تلویزیون شهری مشخصات تلویزیون شهری | asilight

اما در روش دوم بدون نیاز به مراجعه حضوری، می توانید در بستر اینترنت و به صورت آنلاین، مشخصات تابلوی مورد نظر خود را تعیین کرده تا کارشناسان در اسرع وقت با تلویزیون شهری شما تماس بگیرند. در این روش بدون اتلاف وقت و با مبالغ کمتر، امکان خریدنمایشگر مورد نظر شما وجود دارد. برای کلیه کارهای تخصصی تبلیغاتی شهری آژانس ارتباطی ما می تواند به شما مشاوره دهد و از نظارت بر کیفیت و همچنین انتخاب نوع تلویزیون و ابعاد تلویزیون شهری اطمینان حاصل کنید. برای خرید یا فروش تلویزیون شهری می‌توان به شرکت طراحان نمایش نور و نمای ایرانیان زیر نظر متخصصان حرفه ای، مراجعه کنید. بنابراین یکی از قسمت های مهم تلویزیون های شهری پاور برق و یا منبع تغذیه آنها است.

یک مورد از این قواعد، ابعاد تلویزیون شهری است که در بند قبلی آن را شرح دادیم. در واقع برای کنار هم چیدن ماژول‌ها، باید اصول اولیه رعایت شود تا بتواند یک نمایشگر با کیفیت به وجود بیاورد. کلیه نمایشگرهای ال ای دی تولیدی گروه ال ای دی پانل دارای بهترین کیفیت و دارای یک تا سه سال (بسته به نوع محصول) گارانتی بی قید و شرط تعویض قطعه در محل و ده سال خدمات پس از فروش می باشند. سیستم آنلاین به این صورت است که تصاویری که روی نمایشگر LED پخش می شود ، مستقیم از سیستم اپراتور گرفته می شود. یعنی ی نمایشگر به صورت یک مانیتور کاربرد دارد و هر محتوایی از جمله فیلم ، عکس ، نرم افزار و … که روی یک کامپیوتر قابل نمایش است این تلویزیون شهری نمایش می دهد.

تلویزیون شهری فضای خارج p8

در صورتیکه هر چه فاصله شما با مخاطبین زیاد می شود نیاز شما به تراکم پیکسل بالا کمتر می شود و در دستگاه هایی که از فواصل زیاد دیده می شوند تراکم پیکسل مطرح نیست و ابعاد اهمیت به سزایی پیدا خواهد کرد. تلویزیون شهری در تراکم های متنوعی تولید می شود ، فاکتور های زیادی در انتخاب نمایشگر تاثیر گذار است ، چند مورد از مهم ترین این فاکتور ها ابعاد ، فاصله دید ، نوع محتوا و کیفیت مورد انتظار خریدار می باشد. یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم ، عکس ، تیزر تبلیغاتی ، پخش زنده تصاویر و همچنین جهت معرفی کالا و خدمات ، خطوط تولید کارخانجات را به بهترین وجه معرفی می نماید. این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و …

تلویزیون شهری سه بعدی (خطای دید)

تلویزیون شهری مشخصات تلویزیون شهری | asilight

درخرید تلویزیون شهری به سایزهای کوچکتر این نوع تابلوها، تابلو led فول کالر نیز گفته میشود. انتخاب بهترین محل و زاویه نصب می‌تواند عملکرد بالایی را برای تبلیغات محیطی ایجاد کند. به صاحبان مشاغل توصیه می کنیم برای جذابیت های بصری و افزایش مشتری در مجتمع ها، پاساژهای بزرگ تجاری و اداری، استادیوم ها و غیره از انواع تلویزیون های شهری استفاده کنند. این تلویزیون ها برای نمایش پخش زنده فیلم و سریال های تلویزیونی، مسابقات حساس ورزشی، پخش زنده، متن و فیلم های معرفی خدمات و محصولات استفاده می شوند که از جذابیت به سزایی برخوردار هستند. منبع تغذیه در رابطه با تلویزیون های شهری می تواند یک کامپیوتر، لپ تاب، دوربین، دی وی دی یا موارد مشابه باشد که تصاویر را روی نمایشگر به اجرا در می آورند. برنامه نرم افزاری نیز وظیفه ارسال، دریافت و مدیریت محتوای نمایشی را در تلویزیون های شهری به عهده دارد.

  • قطعات LED با توجه به رشد نرخ ارز ، تغییرات زیادی داشته است و نوسان قیمت زیادی دارد.
  • ورودی نمایشگاه های بین المللی و داخلی تبلیغات بهترین سرمایه گذاری جهت فروش کالا و خدمات در داخل و خارج کشور می باشد.
  • کسب و کارهایی می‌توانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان موفق باشند، که توانایی استفاده حداکثری از ابزارهای تبلیغاتی را داشته باشند.
  • در مجتمع های تجاری و مکان های عمومی مانند ایستگاه های قطار و ترمینال ها و حتی سالن های همایش برای پخش تصاویر و فیلم های مختلف نیز کاربرد دارد.

البته تقسیم بندی تلویزیون های شهری فقط به این موارد ختم نمی شوند. تبلیغات بهترین سرمایه گذاری جهت فروش کالا و خدمات در داخل و خارج کشور می باشد.اهمیت این نکته را تمامی صاحبان مشاغل ، تولید کنندگان و … سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی جهت برگزاری برخی از جلسات ملی و کشوری خود برای ارائه گزارشات یا پخش فایل های تصویری ، ویدئو کنفرانس و … مربوطه می توانند از حضور این نمایشگرها درابعاد مختلف استفاده نمایند تا از تمامی نقاط سالن تماشای تصاویر به راحتی امکان پذیر باشد و جذابیتی دو چندان برای مدعوئین را دارا باشد. به صورت کلی اگر تصمیم دارید برای داخل سالن از تلویزیون شهری استفاده کنید در ابتد اندازه و کاربرد را مشخص کرده و با فردی متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

تماس