جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

برای برداشت ریپل باید ۰.۰۰۸ یا ۱ ریپل کارمزد بپردازید. یعنی وقتی کد ارسال شده به ایمیل یا شماره همراهتان را در کادر وارد کردید، به صفحه کاربری خود راه خواهید یافت. باید بعد از اینکه روی (ID type)کلیک کردید، کادر (ID number) را تکمیل کنید و در نهایت اسناد شناسایی خود یا همان (ID) را در محل مورد نظر آپلود کنید. اگر در مورد نحوه استخراج رمزارزها سوال دارید و یا دوست دارید بدانید رمزارزها چگونه به وجود آمدهاند مقاله بیت کوین چیست؟ در این مقاله میخواهیم مزایا و معایب صرافیهای کوکوین و کوینکس را معرفی کرده و این دو صرافی بزرگ جهانی را با یکدیگر مقایسه کنیم. میخوایم به مزایا و معایب coinex بپردازیم. یکی دیگر از صرافیهای محبوب ایرانیان صرافی کوینکس coinex میباشد که خدمات متنوعی را در زمینه خرید و فروش رمزارزها به کاربران ارائه میدهد. صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی و متمرکز است که با ایرانیان مشکلی نداشته و آی پی های ایران را مجاز می داند، این صرافی حتی مدارک شناسایی ایران را نیز به رسمیت می شناسد و شما می توانید به احراز هویت با آن ها بپردازید، این صرافی همچون صرافی های دیگر به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد، حداقل خرید در کوینکس و حداقل میزان واریز برای ارز های مختلف متفاوت است، با توجه به این که بیش تر افراد اقدام به انتقال تتر و سپس خرید و فروش می کنند، در ادامه به بیان حداقل میزان واریز این ارز و حداقل خرید در کوینکس می پردازیم.

این صرافی برای امنیت بیشتر از احراز هویت دو مرحله ای (2FA) استفاده می کند. دقت کنید صفحه ای که مخصوص امضا است، حتما تاریخ دقیق آن روز و coinex را داشته باشد. صرافی Coinex توسط آقای یانگ هایپو در سال 2017 در هنگ کنگ آغاز به کار کرد و توانسته در طول این ۴ سال فعالیت اعتماد بیش از ۲ میلیون کاربر را جلب کرده و به یکی از صرافی های مطرح در دنیای کریپتوکارنسی ها تبدیل شود. صرافی های ارز دیجیتال متعددی در هنگ کنگ وجود دارد. تیم توسعه CoinEx از شرکتهای اینترنتی و اقتصادی پیشرو در جهان قلمداد می شوند و از متخصصان ارزهای دیجیتال می باشند که دارای تجربه زیادی در ارائه خدمات جهانی در این صنعت هستند. این موارد صرافی CoinEx را در مقایسه با دیگر پلتفرم های صرافی در حد یک رقیب قدرتمند بالا می برد. صرافی Coinex از تعداد زیادی جفت ارز (بیش از ۲۰۰ جفت ارز) پشتیبانی میکند و به صورتی طراحی شده است که هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش میکند که از بابت سرعت پردازش تراکنش ها بالاتر از متوسط جهانی است و همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که کوینکس به اکثر کشورهای جهان خدمات ارائه میدهد و همین باعث وجود تعداد زیادی کاربر در این صرافی و به طبع حجم معاملات بیشتر و سرعت بیشتر در تکمیل سفارشات کاربران میشود.

کوینکس یک سرویس جهانی حرفهای مبادله رمز است که در سال ۲۰۱۷ توسط یانگ هایپو راه صرافی coinex اندازی شده است. کارمزد میانگین در معاملات بازار ارزهای رمزنگاری در حدود 0.20 تا 0.25 درصد است، اگرچه صرافی اعلام کرده که به سمت کارمزدهای کمتر در حد 0.10 درصد در حرکت است. صرافی کوینکس ارتباطات خود را از طریق پروتوکل SSL به صورت رمزنگاری شده انجام می دهد. در حقیقت تمام تراکنش های مربوط به پرداخت، تبادل ارز دیجیتال و انتقال وجه در پلتفرم این صرافی به شکلی کاملا امن انجام می پذیرند. صرافی ارز دیجیتال اولین گزینهای است که باید برای ورود به بازار بزرگ رمز ارزها انتخاب کنید.

میخوایم به مزایا و معایب coinex بپردازیم.

حداقل میزان واریز و برداشت تتر بر بستر ترون(TRC20)، ۱ عدد است و بابت واریز کارمزدی از سمت صرافی کسر نمی شود اما برای برداشت در ازای هر تراکنش یک تتر کسر می شود. صرافی کوکوین محصول کشور بریتانیا بوده و برای کاربران ایرانی محدود نبوده و نیاز به فیلتر شکن ندارد. کوینکس بیش از ۲ میلیون کاربر دارد و به بیش از ۱۰۰ کشور خدمات می دهد که خوشبختانه ایران یکی از این کشورهاست. صرافیهای بسیاری در خارج از کشور وجود دارد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. امکان دریافت سود بیشتر از رمزارزهایی که در کیف پول خود ذخیره کردهاید.

این در حالی است که بیشتر صرافیهای دیگر از جمله کوینکس بیش از صد نوع بیت کوین را پشتیبانی نمیکنند. اما در حال حاظر حجم معاملات صرافی بایننس بسیار بیشتر از صرافی کوینکس میباشد. اما با این وجود نمی توان از مزایای استفاده از آن چشم پوشید و به قابلیت های شفاف مالی و امکان انتقال آسان ارز به کیف پول آفلاین آن بی توجهی کرد. در مرحله دوم بر روی Anti-Phishing Code کلیک کنید، در این بخش میتوانید یک عبارت منحصر به فرد خودتان تعیین کنید، این عبارت بالای همه ایمیل های ارسالی از کوینکس به شما نشان داده خواهد شد که این امر باعث میشود مطمئن شوید این ایمیل از طرف کوینکس ارسال شده و فیشینگ و کلاهبرداری نیست. کارمزد تراکنش ها در صرافی با توجه به نوع مارکت (Spot یا Perpetual یا همون فیوچرز) و همچنین سطح VIP شما و نگه داشتن یا نداشتن ارز CET که ارز بومی کوینکس است متفاوت است، سطح VIP بر اساس حجم معاملات شما محاسبه میگردد و در ابتدا شما در سطح VIP0 قرار دارید، با سطح VIP0 کارمزد هر تراکنش در بازار Spot معادل 0.2 (دو دهم) درصد است که در صورتی که ارز CET داشته باشید و گزینه پرداخت کارمزد با CET را فعال کنید تخفیف شامل شما می شود و این کارمزد به 0.14 (چهارده صدم) درصد میرسد.