طراحی دکوراسیون طلا فروشی

ویترین بایستی به گونه ای طراحی شود که نه تنها باعث مکث افراد در پیاده رو گردد، بلکه باعث جلب توجه افرادی که در خودرو در حال حرکت هستند نیز شود. اینکه یک سرویس جواهر در ویترین به گونه ای قرار گرفته باشد که بخشی از آن به خوبی قابل رؤیت نباشد ، نشان از چیدمان و یا طراحی بد دکور دارد. توجه به ابعاد تجاری ویترین متناسب با اندازه مغازه نقش بسزایی دارد. مجتمع تجاری اداری الماس غرب به بورس طلا و جواهرات غرب تهران مشهور است. از آنجا که اغلب مشتریان و مراجعه کنندگان به طلا فروشی ها خانم ها هستند، به همین دلیل زیبایی دکوراسیون و محیط داخلی طلا فروشی بسیار اهمیت دارد. زمانی که یک خریدار وارد فروشگاه جواهر فروشی می شود اولین چیزی که انتظارش را دارد کلاس و لوکس بودن محیط است.

طراحی داخلی جواهر فروشی

چرا که مغازه های زیادی در زیرزمین های پاساژ ها به این کار اختصاص داده شده. در این مرکز یک طبقه به طور اختصاصی به فروش طلا و جواهر اختصاص پیدا کرده است که البته بیشتر جواهر است . در منطقه كريمخان نزديك به ۳۰۰ فعال صنف طلا و جواهرات در بخش های فروش طلا و جواهر و سكه، ساخت طلا و مخراج كاري وجود دارد و از نظر قدمت و وسعت در صنف طلا يكي از قطبهاي اصلی ايران به حساب مب آید. ولی بسیاری دوست دارند تا طلا و جواهر را از نزدیک ببینند و بعد خرید کنند. در واقع، باید متناسب با خصوصیات فروشگاه و عناصر تشکیلدهنده دکوراسیون آن باشد تا ترکیب خوبی ایجاد کند. باید رنگی انتخاب شود که به جلوه بیشتر ویترین کمک کند. اگر صاحب فروشگاه طلا و جواهر هستید تا به حال حتما به این فکر کردهاید که چه طور میتوانید درخشش طلا و جواهرات داخل ویترین را بیشتر کنید؟

بسیاری از این کالاها تحت نام تجاری تیفانی، در فروشگاههای تیفانی اند کو بهفروش میرسند یا از طریق تجارت مستقیم، بهوسیله شرکت و به صورت ارسال پستی، توزیع میشوند. در هر صورت در فروشگاهی مثل طلافروشی در بحث طراحی ویترین ها یا دکوراسیون دو موضوع مهمی که باید رعایت و در نظر گرفته شود، زیبای و امنیت است. اما این نوع شیشه از امنیت خیلی بالایی برخوردار نیست و بهتر است صاحبان مشاغل با کالاهای گران قیمت همچون طلا و جواهر فروشی ها از آن استفاده نکنند. برای این کار یک ویترین چند وجهی نورانی را با ابعادی متناسب در وسط فروشگاه قرار دهید و بالای آن یک لوستر شیک و نورانی آویز کنید، به طوریکه نور از بالا به ویترین و اطراف تابانده شود و در آن ویترین جدیدترین، زیباترین و شیک ترین طلا و جواهرات داخل فروشگاه را قرار دهید.

این لامپها نسبت به چراغهای هالوژن و رشتهای مصرف کمتری داشتند و نور را تقریبا به طور یک دکوراسیون داخلی طلا و جواهری دست منتشر میکردند. در این سبک باید توجه کنید که ممکن است برای استفاده از متریالی که برای آن استفاده می شود ، مجبور شوید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید زیرا نوع رنگ و نورپردازی و یا نحوه چینش ویترین گاها ممکن است بسیار هزینه بر تر نسبت به سایر سبک ها دکوراسیون داخلی دیگر باشد. در این مقاله نورپردازی و روشنایی طلا فروشی، فروشگاه جواهرات و نقره صحبت میکنیم. با استفاده از ۶ نکته مهمی که در رابطه با چیدمان ویترین و دکوراسیون طلا فروشی ها در این مقاله قرار داده ایم، می توانید دکوراسیون طلا فروشی شیک و لاکچری داشته باشید. در هنگام طراحی ویترین جواهرات و طلا باید به نحوی در معرض نمایش قرار بگیرد که مشتری به خوبی بتواند ببیند و به این صورت نباشد که بخواید کالاهای با ارزشمند را از ویترین خارج کنید.

طراحی مغازه طلا و جواهری

میتوان حتی با یک تغییر کوچک هم محیطی زیبا را خلق کرد. کلیۀ طلا فروشیها برای نمایش طلا و جواهرات خود نیاز به محیطی امن و در عین حال زیبا و جذاب دارند. طلا فروشی یک محل بسیار مهم در عرصه تجارت است. تامین امنیت: طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی ها باید به گونه ای باشد که بالاترین میزان امنیت را فراهم آورد. در صورتی که طراحان داخلی مایلند برای ساخت ورودی های طلافروشی شیشه به کار ببرند، باید امنیت این مکان را اولویت نخست خود قرار دهند. در حقیقت دوربینهای امنیتی و مداربسته عامل بازدارنده این فروشگاهها به شمار میآیند که طراحان داخلی در زمان طراحی دکوراسیون طلافروشی باید مناسبترین مکان را برای نصب آنها در نظر بگیرند. چراغهای جایگزین هالوژن اکووات کیفیت نور فوق العاده ای دارند و جواهرات شما زیر نور آنها جلوه خاصی پیدا میکنند.

دکوراسیون طلا فروشی

به هر حال اگر شما ساکن مرکز و جنوب تهران هستید بازار تهران – بازار زرگرها میتواند برای خرید طلا برای شما مناسب باشد . در خصوص قیمتها نیز باید گفت به دلیل نزدیکی کمابیش کریمخان به بازار تقریبا به قیمتهای بازار نزدیک است. اما به این نکته هم باید توجه داشته باشید که بخش عمده ای از جذب مخاطب به کمک طراحی جذاب و کاربر پسند صورت می گیرد. حداقل فایده ای که دارد، شناخت مدل های جدید بوده که همواره برای عاشقان مد و لباس، الهام بخش است. تمیز کاری مغازه برای شما کاری لذت بخش خواهد بود.

اکنون قصد آن را داریم تا شما را با مرکز خرید طلا و جواهر در تهران و پاساژهای طلا و جواهر آشنا کنیم. سایر مراکز را نیز به شما معرفی میکنیم تا بتوانید انتخاب نمایید : خیابان اشرفی اصفهانی بالاتر از مرکز خرید تیراژه ۱ مرکز خرید طلا و جواهر، مرکز خرید کوروش در اتوبان ستاری نبش پیامبر قسمت طلا و جواهر ، مرکز خرید بوستان در میدان پونک قسمت طلا و جواهر. تا اگر شما قصد خرید حضوری دارید بتوانید نزدیکترین محل را برای خرید طلا و جواهر خود انتخاب نمایید. از طرفی دیگر نیاز است تا امنیت برای این کالاهای قیمتی کاملا در نظر گرفته شود. محل قرارگیری دزدگیر و گاز صندوق: یکی از مواردی که در طراحی این محل جهت بالا بردن امنیت محیط باید به آن توجه نمود مکان نصب دزدگیر و گاوصندوق است.

نمای مغازه طلا یا جواهر فروشی می تواند با طراحی ویترین بیرونی تکمیل شود. در صورتی که نورپردازی مناسبی وجود نداشته باشد مشتریان و خریداران نمی توانند طلا و جواهرات را به راحتی مشاهده کرده و محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند. پیوستگی و یک دست بودن نور خود باعث افزایش جذابیت و زیبایی نورپردازی فروشگاه شما میشود. طراحی مدرن و بروز آن میباشد که همین باعث جلب مشتری میشود. استفاده از نور آفتابی در روشنایی و نورپردازی طلافروشی، شاید در نظر اول باعث درخشش و چشمگیر شدن الماسهای داخل ویترین شود، اما عقیق و فیروزه و دیگر سنگهای قیمتی رنگی زیر این نور زیاد محو میشوند.

علاوه بر ویترین در مورد تزئین دیوار مغازه نیز دقت کافی داشته باشید و المانهای لازم را بکار گیرید. از نظر مکانی باید در جایی قرار بگیرد که تسلط و دید کافی به ویترین بیرونی داشته باشد که فروشنده بتواند به راحتی طلای انتخابی را به مشتری بدهد. بیشتر طلافروشی های این منطقه در تقاطع خیابان ویلا قرار دارد. چرا که بیشتر شاهد طراحی هایی شیبه به بازار طلای تهران هستیم و به ندرت میتوان طراحی هایی خاص را پیدا کرد. به طور حتم در اکثر مراکز خرید از شمال و جنوب تهران تا شرق و غرب تهران شاهد حضور مغازه های طلافروشی هستیم و حتی در بعضی محله ها نیز شاهد حضور مغازه های طلافروشی در کنار هم هستیم و چه بسا بسیاری از آنها دارای طرح های خاص و قیمتهایی مناسبی هم باشند .

یکی از آنها باید مراقب ورود افراد سارق به داخل مغازه باشد. ویرتین های داخل میز که جلوتر قرار گرفته اند، همگی نورپردازی شده اند و صندلی هایی در دو سمت آن ها قرار داده شده تا فروشنده و مشتری بتوانند از آن ها برای گفتگوی بهتر استفاده کنند. اگر بهترین نورپردازی را برای طلافروشی خود میخواهید، استفاده از چراغهای الایدی اولین چیزی است که باید به آن فکر کنید. اگر ویترینهای داخل دیواری دارید هم میتوانید به غیر از نور خطی از چراغهای جایگزین هالوژن و چراغ ریلی هم استفاده کنید. ریسههای الایدی کاربردهای گستردهای دارند و نور با کیفیتتری نسبت به مهتابیها هم دارند.

طراحی و بازسازی طلافروشی

مهم ترین نکات در خصوص طراحی داخلی مغازه طلا فروشی را بررسی کردیم. از مزونها و لباس عروس فروشی هایی اطراف میدان مادر که بگذریم به طلا فروشی های این منطقه میرسیم . یکی از نام های مطرح طلا فروشی در پایتخت است که سابقه زیادی هم در کارنامه داشته و برای قدیمی های طلا و جواهر تهران، برندی شناخته شده به شمار می رود. این بازار به نام بازار زرگرها مشهور است. تا مدتها لامپهای مهتابی فلورسنت تنها انتخاب موجود در بازار برای روشن کردن ویترینها و طبقات طلافروشیها بودند. چراغهای الایدی تا ۷۵ درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به چراغهای هالوژن و متال هالید دارند و فقط و فقط به میزان ۳۰٪ آن چراغها گرما تولید میکنند.

دیوارها یکی از مکان هایی است که می توانیم تابلو اعلانات را بر روی آن نصب کنیم. آنها می توانند ایده های مختلفی را در چنین مکان هایی امتحان کرده و در نهایت، ایده ای باب پسند صاحب فروشگاه را اجرایی کنند. چراغهای توکار خطی الایدی در مقایسه با ریسهها انعطاف پذیری کمتری دارند ولی کیفیت نور آنها بسیار بیشتر است. البته باید گفت درست است که بیشتر به جواهر اهمیت داده شده ولی این به آن معنی نیست که شما باید پول زیادی بپردازید بلکه گاهی اوقات با گشتن در میان مغازه ها و مراکز خرید میتوانید طلا و جواهری بسیار زیبا و شیک ولی با قیمتی مناسب بیابید. خیابان کریمخان زند از قدیم به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش طلا و جواهر در تهران شناخته میشود . این نکته به معنی این نیست که جواهر در این بازار وجود ندارد بلکه در بازار زرگرها تمرکز بر روی خرید و فروش طلا و طلای عمده است .

طراحی مدرن طلا فروشی

یک جواهر فروشی واقعا باید از بیرون که وارد آن بشی بهت و تعجب تو چشمان مشتریان به وجود آورد. همچنین شاید بد نباشد اشاره کنیم که در سال های اخیر، جوانان موفق و فعالی وارد این صنعت شده اند و با ایده های نوین و طراحی های جذاب خود سعی در جلب توجه مشتریان ویژهتری را دارند که از جمله می توان به نام های آشنایی همچون کیا گالری یا گالری پرسته اشاره کرد. تردیدی نبود، که تیفانی یک نام تجاری تجملی است؛ ولی هر کسی میتوانست به یک فروشگاه تیفانی قدم بگذارد.

روشنایی تزیینی بر دید مشتری نسبت به فروشگاه شما تاثیر میگذارد و بالاتر رفتن فروش شما میشود. فروش آنلاین طلا این روزها از اهمیت زیادی برخوردار شده است. در هر زمان تنها یک قطعه از طلا را باید به مشتری نشان داد. طراحی این محیط بسیار سخت میباشد زیرا در طلا فروشی که طلا به فروش میرسد به علت اینکه این شیء بسیار با ارزشی محسوب میشود، نباید طراحی این محیط به گونهای باشد که اشخاص با ورود به درون آن فضا به راحتی به این اجناس قیمتی دسترسی داشته و در اختیار اشخاص قرار داد. به همین ترتیب حساس انتخاب صحیح فضاها و رعایت نکات مهم در دکوراسیون داخلی فروشگاه، می توانیم مستقیماً بر ارتقاء فروش مغازه یا دکان موردنظرمان تأثیر مثبت بگذاریم.

پیدا کردن طلا و جواهر لاکچری و برندهای طلا و جواهر در این بازار کمی مشکل است. از مهم ترین مسائلی که در طلا فروشی باید مورد توجه قرار بگیرد، نوع طراحی داخلی و دکوراسیون آن است. گالری نور علی دایی در منطقه الهیه تهران قرار داد و به نظر می رسد، با توجه به محصولاتی که در آنجا در معرض فروش مشکل پسندان و پول دار های تهرانی قرار گرفته، سرمایه زیادی توسط این شخصیت ورزشی در عرصه طلا و جواهر اختصاص یافته است. طلا و جواهرات، کالاهایی با ارزش زیاد و قیمت بالا هستند و طراحی داخلی مغازه هایی که به فروش آن ها می پردازند، باید به گونه ای باشد که این اجناس به راحتی در دسترس مشتری ها قرار نگیرند. نورپردازی یک جزء اصلی در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی است که توجه بیننده را به کالا متمرکز می کند. درخشش نگین ها و سنگهای جواهرات در زیر نورپردازی جذابیتی بی نظیر پیدا می کند و این باعث می شود مشتری به سمت خرید سوق داده شود .