طراحی سامانه غیرفعال خورشیدی

ضمن اینکه کاملاً از اتومبیل محافظت می کند، راحتی بیشتری به شما می دهد. با این حال ، قبل از اینکه آن­ ها را سفارش دهید، باید انواع سایبان تبلیغاتی و برخی از ویژگی های آن را بدانید. حصارکشی باغ ها ، مزارع و استخر های کشاورزی، محافظت از باغچه های گل کاری شده و درختان دربرابر حیوانات خانگی، حفظ حریم دام ، طیور و آبزیان از ویژگی های این توری است. در ادامه به چند مورد از محافظت سایبان متحرک خودرو در تابستان اشاره کرده ایم. موارد ترکیدن لاستیک بیشتر در هوای گرم تابستان نسبت به زمستان گزارش می شود. نکته دیگر در مورد رنگ اتومبیل آسیب دیده این است که، رنگ آمیزی مجدد ماشین می تواند هزینه بر باشد. سایبان خودرو به صورت یک محافظ عمل می کند و از خودرو شما در برابر آسیب هایی مانند باران های اسیدی، اشعه های نور خورشید، بارش شدید تگرگ، فضولات پرندگان و…

این امر می تواند منجر به کثیف به نظر رسیدن ماشین شود. این توری ها می توانند تابش های مضر نور خورشید را فیلتر کرده و دمای محیط داخلی را به اندازه 5 الی 8 درجه سانتی گراد کاهش دهند و در واقع اثر تابش های آفتاب را در افزایش دمای محیط به نحو موثری کنترل می کنند. همچنین این ورقها تا حد بسیار زیادی در برابر اشعه فرابنفش مقاوم هستند و رنگ و شفافیت ورق نیز در برابر تابش نور خورشید تغییر نمیکند و بهخوبی قادر به ممانعت از نفوذ تأثیرات منفی اشعه فرابنفش به داخل محیط است. در این حالت نماها کمترین بار حرارتی را از تابش خورشید دریافت میکنند و بدین جهت حتی اگر تابش خورشید و نماهای شرقی و غربی یکسان باشد حداکثر تابش خورشید در نمای غرب با حداکثر دمای هوا همزمان میشود که سبب افزایش کامل بار حرارتی میگردد. در فصل تابستان استفاده از استخر افزایش مییابد، با داشتن سایبان استخر میتوان از آفتاب سوختگی و گرمای هوا جلوگیری کرد.

مقاومت بسیار بالا در برابر باد و همچنین باران و برف می توانند از جمله فاکتورهایی باشند که در هنگام ساخت توجه ویژه ای به آنها می شود. پارچه سایبان باید طوری باشد تا در برابر نور خورشید و آب مقاومت داشته و به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و شل نشود . به عنوان یک قاعده کلی ، همه این سایبان ها برای برنامه های تجاری و خانگی مناسب هستند ، اما دارای نقاط قوت خاصی هستند و اطمینان از داشتن سایبان مناسب برای نیازها و دارایی های شما بسیار مهم است. برده خورشیدی انفعالی که تحت عنوان جز خورشیدی انفعالی نیز شناخته میشود به دو عامل مساحت پنجرههای شیشهای (پرتوگیر) و توده حرارتی وابسته است. به این نوع از سایبان ها، سایبان برقی مغازه اصفهان گفته می شود که در قسمت پیشین به معرفی و بررسی جوانب مختلف آن پرداختیم. در اینجا اول چند نوع سایبان قابل حمل وجود دارد که به معرفی آن ها می ­پردازیم.

این واقعیت کاملاً شناخته شده ای است که مناطق سایه دار و پوشیده قادر به محافظت بیشتر از اتومبیل ها در برابر خطرات اشعه ماورابنفش و نور مستقیم خورشید، تگرگ ، باران ، گرد و غبار ، رطوبت ، باد و سایر اجزای هوا هستند که ممکن است به وسیله نقلیه شما آسیب برساند. همین نکته را می توان در مورد حشرات گفت که می توانند به طور فعال به سطح خارجی اتومبیل آسیب برسانند. سایبان سفارشی می تواند به ویترین فروشگاه منحصر به فرد شود و روشی چشم نواز برای جلب توجه ایجاد کند. در فروشگاه سها تلاش شده است با عرضه بهترین محصولات از معتبرترین برند ها نظیر : سیماران ، سوزوکی ، تکنما ، گلدن گیت ، FAAC ، Nice ، Breezy بتا و سایر برند های معروف و معتبر در خدمت هموطنان عزیز باشیم و همچنین سعی داریم تا با قیمت های مناسب و خدمات پس از فروش گسترده ، گامی بلند در جهت خدمت رسانی به شما سروران برداریم .

این سایبان ها در استفاده­ های تجاری بسیار محبوب هستند.

یک سایبان متحرک خودرو خوب می تواند اتومبیل های با ارزش شما را از مشکلات ذکر شده در بالا نجات دهد. اگر خرده فروشی ها سعی در جلب توجه به مکان های خاص مانند مناطق خاص در کافه های خود دارند ، می توانند از این سایبان ها نیز استفاده کنند. در روش سازه فلزی ابتدا باید یک سکوی سیمانی در نظر گرفته و سپس به وسیله پلیت و رول بولت و قوطی فلزی اسکلت پرگولا را پیاده نموده و سپس با توجه به عناصر بصری و عرض تیر و ستون ها به کاور نمودن پرگولا اقدام نمود.

این سایبان ها امروزه دارای محبوبیت های فراوانی میان مردم می باشند می باشند چرا که دارای انعظاف پذیری مناسبی بوده و همچنین دارای موتور الکترونیکی هستند که از این طریق باز و بسته کردن آن ها تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل به صورت خودکار و اتوماتیک فراهم شده است. وسایل نقلیه بزرگی مانند ون ، کامیون یا اتوبوس با تجهیزات پیشرفته بیلبوردهای پیمایشی ، سیستم صوتی خارجی ، صفحه نمایش های غول پیکر ویدئویی ، چراغ های رنگارنگ ، تبلیغات پروژه و همچنین این وسایل نقلیه کاملاً بسته بندی شده با جزوات تبلیغاتی ، بنر ها ، نمادها ساخته می­ شوند. هرگز نگران پاک کردن برف از وسیله نقلیه خود نباشید ، هنگامی که آن را در زیر یک سایبان خودرو پارک می کنید دیگر برف یا باران روی وسیله نقلیه شما نمی ریزد. با توجه به عدم محدودیتی که در ساخت سقف های متحرک وجود دارد، هر چقدر استخر بزرگ باشد، مانعی برای نصب سقف جمع شو برقی بر روی استخر نخواهد بود.

باوجود زیبایی سایبان کالسکه ای، باید این را در نظر داشت که در برخی مواقع و با توجه به شرایط محیطی که مغازه در آن واقع شده است، بهتر است از انواع دیگر سایبان مغازه برای به دست آوردن حداکثر کارایی استفاده کنیم. البته توجه داشت که حتما باید هوا به داخل کولر جریان سایبان برقی شاهد داشته باشد. برخی از عوامل تاثیرات بسزایی در خرید این محصولات خواهند داشت. توسعه کشت محافظت شده نیز گریز ناپذیر است و در بسیاری از کشورهایی که با چالش های ذکر شده دست و پنجه نرم می کنند بهره گیری از روشهای گوناگون تولید محصولات به روش محافظت شده به سرعت در حال گسترش است. البته قابل ذکر است که بین تمامی پوشش های مختلف ، استفاده از ورق یو پی وی سی ( upvc ) یا همان ورق پلی یوپان به عنوان بهترین ، مناسب ترین و مرغوب ترین نوع پوشش معرفی و در بین عموم مردم شناخته شده است .

سایبان متحرک خودرو برای محافظت مناسب از وسایل نقلیه در برابر عوامل سخت آب و هوایی که می توانند بر روی یک وسیله نقلیه تأثیر بگذارند بسیار مهم است. نصب سایبان خودرو همچنین می تواند از اتومبیل در برابر فضولات پرندگان و حشرات محافظت کند. با اینکه یکی از آن ها از نیروی برق استفاده می کند و دیگری نیروی مکانیکی نیاز دارد. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید سایبان کسب و کار خود را انتخاب کنید یک تصمیم مهم است. نورپردازی سایبان های برقی موجب می شود که شما بتوانید در هنگام شب نیز به راحتی از آن استفاده کنید.

یکی از مناطقی که مردم معمولاً وقتی می خواهند اتومبیل نسبتاً پرکاربرد یا دست دوم بخرند ، به آن نگاه می­ کنند چشم انداز داخلی آن است. قبل از تصمیم گیری باید به همه گزینه های خود نگاه کنید. بنابراین ، برای جلوگیری از چنین هزینه هایی، می توانید یک سایبان خوب اتومبیل برای خود تهیه کنید. میزان جلو آمدگی سایبان ها یکی از مهمترین مشخصات فنی یک سایه بان به شمار می رود. استفادهٔ صحیح یعنی در ابتدای گرم شدن روز میزان دمای مصالح در حداقل ممکن باشد یعنی به هنگام شب بار حرارتی حاصل از روز کاملاً دفع شود برای داشتن هوای مطبوع باید تهویه مناسبی برای سطوح داخلی در نظر گرفت. سایبان استخر شرایط بسیار مناسبی را برای شنا کردن افراد در هر ساعتی از شبانه روز فراهم می کند و محیط امنی را برای شنا کردن خانم ها ایجاد می کند. سایبان متحرک خودرو برای استفاده­ ی هر روز و در هر فصلی بسیار مناسب است.

بهترین و مرغوب ترین پوشش سقف برای سایبان پارکینگ ماشین استفاده از سازه های سبک با پوشش یو پی وی سی ( upvc ) است ، زیرا به دلیل داشتن آنتی uv باعث انعکاس نور خورشید می شود . سایبان های تجاری اغلب در ایجاد مارک تجاری نقش دارند و بر نحوه درک مشتریان از آن برند تأثیر می گذارند. بسیاری از مشاغل از سایبان­ های داخلی مانند فروشگاه های پوشاک و بوتیک ها استفاده می­ کنند که مشتریان را به سمت اتاق لباس می برد. رانندگی با ماشین در هوای گرم تابستان می تواند آزار دهنده باشد. این اثر بیشتر زمانی خطرناک است که ماشین برای مدت طولانی تری در معرض آفتاب گرم سوزان تابستان قرار گیرد. اگر بدنه این نوع چترها رنگ نشود، بعد از مدت زمان کوتاهی زنگ می زند.

در سال های اخیر به دلیل گسترش و رواج کاشت گلخانه ای در کشور و شناخته شدن بیشتر شیدهای سایه بان از جهت کارآیی و عملکرد مناسب جهت خنک نمودن گلخانه ها، استفاده از این تجهیزات در سراسر کشور گسترش پیدا نموده است و شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرمان، البرز، محلات، هرمزگان، اردبیل، خراسان و مازندران بیشترین استفاده از پارچه های سایه بان در کشور را داشته اند. علاوه بر این ، هنگامی که ماشین خود را در زیر سایبان خودرو نگه می دارید باعث می شود که همیشه وسیله نقلیه شما خنک باشد .شاید شنیدن این مطلب تعجب آور باشد اما سایبان خودرو همچنین می تواند از اتومبیل شما در برابر دزدیده شدن وسیله نقلیه و لوازم آن محافظت کند.

استفاده از وسایل نقلیه رنگارنگ و چشم نواز باعث افزایش محصول فروش مشتریان شده است به گونه ای که مردم و مشتریانی را که هدف آن قرار گرفته اند، الهام بخش و مجذوب خود می کند. سایبان های ورودی برای استقبال گرم مشتریان از ورود آن­ ها به محل کار شما بسیار مناسب هستند. این سایبان ها در استفاده­ های تجاری بسیار محبوب هستند. معمولا ایرانی ها در بالکن و تراس خانه اقدام به نگهداری انواع گل و گیاه می کنند. از دیگر کاربردهای سایبان اتوماتیک می توان به استفاده در رستوران و کافی شاپ ها یا هر مکان عمومی دیگری مثل قهوه خانه و… انواع عمده سایبان های متحرک خودرو که این روزها در بازار پیدا خواهید کرد شامل سایبان هایی می شوند که قابل حمل هستند یا می توان به صورت دستی یا خودکار آن را باز و بسته کرد.

سایبان برقی و سایبان برقی متحرک، سایه ای خنک برای تراس ها و فضای بیرونی خانه شما فراهم می آورد. سایبان متحرک خودرو در حیاط خانه ها ، فرودگاه ها ، بیرون رستوران­ ها، دفاتر کار و انواع مختلف مناطق مورد استفاده قرار می گیرد تا همه افراد این امکان را داشته باشند که اتومبیل و وسایل نقلیه خود را با خیال راحت در سایه پارک کنند. این امر می تواند از ماشین شما محافظت لازم را ارائه دهد که لیاقت آن را دارید. برای آن که کمترین هزینه را در هزینه قیمت سایبان برقی متحمل شوید، لازم است تا دربارهی اجزای یک سایبان، اطلاعات کافی را کسب نمایید. این نوع پوشش علاوه بر این که دارای مقاومت است و عایق محسوب می شود ، دارای انعطاف پذیری و زیبایی خاصی برای محیط منزل و یا ویلای شما می شود و از طرفی باعث افزایش قیمت ملک شما خواهد شد .

هنگامی که درب اتومبیل خود را باز می کنید تا وارد شوید به دلیل هوای گرم خارج شده احساس می کنید که در معرض آفتاب سوزان هستید. با قرار دادن وسیله­ نقلیه در در زیر سایبان، از قرار گرفتن در معرض آفتاب روزانه محافظت کنید. سایبان تبلیغاتی مناسب برای جلب مشتری به سمت تجارت شما و همچنین دادن کمی جذابیت و شخصیت به کسب و کار شما مناسب هستند. تبلیغات روی سقف متحرک برقی و انواع سایبان را می توان نوعی تبلیغات محیطی در نظر گرفت که در جذب مشتری برای یک کسب و کار عملکرد بسیار مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. نحوه ساخت این طرح از سایه بان کولر مشابه روش های قبلی است، با این تفاوت که سایبان ساخته شده از ایرانیت فقط بر روی سقف کولر سایه ایجاد می کند ولی بدنه کولر همچنان در معرض تابش خورشید قرار دارد.

در اینجا سه نوع سایبان تبلیغاتی از انواع سایبان تبلیغاتی وجود دارد که باید برای تجارت خود در نظر بگیرید. این یکی از دلایل واضحی است که باید دنبال ایجاد سایه برای ماشین بروید. فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شود، مواد شیمیایی بی شماری دارد که می تواند رنگ اتومبیل شما را خراب کند. رنگ آمیزی ماشین شما با رنگ و کیفیت رنگ مورد نظر شما می تواند صدها هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد. پوشش سایبان نیز نقش مهمی را در سایبان ایفا میکند بنابراین باید برای ساخت سایبان ماشین از پوشش با کیفیت بالا و ویژگیهای مناسب استفاده کرد. از همین رو آن را در ابعاد متفاوتی می سازند. سایبان شیشه ای را می توان با انواع متفاوتی از اتصالات عنکبوتی اسپایدری و نیز می توان انواع شیشه های رنگی، اسپندرال و همچنین در نواع شیشههای سکوریت شده، شیشههای چندلایه لمینت سکوریت شده که جزو شیشه های امنیتی محسوب می شوند، تولید کرد.