تولید انواع پرچم ساحلی شرکت ساحل پرچم

و در نهایت تولید روی تیراژ برای دستگاه های تولید پرچم ما هزینه های کمتری به همراه دارد و شما از تخفیف واقعی برخوردار میشوید . در ارگان های نظامی نیروهای مسلح، سازمان های دولتی مهم و یگان های سرتاسر کشور برای به نمایش گذاشتن آرم و علائم و رسته نظامی از پرچم ساحلی استفاده میکنند. فراموش نکنید که طراحی این پرچم ها با طراحی پوستر تبلیغاتی فرق دارد. لذا، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما پیش از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. پایه فلزی در بادهای شدید (تا قدرت باد ۵) یا روی سطوح ناهموار مانند چمن یا شن ثابت می‌ماند. در حالی‌که پرچم ساحل همراه با باد حرکت می‌کند و به جلب توجه مشتریان بالقوه به محل شما کمک می‌کند.

مفتخر هستیم که سال‌ها با نهایت پشتکار در زمینه تولید و چاپ پرچم به شما خدمات رسانده‌ایم. شرکت چاپ پرچم بارنگ با طرح‌های اختصاصی و دلخواه شما بسته به سلیقه شخصیتان بی درنگ نقش شما را به تصویر می‌کشد. بله تمام پرچم های ساحلی تولید شده توسط طهران پرچم، قابل شست و شو هستند. یکی از تفاوت های پرچم بادبانی با کیفیت و بی کیفیت، در جنس و نوع میله است. تولید انواع ورق پلی اتیلن خالص و درجه 2 و میلگرد پلی اتیلن و بوشن پلیمری پلی اتیلن و میلگرد ABS با کیفیت عالی و قیمت مناسب. در مکان های رسمی که مهمان های زیادی حضور دارند بیشتر از پرچم های ساحلی مستطیلی استفاده می شود .

کارتن سازی و جعبه سازی، چاپ و بسته بندی آوین پک

هم پایه فلزی و هم پایه متقاطع پرچم ساحل را با باد حرکت می‌دهند و می‌توانند به جلب توجه مشتریان بالقوه به غرفه شما کمک کنند. وقتی صحبت از کیفیت مواد می‌شود فقط بهترین‌ها را برای پرچم خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما پلی استر ۱۱۰ گرم می‌باشد که از ۱۰۰% پلی استر ساخته شده است و این ماده در برابر پرچم ساحلی پارگی مقاوم است. این پرچم ‌ها از مزیت طراحی خوبی برخوردار هستند، سبک وزن و در عین حال بادوام و محکم می‌باشند.

پرچم ‌های بادبانی معمولاً در برابر اشعه ماوراء بنفش، باد و آب و هوا مقاوم هستند. آن‌ها را می‌توان به راحتی شستشو کرد و در صورت نگهداری مناسب به مدت ۲ تا ۳ سال قابل استفاده است. مطمئن شوید که علاقه‌مندان یک راه ساده برای تماس با شما (ایمیل، شماره تلفن و غیره) دارند. اطمینان حاصل کنید که توجهی که به پرچم‌های ساحل شما می‌شود، هدر نمی‌رود. پرچم های ایستاده تبلیغاتی دارای انئاع هلالی، صاف، دوهلال می باشد. جهت اطلاع از قیمت و سفارش با شماره ۳۸۳۲۹۹۰۵ ۰۷۱ یا ۰۹۱۷۴۴۴۱۴۰۷ تماس بگیرید.

چاپ عکس و لوگو روی وسایل تزئینی

جنس پارچه، سایز و ابعاد پرچم، جنس پایه و ریشه دوزی پرچم قرار می گیرد. جهت کسب اطلاع از قیمت چاپ پرچم بادبانی می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت طهران پرچم با ما تماس بگیرید. ابعاد پرچم ساحلی طرح قطره ای همانند پرچم بادبانی دارای تنوع است. سایز پرچم ساحلی قطره ای در ابعاد، پرچم ساحلی 2/5 متری، پرچم ساحلی 3 متری و پرچم ساحلی 5 متری می باشد. کارشناسان ما برای فروش پرچم ساحلی به صورت آنلاین اقدامات شایسته ای انجام داده اند بنابراین از طریق مراجعه به سایت ما می توانید برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

  • در فرآیند ساخت، ما توجه ویژه ای داریم تا پرچم های خود را در برابر هر گونه شرایط نامساعد جوی و آسیب های مکانیکی احتمالی مقاوم کنیم.
  • پرچم‌ های محدب که به راحتی مونتاژ می‌شوند را می‌توان در طیف وسیعی از اندازه‌ها و اشکال مختلف، بسته به نوع استفاده و انتخاب برند، تنظیم کرد.
  • شرکت پرچم پاسارگاد فعالیت خود را از سال 1384 در زمینه تولید انواع پرچم، میله های اهتزاز و تبلیغات آغاز کرده است .
  • اما با ارائه یک یا دو تصویر که تجربه «قبل» و «پس از» استفاده از خدمات شما را نشان می‌دهند، می‌تواند حتی مؤثرتر باشد.
تولید انواع پرچم ساحلی شرکت ساحل پرچم