معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب

مدل های زیر سینکی این دستگاه بیشتر مورد استفاده می گیرد چرا که هم کاربرد بهتری دارند و قیمت آن ها نیز مناسب تر از مدل های رومیزی می باشد. اگر قصد خرید چنین دستگاهی را برای منزل خود دارید ، با توجه به انواع مختلف آن قطعاً سردرگم خواهید شد و نمی دانید که کدام دستگاه برای استفاده شما مناسب تر است؟ اما نمی توان گفت که این دستگاه ضعیف می باشد چرا که برای آب هایی که سختی کمی دارند اما رسوبات زیاد بسیار مناسب می باشد.

تشخیص دستگاه اصل از تقلبی ممکن است برای بسیاری از افراد کار دشوار می باشد اما با توجه کردن به چند نکته می توان به راحتی دستگاه اورجینال را از فیک و تقلبی تشخیص داد. اگر کمی تحقیق کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که بهترین تصفیه کننده آب در ایران AKUA PRO، Softwater، CCK است که تقریبا همه خرده فروشان آن را توصیه می کنند. دستگاه اسمز معکوس برای هر نوع آلودگی آب مناسب می باشد و توصیه می کنیم که اگر سختی آب دارید حتما از این نوع دستگاه استفاده نمایید.

قیمت فیلتر تصفیه آب

8. کیفیت پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی: اگر پمپ های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی کیفیت مناسبی داشته باشند در کنار عملکرد مطلوب در پمپاژ آب، طول عمر بالایی دارند. تصفیه آب اولترا فیلتراسیون یک دستگاه بدون برق، پمپ و مخزن می باشد. فیلتر های اولترا فیلتراسیون ارزان تر از دستگاه های دیگر است و به همین علت قیمت این دستگاه نیز پایین تر از دستگاه های اسمز معکوس می باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به قدرت و فیلتراسیون آن بستگی دارد. در نتجه آب یز شیرین می شود. غشاهای اسمز معکوس (ممبران) این دستگاه قادر به تبدیل آب های لب شور به آب شیرین و گوارا و همچنین کاهش جامدات محلول در آب (TDS) و تبدیل آبهای سنگین و سخت به آب سبک و نرم توسط غشاهای اسمز معکوس (RO) (ممبران) می باشد. هیوندای در حال حاضر یکی از برترین دستگاه های تصفیه آب در جهان است.

شیر برداشتی مناسب است که زیبا باشد ، در آلیاژ آن سرب نباشد و روکش کروم باشد و یا شیر تمام استیل باشد و مغزی آن قابل تعویض باشد خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب . به پالایش آب از ترکیبات طبیعی شامل فلزات حلال مانند مس ، جیوه ، سرب ، نیترات و سایر موارد دیگر که بصورت دست نخورده در زیر یا روی زمین توسط دستگاه ها یا ماشین آلاتی که میتوانند آن را برای کاربردهای گوناگون از پخت و پز و مصارف خانگی گرفته تا نیازهای واحدهای دامی و صنعتی و حتی برای دانش طبابت و درمان گری غلظت آنها را حذف یا کاهش دهند بطوریکه آب برای استفاده ، مناسب و آماده باشد را تصفیه آب گفته می گویند.

بررسی فیلتر تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب مواد شیمیایی، باکتری ها، زنگ زدگی و سایر آلاینده های موجود در آب را از بین می برند. این محصول قابلیت آن را دارد که ذرات ریز معلق درآب و مواد شیمیایی و میکروبی و تمام مواد آلاینده مانند فلزات سنگین و باکتری ها تا 0.0001 میکرون را حذف نماید. در این روش با حداقل مصرف انرژی و بدون افزودن هیچ گونه مواد اضافی به آب،عمل تصفیه انجام شده و حداکثر مواد شیمیایی و سمی و طیف وسیعی از ناخالصی ها که شامل انگلها باکتری ها و ویروس ها می باشد از آب حذف می شوند. پیشنهاد ما این است که فقط اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت را دارید ، خریدتان را از این برندها انجام دهید . علاوه بر فیلترهای معمول و روتین، داخل این دستگاه حرفهایی فیلترهای مینرال و قلیاییکننده نیز کار گذاشته شده است تا در دو مرحله تصفیه آب را بهتر انجام دهد.

انواع فیلتر تصفیه آب

استفاده از نمونههای تقلبی که در بازار به وفور یافت میشود به هیچ عنوان توصیه نمیشود زیرا احتمال استفاده از مواد شیمیایی یا زغال سنگ در آن وجود دارد. نقاط قوت: نیازی به وجود دستگاه فیلتر در هر ساختمان نیست. فیلتر کربن فعال این دستگاه قادر به حذف کلر و گازهای شیمیایی دیگر همچنین مواد آلی موجود در آب که به صورت محلول می باشند، رنگ و بوی نامطبوع و همچنین افزایش کیفیت طعم آب است. بنابراین از ترفند بیشتر کردن فیلترهای بی فایده و اضافی به دستگاه تصفیه کننده آب خانگی استفاده می کنند. این دستگاه مانند تمامی محصولات aquajoyدارای سه سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

تصفیه آب زیرسینکی یکی از متداول ترین و پرکاربردترین تجهیزات به منظور تصفیه و حذف آلودگی های آب به شمار می آید. یکی از انواع آن ها تصفی آب قلیایی می باشد. دستگاه تصفیه آب کلمنی یک نوع از دستگاههای تصفیه آب شبیه به کلمن آب است که از دو قسمت تشکیل شده است. همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب نیز مناسب تر از فروشندگان متفرقه می باشد چرا که این شرکت بدون واسطه آن ها وارد کرده و به فروش می رساند.

خرید تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب تایوانی استاندارد ها و تاییدیه های بین المللی مثل FDA,NSF,CE,QW را دریافت کرده است و بر طبق استاندارد های روز دنیا تولید می شوند. خروجی آب تصفیه شده این دستگاه حداکثر 192 لیتر در شبانه روز (8 لیتر در ساعت) می باشد که جهت مصارف خانگی کافی میباشد. خرید دستگاه تصفیه آب همانند سایر دستگاه ها نیازمند این است که ابتدا با انواع آن ها آشنا شویم و بهترین مارک آن ها را بشناسیم. دستگاه های تصفیه آب 5 مرحله ای آکواجوی قادر به حذف گل و لای ، شن و ماسه و زنگ لوله و سایر آلودگی های معلق در آب با دقت 5 میکرون ( فیلتر الیافی مرحله اول) و با دقت 1 میکرون (فیلتر الیافی مرحله دوم) و جداسازی ذرات معلق با دقت 0001/0 ( یک ده هزارم ) میکرون توسط غشاهای اسمز معکوس (ممبران اسمز معکوس (RO)) .

انواع دستگاه تصفیه آب

سافت واتر و سی سی کا که به دلیل قیمت مقرون به صرفه شهرت جهانی دارند و علاوه بر آن کیفیت بسیار خوب و کارکرد بسیار قوی در از بین بردن املاح مضر آب دارند جزو قدیمی ترین برندهای موجود در بازار ایران هستند و برند آکوا پرو نیز جزو دستگاه ها ی نسبتا جدیدی می باشد که بسیار زود جای خود را میان دیگر رقبای خود باز کرد. دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لیلیوم با 5 مرحله به روش اسمز معکوس (Reverse Osmosis – RO) با حذف ذرات معلق در آب، گاز های شیمیایی، ترکیبات مضر موجود در آب (نظیر آرسنیک، نیترات، فلزات سنگین و غیره ) علاوه بر شیرین سازی آب، سختی آب TDS را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. تصفیه آب خانگی تایوانی اصل علاوه بر این که از نظر قیمت بسیار مناسب و مقون به صرفه هستند، کارایی بالایی دارند و کیفیت قطعات به کار رفته در آن ها بسیار عالی می باشد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

به همین دلیل کمتر وارد کننده ای به سمت واردات تصفیه آب اصل میرود. آب یک عنصر اساسی برای بدن و ادامه زندگی است. مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب از مراکز فروش معتبر و رسمی به شما این امکان را می دهد تا بهترین آب تصفیه کن را برای خود تهیه نمایید. اما به دلیل آن که منافذ فیلتر ها ی آن بزرگ تر از اسمز معکوس است بسیاری از مواد مضر را می تواند از بین ببرد از جمله فلزات سنگین، نیترات و میکروب هاو املاح آب. اما تفاوت برندها در ظاهر دستگاه های تولید شده می باشد چرا که جذابیت بصری نقش به سزایی در فروش دستگاه تصفیه آب و محصولات مربوطه دارد .

لیست فیلتر های تصفیه آب