بیشترین کد تخفیف فراکتاب faraketab کانال تخفیف

لازم به ذکر است این کد فقط برای خرید از بین کتاب‌های صوتی و دیجیتال انتشارات شمشاد در … با ثبت این کد تخفیف از 70 درصد تخفیف کتاب‌های مجموعه تدبیرهای کلیدی و اوج بندگی اپلیکیشن فراکتاب، فروشگاه آنلاین انواع کتاب چاپی، صوتی و دیجیتال بهره‌مند شوید. فراکتاب یک فروشگاه اینترنتی کتاب است که فعالیت خود را از سال 1391 شروع نموده و یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش نسخه چاپی، صوتی و دیجیتال کتاب های انتشارات مختلف به شمار می‌آید. اگر شما هم مانند بسیاری از علاقه مندان به کتابخوانی ترجیح می‌دهید لذت مطالعه را با ورق زدن کتاب و لمس کاغذ تجربه کنید، یا اینکه به خواندن کتاب های الکترونیک یا شنیدن کتب صوتی عادت دارید، این فروشگاه کتاب پاسخگوی نیازهای شماست. خبر خوب اینکه با استفاده از کد تخفیف فراکتاب که از طرف آفچنل به شما هدیه داده می‌شود می‌توانید کتاب ها و دیگر محصولات این فروشگاه را با قیمت ارزان خریداری کنید. با وارد کردن این کد تخفیف می‌توانید از 25 درصد تخفیف در اولین خرید خود از فراکتاب، فروشگاه آنلاین انواع کتاب و کتاب صوتی، بهره‌مند شوید.

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. © تمامی حقوق محفوظ است و استفاده از اطلاعات سایت تنها با ذکر نام منبع آزاد می باشد. ➐ تنظیم بلندی صدا، نور صفحه و مکان نمایش با کشیدن دست در قسمتهای مختلف صفحه.

فراکتاب

بیشترین کد تخفیف فراکتاب faraketab کانال تخفیف لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. بنابراین اگر می خواهید به یک کتابخانه شبانه روزی و کامل دسترسی داشته باشید حتما این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نمایید. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم. با این وجود سخنرانی های مذهبی، دوره های آموزشی و برنامه های رادیو-تلویزیونی مواردی هستند که برخلاف فیدیبو در فراکتاب در تعداد قابل قبولی یافت می شوند که طبعا مشتریان خاص خود را دارند. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

کد تخفیف 20 درصدی غیراول سایت فراکتاب

رعایت حق مؤلف شاید برای کاربران اهمیت چندانی نداشته باشد اما در حفظ ارزش آثار یک نویسنده تأثیر بسزایی دارد. ” فرا کتاب ” عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی است که دانلود قانونی کتاب های دیجیتال را برای کاربرانش فراهم می کند و امکانات زیادی برای مدیریت یک کتابخانه مجازی در اختیارشان می گذارد. نقد و بررسی اپلیکیشن فراکتاب – کتاب الکترونیکی و صوتی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از دیرباز تا چند دهه‌ی پیش همواره جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان داشته‌ است. در واقع، این فرهنگ مدت‌ها بود که در جامعه‌ی ما به دست فراموشی سپرده شده بود اما، اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند با ارائه‌ی کتاب‌ها به صورت دیجیتال پتانسیل زنده‌ نگاه داشتن این فرهنگ را از خود نشان داده‌اند و تا حدود بسیار زیادی نیز در انجام این امر موفق عمل کرده‌اند.

کسب و کار

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %20 تخفیف اولین خرید کتاب چاپی، صوتی و دیجیتال سامانه فراکتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است با این خرید 2 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. این اپلیکیشن بیش از 20 هزار نصب فعال دارد و بسیاری از بهترین کتاب‌های دنیا را در خود جای داده است. همچنین برخی از کتاب‌ها به پرداهخت درون برنامه‌ای نیاز دارند که نسبت به قیمت اصلی کتاب بسیار کمتر است. هر کاربر می‌تواند قبل از خرید کتاب چند صفحه‌ای از آن را به صورت رایگان مطالعه کند و در صورت تمایل نسخه کامل آن را خریداری نماید. امکان تنظیم فون و همچنین نور صفحه و نمایش دادن کتاب به هنگام شب با نور متناسب نیز از دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن فراکتاب به شمار می‌رود.

در فروشگاه فراکتاب می توان تعداد تقریبا قابل قبولی از کتاب ها در زمینه های مختلف را پیدا کرد. فراکتاب در زمینه کتب مذهبی و دینی آرشیو بسیار خوبی را در خود جمع آوری کرده، اما در دسته هایی مثل رمان های ایرانی و خارجی و علی الخصوص کتاب های انگلیسی زبان تا حدی ضعیف است. فراکتاب تجربه متفاوت صوت همگام با متن و ترکیبی از یک کتابخانه و کتابخوان است. تبدیل اصولا بر روی آثاری صورت می گیرد که قرار است با پسوند .ava عرضه شوند، که در آن محتوای خام مانند فایل ورد، صوت و تصاویر آثار طی فرایندی به صورت .ava عرضه می شوند.

  • شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.
  • با این وجود سخنرانی های مذهبی، دوره های آموزشی و برنامه های رادیو-تلویزیونی مواردی هستند که برخلاف فیدیبو در فراکتاب در تعداد قابل قبولی یافت می شوند که طبعا مشتریان خاص خود را دارند.
  • اما به طور کلی و در جمع بندی می توان عملکرد مجموعه فراکتاب را قابل قبول توصیف کرد، هر چند که رابط کاربری کتابخوان برای نسخه های بعدی نیازمند تغییرات اساسی است.
  • تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.

همچنین، تخفیف‌های هفتگی و رویدادها نیز در ویترین این اپلیکیشن کاملاً نمود پیدا می‌کنند و به راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از دیرباز تا چند دهه‌ی پیش همواره جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان داشته‌ است. با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن آف چنل و در همین صفحه می‌توانید از جدیدترین تخفیفات فعال این فروشگاه مطلع شوید و با اعمال کد تخفیف فراکتاب بر روی سبد خرید خود، کتاب های مورد علاقه تان را با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه کنید.

با استفاده از کوپن و کد تخفیف فراکتاب، آثار شنیداری، متنی و کاغذی تمامی ناشران با موضوعات مختلف را با قیمت ارزان خرید دانلود اپلیکیشن فراکتاب نمایید. بدون وارد کردن کد تخفیف طاقچه از %40 تخفیف کتاب‌های کودک و نوجوان نشر چشمه از این فروشگاه اینترنتی کتاب، کتاب صوتی، مجلات و روزنامه‌های الکترونیک بهره‌مند شوید. این سایت کدهای متنوعی در اختیار کانال تخفیف قرار داده که هر یک برای طیف خاصی از کاربران قابل استفاده است.