بهترین لپ تاپ برای کلاس و وبینار آنلاین 2022 ژینال

ما در این مقاله تعدادی از لپ تاپ‌های تبلت شو نیز معرفی کرده‌ایم که برای کار دانشجویی مناسب هستند. در مجموع، اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان برای مصارف نیمه‌حرفه‌ای و روزمره هستید، اچ پی گزینه‌های مختلفی برای شما دارد که لپ‌تاپ 15.6 اینچی HP G7-250-A یکی از آنهاست. لپ‌تاپ لنوو IdeaPad ۳ در دسته لپ‌تاپ‌های ارزان و در عین حال با کیفیت قرار دارد.

قیمت روز خودرو های سایپا و ایران خودرو 29 آبان 1401 + جدول

به لطف تکنولوژی مجازی‌سازی اینتل و رم 4 گیگابایتی، این دستگاه یکی از معدود نوت بوک‌هایی است که از آن می‌توان برای برنامه‌نویسی، کدنویسی، و انجام چند کار به‌صورت همزمان استفاده کرد. با افزایش محبوبیت کلاس‌های مجازی، توصیه می‌شود لپ تاپی با وب کم HD یا FHD با زاویه دید گسترده خریداری کنید. همچنین لپ تاپی که میکروفون‌ استودیویی دارد، برای کلاس مجازی بسیار مناسب است. تراشه TPM 2.0 در لپ‌تاپ ThinkPad از اطلاعات شما و کلیه اسناد تجاری و مالی ذخیره‌شده بر روی هارددیسک محافظت می‌کند. وب کم Think Shutter یکپارچه نیز از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند. اجزای سیستم به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که در برابر هرگونه خرابی، مانند برنامه‌های مخرب، داده‌های پیچیده و حتی قطرات آب مقاومت کنند.

لپ تاپ hp مدل Omen 16 b-0002tx یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی است که سخت افزار بسیار خوبی در کنار قیمت مناسب دارد. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook F512D با صفحه نمایش لمسی 1080، 512 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD پردازنده قدرتمند Ryzen U از شرکت AMD و 8 گیگابایت رم با فرکانس 3200 یک انتخاب خوب برای خرید محسوب می‌شود. این لپ تاپ نه تنها برای مصراف عمومی بلکه برای اجرای بسیاری از برنامه ها و بازی های متوسط نیز توصیه می‌شود. یک لپ تاپ 15 اینچی و پرقدرت نیز از برند ایسوس به نام TUF Dash F15 FX517ZR-A نیز حضور دارد. که با کیفیت ساخت عالی و کانفیگ بروز برای تمام امور دانشجویی و دانش آموزی مناسب است.

اگر برای پولتان ارزش قائل هستید، لطفا ارزان نخرید!

اگر به دنبال لپ تاپی مناسب برنامه نویسی هستید در خرید این محصول شک نکنید ولی اگر محصولی برای بازی می‌خواهید شاید بتوانید گزینه بهتری با کارت گرافیک قوی‌تر پیدا کنید. به یک لپ تاپHP جذاب می‌رسیم که به دلیل برخورداری از پردازنده مرکزی قوی در کنار کارت گرافیک خوب ارزش خرید بالایی دارد. این لپ تاپ 2.2 کیلوگرمی از کارت گرافیک GEFORCE GTX1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 و پردازنده مرکزی Intel Core i H با فرکانس 3.3 تا 4.4 گیگاهرتز بهره می‌برد. پردازنده مرکزی در نظر گرفته شده برای این مدل Intel Core i7 1165G7 با فرکانس 2.8 تا 4.7 گیگاهرتز است که قدرت خوب و مناسبی برای برنامه نویسی و کارهای پردازشی مختلف دارد. این پردازنده مرکزی با کارت گرافیک GeForce MX350 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 همراه می‌شود. این کارت گرافیک قطعا نسبت به لپ تاپ قبلی بسیار ضعیف‌تر است ولی در عمل قدرت کافی دارد و برای برنامه نویسی نیازی به کارت گرافیک خیلی قوی ندارید، مگر به فکر کارهای گرافیکی باشید.

بهترین لپ تاپ برای کلاس و وبینار آنلاین 2022 ژینال پنل LED-backlit این دستگاه یکی دیگر از امکانات لپ تاپ برای کاهش مصرف باتری visit here است. به لطف امکانات ضد تابش صفحه نمایش، کار کردن با لپ تاپ برای ساعات طولانی چشم‌تان را خسته نمی‌کند. اگر قصد دارید یک لپ تاپ خوب در بازه 20 میلیون تومان و با قدرت پردازش بالا، و گرافیک خیره‌کننده بخرید، لیستی که در ادامه آورده‌ایم قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

  • اگر هر کدام از این دو مورد برای شما مهم باشد بهتر است لپ تاپی انتخاب کنید که مجهز به کارت گرافیک مستقل و حافظه گرافیکی اختصاصی باشد.
  • به علاوه، کیفیت ساخت این محصول به اندازه‌ای بالاست که با خرید آن، حس یک دستگاه گران‌قیمت به شما القا خواهد شد.
  • وقتی در مورد ویژگی نمایش صحبت می کنید ، بسیار ضعیف است و فقط خوب نیست.
  • شاید عمر باتری طولانی و عملکرد سریع CPU برای شما مهم باشد و یا اینکه جزو افرادی هستید که بعد از یک پروژه کلاسی بخواهید، با بازی کردن خستگی خود را برطرف کنید.
  • پردازنده Core i5 1135G7، رم 8GB، حافظه 512 گیگ از نوع SSD و کارت گرافیک MX350 در کنار صفحه نمایش 1920×1080 آن برای هر محصل و دانشجویی مناسب است.
این محصول لنوو جزو لپ‌تاپ‌های گیمینگی به حساب می‌آید که با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار راهی بزار شده است. Lenovo Legion 7i نسل ۶ را می‌توانید با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل Core i7 مدل 11800H و کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 خریداری کنید. این محصول از صفحه نمایش ۱۶ اینچی بسیار باکیفیت هم بهره می‌برد و طراحی زیبا و عملکرد باتری فوق العاده‌ای دارد.

این لپ تاپ یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که هم به دنبال قدرت بالا هستند و هم ظاهر ساده و کلاسیک، پس می‌تواند یک انتخاب خوب برای دانشجویان باشد. این لپ تاپ از نظر گرافیکی قدرت بسیار مناسبی دارد و عملا یک لپ تاپ گیمینگ متوسط است. در جایگاه سوم ما برای بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان، لپ تاپ R565EA – BQ1979 از برند ایسوس قرار دارد. این لپ تاپ مجهز به بهترین پردازنده محدوده قیمت 15 میلیون است و به لطف حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت، سرعت بالایی در باز کردن نرم افزارها و بالا آمدن ویندوز دارد.

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 10 میلیون تومان

هر برند برای برآورده کردن نیاز‌های مشتری به طور متفاوتی عمل می‌کند. برای مثال لپ‌تاپ‌های برند ایسوس نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها به دلیل مادربرد‌های آنبرد قیمت ارزان‌تری دارند. بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی ذکر شده این لیست برای کاربری‌های مختلف معرفی شده‌اند. می‌توانید بر اساس بودجه و نیازی که دارید، یکی از این لپ‌تاپ‌ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ میان‌رده با طراحی زیبا و رنگ متفاوت هستید، ما لپ‌تاپ اچ‌پی 15-EF2126WM را پیشنهاد می‌کنیم.