لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی + کمتراز 30 دقیقه در محل

چون باز کردن گرفتگی توالت با توجه به نوع و شدت آن مدت‌ زمان کار متفاوتی نیاز دارد؛ و چنانچه مدت ‌زمان کار برای رفع کامل گرفتگی توالت بیش ‌از حد معمول شود، متناسب با آن هزینه نیز بیشتر می ‌گردد. به همین خاطر و طبق مشاهداتمان توصیه می کنیم صرفاً به دنبال خدمات لوله بازکنی ارزان نگردید؛ و جوانب دیگر کار را هم در نظر بگیرید. قویترین محلول های لوله بازکن را اگر به صورت مکرر استفاده کنید باعث پوسیدگی و از بین رفتن لوله فاضلاب می شوند. تماس قویترین محلول لوله بازکن با چشم بسیار خطرناک بوده و در برخی مواقع حتی باعث از دست دادن بینایی می شود. رفع گرفتگی های لوله فاضلاب در انواع فاضلاب سرویس بهداشتی، حمام ، پارکینگ و حیاط انجام می گیرد. استفاده از درپوش مناسب برای خروجی فاضلاب و جلوگیری از ورود مواد جامد به درون لوله از مهمترین اقدامی است که برای جلوگیری از گرفتگی لوله می توانید انجام دهید.

لوله بازکنی با نیروهای متخصص

اگر تجربه همکاری با متخصصان لوله بازکنی را داشته باشید، حتما دیده‌اید که از دستگاه‌های مخصوص برای رفع گرفتگی لوله و چاه بازکنی استفاده می‌کنند. یا رسوب گرفتگی لوله تخلیه به دلیل ورود چربی و جذب مواد زائد و تنگ شدن قطر لوله، یا به دلیل پر شدن سیفون و تله P هست و یا اینکه شیب نامناسب لوله سیفون. محدود فعالیت لوله بازکن های مجموعه یادگاری در سرتاسر تهران و حومه شهر ( اسلامشهر، رباط کریم، شهر قدس، ورامین و..) می باشد.

چه کسی لوله را باز می کند؟ به فردی که لوله را باز می کند چه می گویند ؟

این مساله را هم در نظر بگیرید که ممکن است هواکش چاه فاضلاب تخریب یا اصلا وجود نداشته باشد و با بارش باران یا واریز مایعات و فاضلاب به داخل چاه، گازها تخلیه نمی شوند و حجم چاه پر دیده می شود. زمانی که هوا بارانی است، سطح مایعات داخل چاه فاضلاب بر روی لجن ته نشین شده در کف چاه، بالا می آید و همین مساله سبب می شود که به تبع آن گازهای فاضلاب نیز بر روی مایعات متراکم شوند. این گاز باید به طریقی از چاه خارج شود که وظیفه اصلی خروج گاز فاضلاب از چاه به عهده لوله ونت است. اما به دلیل تراکم بیش از حد گاز، این گازها از هر محلی که راهی به بیرون داشته باشند، خارج می شوند که یکی از ناین راه ها دهانه کفشور حمام یا لوله توالت فرنگی نصب شده در حمام است. ریزش چاه قبل از اینکه اتفاق بیوفتد، علائمی دارد که در صورت بی توجهی به آنها، عواقب بدی خواهد داشت.

  • ما از تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنیم که از بررسی علائم ظاهری شروع می‌شود.
  • از اینکه از خدمات دهی نوین لوله رضایت داشتید بسیار مفتخریم.
  • در توالت فرنگی سیفون در داخل کاسه توالت قرار دارد و از آنجاییکه توالت فرنگی در سطح صاف اجرا می شود، باید سرریز توالت که به دو زانوی ۴۵ درجه ختم میشود شیبی حدود ۲ درصد داشته باشد.
  • این شیوه در مواردی که گرفتگی لوله شدید باشد، بکار گرفته می شود و بایستی توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود.
  • برای ساخت این محلول نیاز به یک سوم فنجان نمک و سرکه دارید تا آنها را به خوبی ترکیب کنید و سریعاً به داخل لوله بریزید.
فنر لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی های سخت لوله ی توالت، راه آب آشپزخانه، حمام، پشت بام و کفشور استفاده می شود. ولی باید در نظر گرفت این کار نیاز به دقت کافی دارد و برای باز کردن لوله فاضلاب حتماً باید سرویسکار دارای مهارت و تجربه باشد تا بتواند گرفتگی های شدید در دهانه ورودی چاه فاضلاب نشتی چاه را برطرف نماید. از ویژگی های یک لوله بازکنی شبانه روزی خوب این است که خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد با کیفیت و با دستگاههای مجهز و پیشرفته میباشد. در خصوص رفع گرفتگی لوله های چدنی نباید از پودر لوله بازکن چنته استفاده کنید.

نیاز به کنده‌کاری در محل گرفتگی لوله برای باز کردن لوله می‌باشد لوله بازکنی ارزان . قیمت و تعرفه در آوردن اشیاء از داخل سیفون توالت و باز کردن لوله هایی که توسط سیمان و مصالح ساختمانی دچار گرفتگی های سخت شده اند متفاوت و کمی بیشتر از حد معمول است. تخلیه چاه تهراندر هر شعبه حداقل ۳ دستگاه تانکر مخصوص و تجهیز شده دارد ، همچنین تعداد نیروهای مستقر در هر شعبه باعث می شود که تاخیر در عملیات تخلیه چاه توالت به هیچ عنوان صورت نگیرد . میان کار رو انجام می دن یه دفعه مثلا 500 می خوان و میگن منظور ما متری 50 تومن بوده الان 10 متر فنر زدیم. کلاه‌ برداران در شکل سرویسکار لوله بازکن از ترفند های مختلفی استفاده می‌ کنند؛ که در ادامه به شایع‌ ترین روش آن‌ ها اشاره می‌ کنیم. در صورت استفاده، حتماً از محلول ‌های لوله بازکن غیر اسیدی استفاده کنید.

لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی + کمتراز 30 دقیقه در محل

معمولا اگر گرفتگی توالت بسیار حاد نباشد می توانید با روش هایی از جمله رفع گرفتگی لوله توالت با بطری نوشابه، رفع گرفتگی توالت با سلفون و یا تلمبه دستی لوله بازکنی استفاده کرد. ولی توصیه می کنیم اگر گرفتگی لوله توالت حاد است، از فنر برقی لوله بازکنی استفاده شود. به جهت این که عامل اصلی گرفتگی لوله ها ورود مواد زائد به داخل آنها می باشد، بهترین راه برای جلوگیری از گرفتگی لوله و عدم نیاز به لوله بازکنی جلوگیری از ورود این مواد به داخل لوله می باشد. صافی های مخصوصی برای سینک ظرفشویی و کفشورها ساخته شده است که در صورت استفاده از آنها دیگر آشغال های ریز و درشت وارد لوله نمی شود و دیگر نیازی به لوله بازکنی نخواهید داشت.