صفر تا صد طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

اگر نورپردازی به درستی انجام شود میتواند تاثیر بسزایی در ظاهر و جلب توجه مشتریان انجام بدهد و اگر حرفه ای انجام نشود میتواند فضا را دلگیر و خسته کند و تاثیر عکسی بر روی مبحث طراحی دکوراسیون داخلی رستوران داشته باشد. برای مثال استفاده از قالیچهها و پشتیهای لاکیرنگ با نقوش هنری بر روی دیوارها میتواند فرهنگ اصیل ایرانی را در رستوران به نمایش بگذارد. در این مطلب می خواهیم به صورت کلی به المان های اصلی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی بپردازیم، اگر سبک تلفیقی مدرن و کلاسیک مد نظرتان است، می توانید ترکیبی از ایتالیای سنتی و مدرن را اجرا کنید. اولین چیز این است که مشخص کنید مفهوم یا سبک رستوران فست فود چگونه خواهد بود. اگر انواع مناسب و کمدردسر آنها را انتخاب کنید، میتوانید از آنها به عنوان راهی مناسب، سریع و مقرون به صرفه برای زیباسازی فضا و کمک به طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران در تهران خود استفاده کنید.

بهترین دکوراسیون داخلی رستوران

علاوه بر زرد روشن ، آبی و بنفش هم برای رنگ آمیزی فضای رستوران مناسب نیستند. باید توجه داشته باشید که دکوراسیون داخلی رستوران و نورپردازی آن یک رشته تخصصی است و برای انجام آن باید از متخصصین مختلفی در کنار هم استفاده نمایید. استفاده می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد های چوب ترموود، با کارشناسان شرکت موگووود که برترین ارائه دهنده چوب ترموود است، تماس برقرار نمایید. در نهایت با تلفن های مندرج در هر تور تماس گرفته و برای خرید تور اقدام کنید. بر اساس تجربه به این نتیجه رسیدیم که از برندهای خوب اجناس خوب بخریم و از روزبازارها فقط برای خوراکی یا سوغات خرید کنیم برای همین همواره در سفرهایمان به مراکز خرید فروم استانبول، خیابان استقلال و جواهر می رویم که در روز سوم به هر سه این مراکز سر زدیم و از نایکی، ال سی وایکیکی، دفاکتو، پلو و برندهای اینچونینی خرید کردیم.

طراحی داخلی باغ رستوران

معمولا در رستوران ها با سبک سنتی سقف ها کوتاه تر از اندازه معمول اجرا می شود و نقش و نگار ها و نور پردازی سنتی بر روی سقف اجرا میشود اما در دکوراسیون های سبک مدرن تقریبا بر خلاف این کار صدق میکند. فرقی نمی کند کسب و کار شما کوچک باشد و تازه تأسیس یا بزرگ باشد و قدیمی، سرمایه گذاری روی بخش فضای مجازی از ملزومات هر صنفی است، خوب از نقطه نظر کسب و کارها فروش اینترنتی یک روش فروش با حاشیه سود بالا و راحت تلقی می شود. رستوران شما بزرگ باشد یا کوچک یکی از سیاست های کاری که می توانید اتخاذ نمایید تا مشتریان بیشتری به سمت رستوران تان جذب کنید این است که به چیدمان فضای داخلی توجه نمایید.

ناخودآگاه اگر یک رده قیمتی متوسط در منو دیده میشود، دکوراسیون داخلی هم باید سادهتر و مینیمالتر باشد اما کسی که برای یک پرس غذا حدود قیمتی لوکس را پرداخت میکند، انتظار دکوراسیون گرانقیمت و المانهایی که در خانه و اطراف خود ندیده است را دارد. البته مسلم است که برخی از شماها فتوشاپ را ترجیح می دهید و مهارت لازم برای استفاده از آن را هم دارید. حتی سبک های دکوراسیون داخلی رستوران ها در شهر های مختلف یک کشور بنا به سلیقه و فرهنگ آن شهر می تواند متفاوت باشد. ۶۰% درصد فضا باید به غذاخوری اختصاص داده شود و ۴۰% باقی مانده به آشپزخانه، انبار و سرویس های بهداشتی تعلق می گیرد. مرکز سالن غذاخوری بهترین مکان برای قرار دادن این وسایل است. این نکته را نیز باید بدانید که هر گونه خطا در طراحی دکوراسیون رستوران می تواند به ناکامی رستوران تان منجر شود. برای مثال شما می توانید از معماری سنتی ایتالیایی برای راه اندازی رستوران ایتالیایی خود بهره بگیرید.

طراحی دکوراسیون رستوران و فست فود به طوری که جذاب، چشم نواز و گیرا باشد یکی از راه های اصلی در جذب مشتری ست. غالبا نورپردازی برای رستوران های کوچک و فست فودها مناسب تر است. اگر هنگام طراحی و تجهیز فست فود، دو موضوع نور پردازی و چیدمان مبلمان را با دقت انجام دهیم یقینا مشتری در هنگام میل یک وعده غذایی نور کافی و حریم شخصی استاندارد را تجربه خواهد کرد. انتخاب چراغ ها و همچنین تاثیر سبک مبلمان برای ایجاد جو، بسیار مهم است. برای این فض مبلمان لوکس تری در نظر گرفته می شود تا تفاوت این فضا ها قابل لمس باشد.

هر چه دکوراسیون شما خلوت تر باشد، مشتری بیشتر به عناصر تشکیل دهنده آن توجه می کند. برای ساخت وسایل چوبی به چه یراق آلاتی نیاز است؟ فضای داخلی این کافه بهخوبی دکور شده و در طراحی آن از پنجرههای چوبی و شیشههای رنگی استفاده کردهاند. کفپوش چوبی با طرحی جذاب که ترکیبی از چوب های روشن و تیره است و یا کاشی هایی با طرح های هندسی یا شطرنجی از جمله محبوب ترین ایده ها اند. از این جهت برای موفقیت رستوران خود در کنار غذای خوبی که ارائه می کنید به دیزاین رستوران و فضای داخلی و خارجی آن نیز توجه داشته باشید و یک طراحی مناسب , خلاقانه و جذاب برای آن در نظر بگیرید. در مورد شما نمیدانم: اما هنگامی که من به رستوران میروم، بیش از آنکه به غذا توجه کنم، به طراحی دکوراسیون داخلی رستوران توجه میکنم و اهمیت میدهم، اگر غذا خوردن در یکی از این رستورانهای شیک در سراسر جهان در حال حاضر برای شما ممکن نیست، میتوانید چشمانتان را ببندید و این طراحیهای زیبا و جذاب را تصور کنید و در دکوراسیون رستوران خود به کار ببندید.

دکوراسیون داخلی رستوران شیک

در یک کافه تریای کارخانه ای یا اداری، میزها و صندلی ها با اندازه و طرحی استاندارد، رنگ آمیزی و نورپردازی می شوند؛ اما در رستوران های مجلل فضا سازی به نحوی است که مشتری تمایل دارد زمان بیشتری را در رستوران سپری کند. دلنشین بودن فضا برای مشتری اهمیت زیادی دارد بیشتر مشتریان برای فرار از کار و زندگی روزمره به یک رستوران یا کافه خوب می روند تا علاوه بر اینکه ساعتی را به استراحت بپردازند بتوانند در یک محیط مناسب چیزی میل کنند و با خانواده , دوست و یا همکارانشان به گفتگو بپردازند. در مجموع طراحی داخلی در سرتا سر جهان به عنوان یک هنر و یک صنعت جهانی شناخته شده است و به منظور بهینه سازی ( استفاده بهتر از فضا ) فضای داخلی مکانی که فعالیت روزمره ( زندگی یا کار ) در آن جا صورت میگیرد.

طراحی داخلی رستوران چوجی

در مراحل نورپردازی استفاده از وسایل روشنایی مانند شمع های خاص و یا چراغ های ویژه بر روی میزهای رستوران میتواند فضا را شاعرانه تر کرده و جلوه ی بسیار زیبایی به محیط ببخشد. همچنین مجموعه کمالو متشکل از متخصصین مختلف طراحی و معماری آماده است تا کلیه مراحل راه اندازی رستوران و دیزاین رستوران را برای شما انجام دهد. سرویس روی میز کامل و بدون نقص بود و سرویس دهی به مشتریان در این شعبه به سرعت و نهایت خوش رویی انجام می گیرد. برخلاف تصور عموم مردم که گیاهخواری را شامل مجموعهای از سبزیجات آبپز میدانند، این رستوران نشان داده است که غذای بدون گوشت هم میتواند لذیذ، خوشمزه و پر از تنوع باشد.در شهر شلوغ و پر از ترافیک تهران، محیط آناندا این امکان را به مشتریان داده است تا در فضایی سرسبز و در کمال آرامش، از تجربه غذایی سالم و خوشمزه و البته رمانتیک، نهایت لذت را ببرند.

در زمان خرید مانتو به نکات اشاره شده در مقاله توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. انتخاب رنگ همچنین به نیاز شما بستگی خواهد داشت. تعمیر اغلب نیاز به حذف دقیق محدودیت های تعمیر دارد تا حتی کوچک ترین برآمدگی ها از بین برود. افراد براساس نیاز می توانند هر کدام از آنها را انتخاب کنند. شما اگر بخواهید به تنهایی سبک مورد نظر خود را برای دکوراسیون داخلی خانه خود انتخاب کنید باید از میان هزاران کد و مدل ابزار پلی اورتان یکی را انتخاب کنید.

طراحی داخلی رستوران صنعتی

برای مشهور شدن یک رستوران بعد از طعم غذای یک رستوران طراحی داخلی یک رستوران بسیار امر مهمی است، طراحی دکوراسیون رستوران باید به گونه ای باشد که نه شلوغ و پیچیده باشد و نه کسل کننده و خیلی ساده باشد پس سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی همه چیز را با دقت و طبق اصول پیش ببرید. بهتر است در کنار سالن های غذا خوری در رستوران های مدرن، یک فضای دنج مثل کافی شاپ طراحی گردد تا افرادی که می خواهند زمان بیشتری را کنار هم باشند پس از سرو غذا به این مکان بروند و از خدمات ان استفاده کنند. اگر رستوران کوچکی دارید باید طوری طراحی دکوراسیون داخلی رستوران را انجام دهید که بیشترین استفاده را از فضای موجود ببرید و از تمامی قسمت های مختلف فضا به خوبی استفاده کنید.

طراحی داخلی کافه رستوران

ایجاد فضای آرامی که مشتری بتواند با خیال آسوده به صرف غذا و گفتگو بپردازد و در عین قرار گرفتن در یک مکان عمومی حریم شخصی خود را نیز حفظ کند بسیار اهمیت دارد و مشتری در چنین فضاهایی احساس امنیت و راحتی بیشتری می کند. در نظر گرفتن ایده های روز و مدرن در طراحی دکوراسیون، فضای موجود، نیازهای مشتری، انتخاب رنگ مناسب و در نهایت پیاده سازی بهترین کانسپت و انتخاب تم مناسب رستوران، از جمله کارهای یک کارشناس طراحی است. یکی از مهمترین مراحل راه اندازی یک رستوران، نحوه طراحی داخلی و دکوراسیون آن است و اگر دکور رستوران کوچک شما به صورت حرفه ای طراحی شده باشد مطمئن باشید که طولی نمی کشد سیل مشتری را شاهد خواهید بود، البته در کنار دکوراسیون داخلی رستوران کوچک باید کیفیت و خدماتی که ارائه می شود نیز در سطح بالایی باشند ولی قبل از هر اقدامی برای دکور رستوران کوچک باید سبک رستوران انتخاب شود.

طراحی داخلی رستوران مراکشی

نکته مهم دیگر ایجاد هماهنگی های لازم در طراحی و چیدمان فضای داخلی رستوران است. اما نکته مهم این است که تمام طیف های قرمز،نارنجی یا زرد با هم برابر نیستند از طیف های پررنگ و یا تند برای رنگ اصلی خود استفاده نکنید به طور مثال استفاده ازرنگ زرد پررنگ می تواند آزاردهنده باشد. هر چقدر هم که برای دیزاین رستوران تلاش کرده باشید اگر از نورپردازی مناسب استفاده نکنید نمی توانید زیبایی فضا و دکوراسیون خود را به خوبی به نمایش بگذارید و تمامی زحمات شما از بین می رود نورپردازی و استفاده از نورهای مختلف در رنگ های متفاوت با منابع گوناگون می تواند جلوه بسیار زیبایی به فضای داخلی شما ببخشد. اگر امکان چنین کاری وجود داشته باشد گزینه خوبی برای طراحی فضای داخلی رستوران است البته در برخی فضاها امکان پیاده سازی چنین طرحی وجود ندارد و یا مدیریت رستوران علاقه ای به اجرای آن ندارد.

دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

و یا از یک معماری سنتی ایرانی قدیمی برای راه اندازی رستوران ایرانی تان بهره بگیرید. همچنین می توانید از ایده های آنها برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران تان الهام بگیرید. رستوران هایی که طبخ غذا یا نان را در پیش چشم مشتری انجام می دهند می توانند در جلب اعتماد آنها موفق تر عمل نمایند. مکانی که از دید مشتری برای قرار ملاقات های عاشقانه , کاری یا دوستانه مناسب باشد در جذب مشتری موفق تر عمل می کند. به طور مثال میزی که شما برای فضای آشپزخانه و یا محل کارتان می خواهید تهیه کنید می توانید بسیار متفاوت باشد و رنگ بندی آن هم همینطور است.

در رستوران هایی که حالت سلف سرویس دارند، آرایش مناسب پیش خوان از مهم ترین بخش های طراحی است. مدیران رستوران ها و کافی شاپ ها سعی میکنند با ایجاد فضای آرام و دلنشین و یک دیزاین مناسب به جلب نظر مشتری بپردازند. منو، قسمت آشپزخانه و قسمت تحویل غذا سه فضای مهم برای استفاده از پتانسیل دکوراسیون شما هستند. آشپزخانهایی قابل رویت برای بازی سرآشپز با آتش هنگام طبخ غذا. همانطور که می بینید، طیف قابل توجهی از نرم افزارهای ترمیم عکس در دسترس شماست. نکته اصلی در انتخاب رنگهایی که میخواهید در رستوران خود استفاده کنید، مشخص کردن طیف مشتری است. کورین های الجی و هانکس به دلیل مقاومت بالا، آنتی باکتریال، قابلیت ترمیم، قابلیت خم پذیری و طیف رنگی بسیار زیاد گزینه مناسبی برای اجرای طراحی مدرن هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران

در سالن رستوران های بزرگ , طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران تالارها و هتل ها نیز نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد. از آنجا که کارمندان و پرسنل هم برای استراحت و تجدید قوا نیازمند محلی هستن، خوب است که در طراحی دکوراسیون رستوران فضایی به دور از سالن اصلی و محل عبور و مرور مشتریان طراحی گردد و بدین منظور مورد بهره برداری قرار گیرد. حتما برایتان پیش آمده تا برای برای رفتن به سرویس بهداشتی در رستورانی از مسیری کثیف با بویی ناخوش آیند عبور کنید.