سقف کاذب پی وی سی اجرای سقف pvc فروش انواع سقف pvc سقف کاذب

• اطمینان حاصل کنید که پانل‌‌ها در هنگام نصب هم سطح و صاف هستند. اگر نبودند‌‌، رانر‌‌ها را قبل از ادامه‌ی کار دوباره تنظیم کنید. • اگر عرض اتاق شما از طول یک سپری اصلی بیشتر است‌‌، از کلیپس‌های مخصوص انتهایی استفاده کنید تا آن‌ها را به هم وصل کنید. • اگر دیوارهای شما از نبشی طولانی تر است‌‌، انتهای دو نبشی را به هم بچسبانید ولی روی سقف کاذب هم قرار ندهید.

  • پیشنهاد می‌کنیم با توجه به کاربری ساختمان و شرایط سقف اصلی، بودجه، سلیقه و نیازتان و پس از مشورت با متخصص، نوع سقف کاذب را انتخاب کنید.
  • برای این کار باید در امتداد خط ترسیم شده در مرحله‌ی اول، به فواصل مناسب سوراخ هایی با دریل روی دیوار به وجود بیاورید.
  • در روش آخر از تایل پلکسی گلس در کنار با تایل چوبی یا PVC استفاده میشه.
  • روشنایی در سقف تایل گچی، فقط از روی سقف امکان پذیر هست و در حین نصب، باید سوراخ هایی برای روشنایی و سایر مواردی که مربوط به سقف میشن، تعبیه بشه.
  • از ویژگی های اصلی سقف های پی وی سی pvc میتوان به ضدآب بودن ، ضد رطوبت و عدم جذب میکروب ها اشاره کرد.
نصب سقف کاذب امکان اجرای نورپردازی های بسیار زیبایی را فراهم نموده و از این رو موجب افزایش زیبایی فضا می گردد. هزینه اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب غالبا به صورت مترمربع ارائه می گردد. به طور مثال قیمت سقف کاذب کشسان با نورپردازی ویژه تقریبا دو برابر قیمت اجرای هر مترمربع از این سقف با نورپردازی ساده می باشد. قیمت سقف کاذب اتاق خواب رابیتس با طرح ساده کمتر از قیمت رابیتس کاری طرح دار می باشد. قیمت سقف کاذب پذیرایی همانند سایر سقف ها به نوع و جنس مصالح به کار رفته در ساخت آن وابسته می باشد. به طور مثال از بین انواع سقف کاذب سالن پذیرایی ، نوع چوبی آن از گرانترین انواع سقف كاذب محسوب می گردد.

زیرا هرچه وزن سقف کمتر باشد بار ساختمان کمتر می شود و ایمنی آن بالاتر می رود. همچنین بخاطر وزن کم و اتصالات استاندارد استفاده شده در سقف، در برابر زلزله و تحرکات زمین و ضربه ها بسیار مقاوم است. این طرح و نقش در سقف های کاذب کاملا با سلیقه ی ایرانیان هماهنگ است.

چگونه بدانیم چه نوع از سقف کاذب برای محیط ما مناسب است؟

از نظر نحوه اجرای سقف کاذب کناف می توان آنها را به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی نمود. سرعت اجرای بالا ، وزن کمتر ، قابلیت ترمیم آسان و در عین حال قیمت بالاتر و نیاز به اکیپ اجرایی متخصص و آموزش دیده از جمله ویژگی های نصب سقف کاذب کناف در مقایسه با سقف کاذب رابیتس و گچ و خاک می باشد. از دلایل دیگر استفاده از سقف کاذب می‌توان به سهولت و تنوع نورپردازی آن اشاره کرد.

اگه قصد تعویض کابینت داری، کابینت سازهای معتبر شهرت رو بهت معرفی میکنیم تا ازشون قیمت بگیری و انتخاب کنی

با توجه به وجود فضای خالی پشت سیستم اجرا شده، امکان اجرای انواع عایق های صوتی و حرارتی وجود داشته و همچنین امکان عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکال و مکانیکال به سادگی هرچه تمام تر وجود دارد. قیمت نصب سقف کاذب به عوامل مختلفی بستگی دارد، به همین دلیل نمی توان به صورت دقیق و درست هزینه نصب سقف کاذب را مشخص کرد. شما به راحتی و با چند کلیک ساده، می‌توانید با دریافت حدود قیمت سقف کاذب و بررسی آن، درخواست اجرای سقف کاذب را ثبت کنید. از مزیت های اجرای سقف کاذب پارچه ای تنوع بالای آن در شکل و طراحی می باشد.

سقف دکوراتیو شیشه ای نور را به خوبی از خود عبور می دهد بنابراین از این سقف معمولا در محیط هایی استفاده می شود که نیاز به نور گیری بیشتری دارند. این سقف دکوراتیو به شکل خانه های تو خالی مربع یا مستطیل ساخته می شود و به شکل سلول های فلزی کنار هم به ترتیب قرار می گیرند. سقف آکوستیک با تایل معدنی amf نیز از جنس پرلیت به همراه پشم سنگ است که تمامی این موارد الیاف معدنی هستند. این سقف یک عایق حرارتی و ضد حریق است که مناسب برای بیمارستان ها و مکان های تجاری، اداری، آموزشی و … می باشد.

برای همین شیارهای قائمی بر روی جان سازه فرعی T1200 تعبیه شده است که سازه های T600 از شیارهایی که وجود دارد به سازه های فرعی T1200 وصل شده و به دو قسمت تقسیم می کند. پس از آنکه سازه ای اصلی T3600 اجرا شد، این سازه ها با سازه های فرعی T1200 که بر سازه های اصلی عمود است، به یکدیگر وصل می شوند. پس در صورت اجرای لبه غیر باربر، اولین آويز بايد در فاصله حداکثر ۱۰ سانتیمتر از ديوار مورد اجرا واقع شود.

سقف کاذب پی وی سی اجرای سقف pvc فروش انواع سقف pvc سقف کاذب