لیست هزینه شارژ کارتریج ها

در اولین فرصت برای توضیحات و نهایی کردن ثبت‌نام با شما تماس می‌گیریم. قیمت‌ها و هزینه‌های پین ورک همیشه شفاف هستند، کافی است لیست قیمت‌ها را ببینید و سپس تصمیم بگیرید. تونر جدید را با فشار داخل قیف دستگاه نریزید زیرا ممکن است به یک‌باره پر شود و دستگاه شما هم کثیف شود و هم بیش از حد پر شود. هنگامی‌که سطح تونر به حفره رسید، یک تکه نوارچسب کاغذی را روی آن قرار دهید و تاریخ را روی نوار بنویسید تا بدانید آخرین بار چه زمانی پر شده است. با استفاده از «ابزار بسته‌بندی مجدد تونر» می‌توان در عرض چند ثانیه یک سوراخ را مستقیماً درون قیف تونر ایجاد کرد بدون اینکه نیازی به جدا کردن و جمع‌آوری مجدد چرخ‌دنده‌ها باشد.

به مانند شناسایی کارتریج های لیزری عمل خواهیم کرد؛ اما در این قسمت برای آشنایی بهتر شما، بهتر است به تصاویر زیر دقت نمایید. تمامی حقوق به این وب سایت متعلق به مجموعه تهران پرینترز می باشد. برای استفاده از مطالب تهران پرینترز، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. در مجموعه آتی تکنیک در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و مواد اورجینال و با دستگاه انجام می شود. چون که کارتریج شما پس از شارژ دیگر کیفیت مناسبی به شما نمیدهد و باید قطعه ای تعویض شود. شما برای مطمعن شدن اصل بودن کالا میتوانید به سایت خود hp یس مراجعه کنید و با پر کردن مشخصات کارتریج از اصالت کارتریج اطمینان حاصل کنید .

وقتی در پوش را برداشتیم بدنه کارتریج که شامل دو قسمت است از هم جدا می شود. این دو قسمت شامل قسمت اصلی یا منبع تغذیه کننده پودر و دیگری مخزن پودر ضایعات است . اکنون پیچهای بخش ضایعات را جدا کنید تا وایپر بلید جدا شود و سپس جوهر اضافی و مانده که در این بخش جمع شده را , خارج کنید. ضمن مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود و اطلاع از نوع جوهر سازگار با آن، جوهر مورد نیاز را خریداری کنید. در انتها گارانتی شارژ کارتریج به همراه فاکتور تقدیم مشتری می‌گردد. شرکت ایران چاپگر در ساعات ۹ صبح الی ۶ عصر آماده ارائه خدمات به شما هستند.

لیست هزینه شارژ کارتریج ها

ما در این مطلب سعی کردیم که کاربران انواع پرینتر را با قیمت خدمات شارژ کارتریج دستگاهشان آشنا کنیم و از ریز هزینه تعمیرات پرینتر های لیزری، جوهر افشان، شارژ کارتریج در محل حرارتی و … آشنا کنیم. خرسندیم که به طور صادقانه و با دانش فنی متخصصان خود همواره توانسته ایم بهترین مرکز شارژ کارتریج در تهران باشیم و رضایت مشتری حرف اول را در بین تکنسین های شرکت ما می زند. همکاری با شرکت های دولتی بزرگ و همچنین مراکز خصوصی معروف از جمله افتخارات ماست. خوشحالیم که با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه خدمات ماشین های اداری توانسته ایم در خدمت به مشتریان موفق باشیم. فرقی نمی کند که پرینتر لیزری دارید یا جوهر افشان، همه آنها پس از چاپ تعداد صفحات مشخصی نیاز به شارژ شدن دارند و بدون تونر یا جوهر قادر به چاپ هیچ صفحه ای نیستند. تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز بر روی تمامی پرینترهای اچ پی اعمال شده و شامل تمامی اشکالات تخصصی و غیرتخصصی احتمالی ایجاد شده در این دستگاه است.

به کمک فیلم آموزش شارژ کارتریج اچ پی خودتان شخصا می توانید مسیر شارژ را طی کنید. شما می‌توانید برای شارژ کارتریج انواع پرینترهای قدیمی و جدید به متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر مراجعه کنید. تمامی محصولات و خدمات این شرکت با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شوند. کوچکترین بی دقتی باعث ایجاد خسارت­های سنگین می شود و ممکن است به قطعات پرینتر شما آسیب برسد. همچنین ممکن است شارژ دستگاه به درستی انجام نشود و در چاپ اختلال ایجاد کند. در برخی مواقع نیز مشکل تنها از کارتریج نیست و باید سایر قطعات پرینتر نیز تعمیر شوند.

  • شما با ثبت نام و شرکت در این دوره تبدیل به یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه خواهید شد که قادر خواهید بود کارتریج تمامی پرینتر ها را از نوع جوهر افشان یا لیزری از هر مارک و برندی شارژ کنید.
  • شما می‌توانید برای شارژ کارتریج انواع پرینترهای قدیمی و جدید به متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر مراجعه کنید.
  • برای شارژ کارتریج hp و سایر برندهای پرینتر، از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده کنید.
  • مرجع ها و مراکز متعددی خدمات شارژ کارتریج لیزری را برای مشتریان خود عرضه می کنند که معتبر و قابل اطمینان بودن از جمله مهمترین ویژگی های مهم برای آنها به شمار می آید.
جهت صرفه جویی در هزینه ها می توانید از شارژ کارتریج در محل که برخی شرکت ها ارائه می نمایند استفاده نمایید، البته توجه داشته باشید که شارژ کارتریج اصل بسیار بهتر از شارژ کارتریج های غیر مرغوب است. شارژ کارتریج لیزری حتما باید در محیط کارگاهی و مجهز انجام گیرد؛ زیرا تونر کارتریج می تواند برای انسان مضر بوده و ذرات پودرتونر پس از شارژ تا دقایقی در هوا معلق خواهد بود. نقطه اشتراک هر دو کارتریج آن است که جوهر و تونر مصرفی موجود در آنها پس از مدتی تمام می شود که در این شرایط دو راه پیش روی کاربر وجود خواهد داشت. یک تعویض کامل کارتریج (و استفاده از یک کارتریج نو) و دوم بسنده کردن به شارژ کارتریج کانن. زیرا تهیه یک کارتریج نو و جایگزین کردن آن، هزینه نسبتاً بالایی می‌طلبد.

در این ویدئو همکاران ما در واحد تخصصی شارژ و تعمیر کارتریج فالنیک، مراحل کار شارژ کارتریج 85a پرینتر hp را جهت آشنایی شما تولید کرده اند. این در صورتی است که پرینترهای با تکنولوژی بالا، پیغامی جهت تعویض کارتریج به شما می‌دهند اما پرینترهای قدیمی این ماهیت را ندارند و باید از روی کیفیت چاپ دستگاه متوجه زمان مناسب تویض کارتریج شد. برای مثال کارتریج چاپگر سیاه و سفید مدل اچ پی بعد از چاپ 2000 برگه نیاز به شارژ یا تعویض دارد اما چاپگرهای رنگی مدل اچ پی سریعتر نیاز به تعویض یا شارژ کارتریج پیدا می‌کنند. تصور اشتباهی که اغلب مشتریان دارند این است که اگر خیلی یکم از چاپگرهایشان استفاده کنند مثلا ماهی دو سه برگه، تا دوسال نیاز به تعویض و شارژ کارتریج پیدا نمی‌کنند. اما باید بدانید درصورتی که از چاپگرهای رنگی دست کم دوبار در هفته استفاده نکنید جوهر آن خشک می‌شود. بنابراین باید در مورد میزان استفاده از دستگاه و هم زمان تعویض کارتریج چاپگر اطلاعات کافی داشته باشید.