوارض یا مشکلی برای صورت و بدن ایجاد نمی‌کنند. یک سری شرایط خاص در مواقعی که انتخابی درست از بین آبرسان و مرطوب کننده انجام نشود و یا عدم استفاده صحیح، ایجاد می‌گردد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. استفاده از بهترین کرم های آبرسان نه تنها چین و چروک های صورت را از بین می برد بلکه باعث جلوگیری از پیری زود رس می شود. این محصولات می توانند به شکل روغن، بالم، کرم، ژل و… در بازار موجود باشند، ولی موضوعی که اهمیت دارد مواد تشکیل دهنده محصولات آبرسان است که باید به آن ها توجه شود.

۸ کرم آبرسان الارو

اگر پوستی خشک دارید می‌توانید قبل از آرایش و زیرسازی سطح پوست را با آبرسان شون مرطوب و آبرسانی کنید. به گفته محققان، وازلین یکی از موثرترین مرطوب کننده های موجود در بازار است که با پوشش سطح پوست، مانع از خروج آب از پوست شما می شود. از وازلین می توان به عنوان مرطوب کننده روزمره برای پوست های خیلی خشک استفاده کرد.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+e

این نوع از مرطوب کننده ها مناسب استفاده در هنگام روز هستند که علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست، غالبا حاوی فاکتورهای محافظتی در برابر آلودگی های محیطی و اشعه زیان آور نور خورشید وبسایت اصیل بخرید هستند. بر این اساس مرطوب کننده های روز در مقابل اشعه ماورای بنفش نور خورشید همانند یک فیلتر عمل می کنند. همچنین برخی از مرطوب کننده های روز با ترکیبات ضد چروک خود با علائم پیری پوست مبارزه می کنند و پوست را درخشان، سالم ، شاداب و جوان نگاه می دارند. برای این که بتوانید بهترین آبرسان پوست را انتخاب کنید لازم است که عملکرد انواع محصولات آبرسان را بشناسید. هدف کلی از محصولات آبرسان این است که با استفاده از این نوع محصولات، بتوانید از کم آب شدن پوست جلوگیری کنید.