خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار دنیا کجارو

شیرینی ها و شکلات های بسیار خاصی در این شیرینی فروش وجود دارد و منحصر به فرد بودن آن به شما کمک می کند تا بتوانید مهمان های خود را به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنید. قنادی نیشکریکی از معروف ترین قنادی های سطح شهر تهران قنادی نیشکر می باشد که شعبه اصلی آن در منطقه فرمانیه و شعبه VIP آن در زعفرانیه تهران واقع شده است. به جرات می توان گفت چیزکیک ها و تارت های میوه ای قنادی نیشکر خوشمزه ترین و معروف ترین چیزکیک ها و تارت های میوه ای در تهران و شاید ایران باشند. قنادی نیشکر به دلیل کیفیت بالا، سابقه حرفه ای و خوش قولی در تحویل سفارشات همیشه محل مناسبی برای سفارش کیک و شیرینی مجالس و محافل رسمی، اداری و وزارتخانه ای بوده است. چیزی که در خرید شیرینی تازه و دلچسب اهمیت دارد انتخاب شیرینی فروشی معتبری است که حسن سابقه و شهرت زیادی بین مصرف کنندگان داشته باشد.

این قنادی به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و عالی به بهترین قنادی در جنوب تهران تبدیل شده است. با توجه به اینکه این قنادی در جنوبی ترین قسمت تهران واقع شده است لذا قیمتهای کیک ها و شیرینی هایی که در آن به فروش می رسد نیز بسیار مناسب می باشد و این مطلب از کیفیت تولیدات این قنادی کم نمی کند. شیرینی کشمشی یکی از قدیمی ترین و نوستالژی ترین شیرینی های عید به حساب میاد و درست کردنش واقعا کار سختی نیست. مواد لازم برای تهیه شیرینی کشمشی اصولا تو همه خونه ها پیدا میشه پس برای امتحان هم که شده درست کنید و با سلیقه بی نظیرتون تزیین کنید. یکی از قدیمی‌ ترین قنادی های تهران قنادی کوکی باکس است. این شیرینی فروشی توانست با ارائه سبک جدید شیرینی، محبوبیت بسیار بالایی کسب کند.

سپس تکه اي از خمیر را لای پلاستیک فریزر بـه ضخامت تقریبی 3 میلی ‌متر باز کنید و با کاتر گردی بـه قطر 5 سانتیمتر کاتر بزنید. خمیرهای کاتر خورده را در سینی با کمی فاصله از هم قرار دهید. سپس از مواد بـه اندازه یک گردوی درشت بردارید ودر دست بـه شکل بیضی دربیاورید. سپس در پودر نارگیل اضافه بغلتانید و شیرینی ها را داخل سینی قرار داده و داخل یخچال بـه مدت 20 دقیقه استراحت بدهید. سینی را در طبقه وسط فر قرار داده و بسته بـه استاندارد بودن فر، حدود 15 تا 20 دقیقه زمان دهید تا شیرینی‌ها با حرارت 160 درجه پخته شوند.

طرز تهیه شیرینی نخودچی :

معمولا این نوع شیرینی را در ابعاد کوچک، به‌عنوان شیرینی برای عروسی خریداری shirinita.com می‌کنند. اگر این شیرینی هیجان‌انگیز جزء انتخاب‌های‌‌تان بود، می‌توانید نوع آن را برای تشریفات مشخص کنید، تا براساس انتخاب خودتان، شیرینی عروسی را تهیه کنند. اگر بودجه کافی برای تهیه شیرینی تر مینیاتوری دارید، این نوع شیرینی را فراموش نکنید. شیرینی ‌های هیجان‌انگیز و جذابی، که با رنگ و لعاب فوق‌العاده خود، همه مهمانان را به وجد می‌آورند.

  • این شیرینی فروشی زیبا در محله زعفرانیه قرار دارد و آنقدر کیفیت و طعم شیرینی‌هایش بالاست که جزو گزینه‌های برتر قنادی‌های پایتخت شمرده می‌شود.
  • یکی از کیک‌های محبوب این قنادی کیک کدو حلوایی است که باید در میان شیرینی‌های خشک به دنبال آن بگردید.
  • قطعا در هنگام خرید شیرینی باید به محل خرید بسیار توجه کرد زیرا پخت بسیاری از شیرینی ها مهم و حساس می باشد و باید از بهترین شیرینی فروشی ها آن ها را تهیه کرد.

خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار دنیا کجارو

یک سینی با کاغذ روغنی آماده نموده ، مواد را در قیف ریخته ، بر روی کاغذ قرار می دهیم و در فری که قبلاً با حرارت 180 – 200 درجه گرم شده ، به مدت 5 دقیقه قرار میدهیم. عطر و بوی شیرینی‌های دانمارکی این قنادی همچنان هوش را از سر عابران می‌برد. اگر هوس یک دانمارکی خاص کردید، دانمارکی‌های این قنادی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته برای خرید شیرینی از قنادی دانمارکی باید در یک صف طولانی منتظر بمانید. ظاهر رنگارنگ و زیبای شیرینی‌های جدید عرصه را برای شیرینی‌های سنتی مانند کیک یزدی، قطاب، برنجی‌های زعفرانی و غیره تنگ کرده‌اند.

شیرینی فروشی شهرام (شیرینی‌سرا) در محله نعلبندان گرگان و خیابان شهدا واقع شده است. این قنادی یکی از سه شیرینی‌سرا در محله نعلبندان گرگان می‌باشد و در نزدیکی مرکز محله سرچشمه و بازارچه نعلبندان واقع شده است. قنادی کوکی باکس در خیابان فرشته با توجه به اینکه در شمال تهران واقع شده یکی از بهترین قنادی ها و همچنین گران ترین قنادی ها است. تخم مرغ و وانیل را به مواد اضافه کرده و هم زدن را ادامه میدهیم.

حالا کره ، وانیل ، شکر را با همزن برقی می زنیم تا کاملا کرمی رنگ شده و شکر حل شود. یکی یکی اضافه کرده و همزدن را ادامه میدهیم تا موادی یکدست و صاف داشته باشیم. پس از گذشت دودساعت قالب را از یخچال خارج کرده و مواد را به شکل دلخواه برش بزنید.

تزیین این شیرینی ‌ها تا حدی است که، ظرف شیرینی را جذاب‌تر نشان می‌دهد. بار شیرینی یا میز شیرینی با دونات و کاپ کیک، یکی از لوکس‌ترین دیزاین‌ها برای جشن عروسی است. یکی از کیک‌های محبوب این قنادی کیک کدو حلوایی است که باید در میان شیرینی‌های خشک به دنبال آن بگردید. قنادی سورینت وی آی پی با وجود اینکه در شهرک غرب قرار دارد قیمت هایش بسیار مناسب و منطقی هستند. اما به کافه قنادی‌های قدیمی که سر بزنید، خبری از این ظاهر چشمگیر و خیره کننده نیست.

ارزان ترین قنادی در تهران

تارت، یکی از خوشمزه‌ترین و مناسب‌ترین شیرینی ها برای عروسی محسوب می‌شود. شکل و فرم بیسکوییتی و جذاب آن، با مارمالاد میوه، مغز پسته، بادام و شکلات، پر می‌شود. اگر علاقه‌مند به سفارش این نوع شیرینی باشید، لازم است بدانید که وزن شیرینی تارت، نسبت به حجم ظاهری‌ آن، بیشتر است. پس اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است این نوع شیرینی را، به میزان محدودتری سفارش دهید؛ تا در کنار سایر شیرینی‌ های پذیرایی، به‌عنوان شیرینی لوکس‌تری از مهمانان پذیرایی شود.