مشخصات، قیمت و خرید دستگاه بخور گرم سانی دکتر لوکس

مناسب ترین و کارآمدترین محصول، دستگاهی است که استفاده از آن برای مصرف کننده راحت باشد تا بتواند به بهترین نحو از آن سود ببرد. به عنوان مثال درب آن به آسانی قابل باز و بسته شدن باشد و یا با درا بودن مخزنی شیشه ای بتواند حجم آب باقی مانده در مخزن را به شما نشان دهد. در واقع هرچه میزان GDP دستگاه بیشتر باشد، میزان رطوبت تولیدی با توجه به حجم آب موجود در مخزن بیشتر خواهد بود. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و کملی در رابطه با با دستگاه بخور گرم در اختیارتان قرار دهیم. دستگاه بخور، یکبار مصرف نیست، بنابراین نگهداری آن اهمیت دارد. برای جلوگیری از رشد قارچ، باکتری و میکروب حتماً روزی یک بار آب مخزن را عوض کنید و حداقل هفته ای ۲ بار کل دستگاه را با آب و مواد پاک کننده بشویید.

برای شما هم اتفاق افتاده که صبح‌ها بعد از بیدار شدن با صدایی خشن یا ضعیف صحبت کنید؟ خشکی هوا باعث گرفتگی صدا می‌شود. هنگام خواب بافت گلو، مایعات را جمع کرده و باعث می‌شود تا صدای شما گرفته‌تر و چشم‌هایتان نیز پف کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود این وضعیت، استفاده از دستگاه‌های بخور است. این خشکی، تورم و التهاب مجاری تنفسی باعث سرفه‌های مداوم و کوتاه شدن نفس‌های شخص می‌شود. هنگامی که از دستگاه رطوبت ساز استفاده می‌کنیم، رطوبت بیشتری به هوایی که بیمار در آن نفس می‌کشد، اضافه می‌کنیم.

دستگاه بخور اولتراسونیک سرد امسیگ,مدل EmsiG US424 ا EmsiG Ultrasonic Humidifier-US424

با کمک بخور گرم و تولید رطوبت، می توان ریسک ابتلا به بیماری های عفونی را کاهش داد. هر کدام از این دستگاه ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که در زمان خرید باید به آن ها توجه کنید. در این دستگاه آب با کمک الکترودهای مختلف در دمای بالا جوشانده می شود.

بسیاری از مردم بدون در نظر گرفتن محیط اقدام به خرید بزرگترین دستگاه بخور موجود در بازار می‌کنند، در صورتی‌که ما به هیچ عنوان چنین کاری را توصیه نمی‌کنیم. بر اساس تحقیقات انجام شده چنانچه مقدار رطوبت تولید شده توسط دستگاه بخور با سایز اتاق هم‌خوانی نداشته باشد، با رطوبت بیش از حد هوا مواجه خواهیم شد. رطوبت زیاد هوا باعث واکنش‌های آلرژیک می‌شود و همچنین این رطوبت برای رشد باکتری بسیار مناسب است. میزان رطوبت خانه در ایده‌آل‌ترین شرایط بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است. در استفاده‌های خانگی معمولاً برای ضدعفونی کردن یا گرم و مرطوب کردن هوای خانه و در زمستان جهت درمان سرماخوردگی استفاده می‌شود. امروزه بخورها در دو نوع کلی به عنوان بخور گرم و بخور سرد عرضه می‌شوند.

تنظیم خروجی بخار آن به صورت لمسی است و به طور متوسط در هر ساعت 350 میلی لیتر بخار از آن خارج می asilbekharid شود. برخی از دستگاه های بخور سرد با فناوری اولتراسونیک ارائه می‌شوند و برخی دیگر از فیلتر داخلی فیتیله و فن استفاده می‌کنند. خالی کردن مخزن و خشک کردن روزانه تمام سطوح دستگاه بخور یکی از راه های تمیز نگه داشتن آن است. همچنین، در نظر بگیرید که مخزن را با آب معدنی با برچسب “مقطر” یا “تصفیه شده” پر کنید. به طور کلی استفاده از بخار، منافذ پوست شما را باز و به از بین بردن کثیفی برای پاکسازی عمیق تر پوست کمک می کند. باز کردن منافذ پوست باعث نرم شدن جوش های سر سیاه نیز می شود و راحت تر از بین بردن می روند.و همین موضوع باعث شادابی پوست شما میشود.

  • یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه، پیشگیری از خشکی پوست می باشد.
  • برخی از دستگاه های بخور قابلیت ایجاد بخور گرم و سرد را هم زمان دارند و به مصرف کننده قدرت انتخاب می دهند تا تا از بخور سرد یا گرم استفاده کند.
  • چرا که دستگاه بخور گرم، در هوای گرم می تواند باعث تنگی نفس و احساس سنگینی شود.
  • دستگاه بخور گرم دارای فواید بسیاری است که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به این موارد بپردازیم و شما را با نحوه استفاده از این دستگاه و مزایا و معایب آن آشنا نماییم.

جهت کار با دستگاه تنها کافی است که آن را روشن کنید و تنظیمات آن را در حالت خودکار قرار دهید. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، جدیدترین و مدرن‌ترین دستگاه بخور و رطوبت ساز تولید و روانه بازار شده‌اند. شما با خرید یکی از انواع آن‌ها فرصت دارید که هوای تنفسی خود را در کیفیت فوق‌العاده‌ای قرار دهید. از طرفی با دریافت رطوبت موجود تقریباً مطمئن هستید که هوای دریافتی سالم و عاری از هر نوع میکروب و آلودگی است.

دستگاه بخور سرد و گرم پایه دار سالنی اوزون مشکی

مشخصات، قیمت و خرید دستگاه بخور گرم سانی دکتر لوکس

بسیار طرفدار دارد و همچنین قیمت آن برای مصرف کننده مناسب است. اما با استفاده از مرطوب کننده می توان پوست خشک را تسکین داد. وقتی نوبت به خنک کننده و دستگاه بخور گرم می رسد ، هر دو در اینجا مفید هستند. از آنجا که پوست شما خشک است زیرا هوا خشک است، هر دو رطوبت ساز به کاهش هوای خشک کمک می کند، که در نتیجه باعث خشکی پوست شما می شود. دستگاه بخور سرد و خنک معمولا ایمن ترین رطوبت ساز برای نوزادان و کودکان خردسال هستند زیرا خطر سوختگی وجود ندارد. آنها به طور کلی از فن برای تبخیر آب در هوا استفاده می کنند ، که می تواند باعث ایجاد اثر سرد در اتاق شود.