شیر صافی +انواع شیرآلات +مزایا و ویژگی های محصول >گروه تاسیسات سلامتی | کسری سارانشیر صافی +انواع شیرآلات +مزایا و ویژگی های محصول > گروه تاسیسات سلامتی | کسری ساران

شیر صافی برای جلوگیری از ورود ذرات جامد به پمپ ها و تجهیزات حساس روی خطوط سرویس ورودی به این تجهیزات شیرآلات صنعتی در اصفهان بسته می شود. اگرچه از نظر کارکرد جداسازی ناخالصی ها فیلتر و شیرصافی یکسان عمل می کنند اما تفاوت هائی میان آنها وجود دارد. در واقع فیلتر ابزاری یک بار مصرف است که می تواند ذرات معلق را از گاز یا مایع جدا کند که می تواند تا ذرات کوچکتر از 40 میکرون را نیز حذف کند.

  • این شرکت در سال 1372 آغاز به فعالیت نمود و در راستای گسترش دامنه کاری در سال 1380 موفق به تاسیس واحد تولیدی شد.
  • ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.
  • اما نمونه‌های برنجی به ‌مراتب از دیگر متریال‌ها در شیرآلات صنعتی کاربردی‌تر است.
  • جالب است بدانید که شیر آلات علاوه بر استفاده در منازل مسکونی و ساختمان ها در صنعت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته مهمی که درباره شیر صافی وجود دارد، تفاوت آن با فیلتر است. در واقع شیر صافی نوعی فیلتر است، اما همه صافی‌ها فیلتر نیستند. صافی قابل استفاده مجدد است، در حالی که فیلتر تنها یک یک‌بار قابل استفاده بوده و با پر شدن نیاز به تعویض مجدد خواهد داشت. علاوه بر این صافی مقاومت کمی در برابر جریان سیال ایجاد می‌کند. اما در مقابل انواعی از فیلترها هستند که افت فشار بیشتری در مقایسه با صافی ایجاد می‌کنند.

دسته بندی محصولات

بدون شیر صافی، کارخانه‌ها و صنایع متحمل هزینه‌های بسیار زیاد جهت نگهداری و تمیز کردن قطعات و لوله‌ها از رسوبات و ناخالصی‌ها می‌شوند. حتی در صورت صرف این هزینه‌ها نیز احتمال خطاهای انسانی مانند تمیز کردن لوله‌ها دیرتر از زمان مورد نیاز هم وجود دارد. طی این مراحل در هر بار می‌تواند منجر به آسیب اتفاقی به قسمتی از سیستم لوله‌کشی شود. این آسیب برای هر صنعت و واحد تولیدی می‌تواند ریسک بالای توقف کار جهت بازسازی آن قطعه را به همراه داشته باشد. به کمک شیر صافی می‌توان فواصل زمانی پاکسازی لوله و قطعات از رسوبات را افزایش داد. بسیاری از انواع شیر صافی دارای عمر طولانی و مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی هستند.

شیر صافی میراب تیپ Y

شیرآلات صافی دارای کاربردهای گوناگون هستند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم. صافی‌ها در تمامی تاسیسات و شبکه‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو به کارگیری این محصول برای سلامت تجهیزات ضروری می‌باشد. شرح مشخصات فنی محصول شیر صافی فلنجی در جدول زیر ارائه شده است. فروشگاه آنلاین همساز ۷۲۴ گروه بزرگی از کارشناسان حوزه صنعت و ساختمان است که همواره در تلاشند تا چرخه تامین و خرید کالاهای صنعتی و ساختمانی را سهولت بخشند.

جدیدترین محصولات

انواع مختلف شیر صافی کاربرد گسترده ای در صنایع دارند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم. شرکت آهن ملل تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با شیرآلات صافی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار