لوله خرطومی فلکسیبل

در نتیجه بروز آتش سوزی در محیط هایی که این لوله ها وجود دارد هیچ آسیبی به سیم های موجود درون لوله وارد نمی کند. روکش های لوله های فلکسیبل علاوه بر نسوز بودن به خوبی می توانند از نفوذ سیالات به داخل لوله جلوگیری کنند. اگر به هر طریقی مجبور شدید که این لوله ها را در فضای باز نصب کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که سیم های برق در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت خواهند شد.

برای پیدا کردن لوله خرطومی فلکسی مورد نظر و مناسب خود، با ما تماس بگیرید. لوله خرطومی فلکسی بدون روکش به دلیل نداشتن روکش خیلی در برابر ضربات مقاوم نیست و استفاده از آن در محیط های بیرونی توصیه نمی‌شود. کاربرد اصلی این لوله از جهت سیستم داکت اسپیلت برای کانال کشی می‌باشد و یکی از ارکان اصلی برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته می‌باشد. لوله‌های فلکسی یا خرطومی به لوله‌هایی قدرتمند گفته می‌شود که برای حفاظت از کابل‌ها و سیم‌های مختلف و عموماً رسانا، مثل کابل برق، کابل مخابرات، کابل دوربین مداربسته یا… استفاده می‌شود. لوله خرطومی فلکسی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است و در محیط‌های باز و وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند. از لوله فلکسیبل برق بیشتر به منظور انتقال مابل های GAT6 , لوله فلکسی GAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود.

اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد. سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع لوله فلکسیبل در ساز های 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42، 48. میلیمتر با بهترین کیفیت میباشد، برای اطلاع از قیمت روز لوله فلکسی با ما تماس بگیرید . خواهشمند است در زمان خرید و تهیه لوله فلکسی، لوله فلکسیبل وکانال های فلکسیبل به نام نشان تجاری محصول، استانداردهای کیفی و رزومه شرکت تولید کننده توجه نمایید تا مشکلی پس از استفاده کانال فلکسیبل خرطومی، کانال اسپیرال، کانال فلکسی و … قسمت لوله فلزی که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد از ورقه های فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است که می‌تواند در برابر تنش های فیزیکی از سیم های برق محافظت کند. همچنين لایه نهایی لوله فلکسی برق از جنس پلیمرهای با چگالی بالا می باشد که به خوبی می تواند در برابر حرارت مقاومت کند.

لوله خرطومی فلکسیبل فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود. “امید است که با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود خدمات رسانی به خود یاری فرمایید.” خرطومی فلکسیبل به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حداقل می رساند.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 13

برخورداری از مقاومت بالا در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و قابلیت تحمل فشار بالا. تخلیه ی خودکار الکتریسیته ی ساکن و آسان و ساده بودن نصب و راه اندازی آنها. مقاومت در برابر کشش و چرخش بالای لوله هنگام نصب و همچنین محافظت از سیم ها و کابل ها در برابر اشعه های مضر خورشید. مقاومت در برابر ضربه، فشار ناشی از لوله کشی و کابل کشی در مسافت های طولانی. اما این قطعات برای نصب و اجرا در یک سازه نیاز به اتصالات متعدد دارند.

یکی از ویژگی‌های لوله‌های فلکسی محافظت از کابل‌ها و سیم‌ها است در صورتیکه نیاز باشد که از کابل‌ها دربرابر فشارهای فیزیکی محافظت کرد بهترین گزینه استفاده از لوله‌های فلکسی فلزی است. فلکسی بل از قابلیت انعظاف پذیری بالایی نیز برخودار است همین مسئله نیز یکی از دلایل استفاده از این وسیله در سیم کشی ساختمان می باشد. معمولا برای نصب این لوله به دیوار از یک سری بست مخصوص کمک می گیرند، بست ها با توجه به اندازه لوله انتخاب شده و دارای اندازه های متفاوتی هستند. الکتریسیته امروزه به بخشی جدا نشدنی از خانه ها و دفاتر تبدیل شده است.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. از مزایای این لوله می‌توان به مقاومت کششی و چرخشی بالا، انعطاف پذیری بالا، مقاومت نسبتا بالا، طول عمر بالا و ماندگاری و توانایی تخلیه الکتریسیته اشاره کرد. استفاده از پوشش گالوانیزه یکی از تدابیر برای محافظت از سلامت کابل‌ها می‌باشد که حدودا 6 قرن از حضورش در ایران می‌گذرد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند.

  • فلکسی با ایجاد پوشش اضافی دور کابل، سیم و هر رسانای دیگر توان تحمل ضربه را افزایش خواهد شد.
  • فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود.
  • همچنين لایه نهایی لوله فلکسی برق از جنس پلیمرهای با چگالی بالا می باشد که به خوبی می تواند در برابر حرارت مقاومت کند.
  • به همین منظور باید از ابزارآلاتی نظیر لوله های فلکسیبل استفاده کنیم تا از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند جلوگیری به عمل آوریم.

شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش PVC استفاده کنید. قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود. سابقه 25 ساله در تولید انواع محصولات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز جهانی موجب اعتماد و انتخاب مشتریان همیشگی شرکت تهویه سان گشته است.

مزایا استفاده از لوله فلکسیبل مرغوب

همچنین ویژگی بارز روکش PVC لوله های فلکسی این است که هنگام آتش‌سوزی به صورت خودکار خاموش می‌شود و خطر را به شدت کاهش می‌دهد. لوله‌های فلکسی بل، در حال حاضر بخش مهمی از صنعت برق را تشکیل می‌دهند. تنوع بسیار زیادی در این نوع لوله‌ها وجود دارد، این تنوع شامل جنس، سایز، کاربرد و… است. قیمت‌گذاری با توجه به جنس و سایزبندی متفاوت است و معمولاً در حلقه‌های 25 متری خرید و فروش می‌شوند.

روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد. در صورتی که نیازمند بهره‌برداری از لوله فلکسی در نواحی خاصی از ساختمان مسکونی، صنعتی یا آزمایشگاهی هستید؛ حتماً از این نوع لوله فلکسی استفاده نمایید. این لوله‌ها دارای طول عمر، انعطاف پذیری بالا و وزنی کم هستند و همچنین می‌توانند رطوبت را دفع کنند و قابلیت تحمل فشار بالایی دارند و می‌توانند در پروژه های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند و به خوبی از سیم‌ها و کابل‌های شما در برابر نور خورشید مراقبت کنند. مقاومت خوبی داشته و می‌توانند به صورت خودکار الکتریسیته را تخلیه کنند و همچنین نصب آنها آسان است. این لوله‌ها به شما کمک می‌کنند تا بابت امنیت و سالم بودن سیم‌ها و کابل‌های خود، نگران نباشید.