راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ آبان ۱۴۰۱ دیجیاتو

این دستگاه از پنل IPS بهره می‌برد و دارای روشنایی بسیار خوب 500nits است. در نتیجه اگر عاشق تجربه بازی‌های ویدیویی یا تماشای فیلم‌های سینمایی هستید، می‌توانید این گزینه از لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022 را مد نظر قرار دهید. این نرخ نوسازی باعث می‌شود محتوا به روان‌ترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شود و فازغ از نوع استفاده از روان‌ بودن پنل لذت ببرید.

چه مقدار رم مناسب است؟

در ادامه می‌توانید بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون را با کمترین قیمت بازار خریداری کنید. محصولات دیگری که قیمتی پایین‌تر از دستگاه پیش رو دارند، عمدتا مشخصات فنی یکسانی داشته و صرفا حجم حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی آنها افزایش پیدا کرده است. به همین جهت، ما معتقدیم با کمی پرداخت پول بیشتر در این بازه می‌توان گزینه‌ای ایده‌آل‌تر را خریداری کرد.

بی‌شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر فقط روی سند زیر کلیک کنید و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف‌ وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسخت‌افزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ ها را بر اساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید. یکی از لپتاپ‌هایی که در این لیست حضور ندارد ولی دستگاه بسیار خوبی است، ایسوس زفیروس ام ۱۶ است. من که نویسنده این متن هستم از این دستگاه استفاده کرده و واقعاً این دستگاه از هر نظر عالی است. بحث اینجاست که در حال حاضر نتوانستم این لپتاپ را با پردازنده Core i7 پیدا کرده و به شما معرفی کنم. نسخه موجود که دارای Core i9 است برای شاسی این لپتاپ بیش از حد بوده و به همین دلیل این دستگاه داغ می‌کند.

  • این مدل از بهترین لپ تاپ گیمینگ به کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3070 مجهز است که ۸ گیگابایت حافظه در اختیار دارد.
  • استفاده از باتری در لپ‌تاپ هم خصوصیتِ دیگری است که مدت زمان قابل استفاده بودن دستگاه در هنگام عدم دسترسی به برق شهری را تعیین می‌کند.
  • یک لپ تاپ مخصوص بازی حتی می‌تواند وظیفه‌ی دوگانه را به‌عنوان یک ایستگاه کاری جدید برای شما به‌همراه داشته باشد.
  • بوده، اما متاسفانه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید به همان 60 هرتز استاندارد بسنده کنند.
  • شما چه سیستمی را برای حضور در این لیست انتخاب می‌کنید؟ آیا مشخصات فنی یاد شده برای هرکدام از این لپ تاپ‌ها، می‌تواند تا چندین سال آینده برای صنعت بازی پاسخگو باشد؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.
این لپ تاپ مجهز به یک گرافیک قدرتمند 8GB RTX 2070 GDDR6 256Bit می باشد. که تمامی بازی های روز را با تنظیمات بسیار بالا، به راحتی و روان اجرا می کند. طراحی جذاب خروجی های هوا نیز یکی دیگر از بخش های جذاب این لپ تاپ پرچمدار محسوب می شود. اگر طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید، در این بازه قیمتی لپ تاپ ROG Strix G17 G712LU-A برند ایسوس می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ + ۶ پیشنهاد ویژه

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ آبان ۱۴۰۱ دیجیاتو

هر چه نرخ به روز رسانی صفحه نمایش بالاتر باشد، نرخ فریم‌تان در بازی‌ها نیز تا همان حد بالا می‌رود. مثلا اگر محصولی با رفرش ریت 144 هرتز تهیه کنید، هیچ اثری را نمی‌توانید با نرخ بیش از 144 فریم بر ثانیه روی آن تجربه کنید. فراموش نکنید که در دنیای لپ تاپ‌ها، برخلاف پی سی، شما قابلیت تعویض CPU یا کارت گرافیک را نخواهید داشت. در واقع بسیاری از لپ تاپ‌ها جوری طراحی شده‌اند که امکان ارتقا آن‌ها وجود ندارد. اما امکان ارتقا برخی قطعات وجود دارد که در ادامه‌ به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. رم که تحت عنوان حافظه کوتاه مدت کامپیوتر نیز شناخته می‌شود، وظیفه انجام چندین پروسه مثل بازی کردن و اجرای برنامه‌های مختلف در کامپیوتر را برعهده دارد و با پردازنده مرکزی باید همکاری کند.