معمای تسلا اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

در این نوع قفل لازم است به اعداد رمز در طی بازی دست پیدا کنید و به ترتیب آنها را روی صفحه مربوطه وارد نموده و در نهایت روی دکمه OK کلیک کنید. نکته مهم اینکه، حواستان به تعداد دفعات وارد کردن رمز باشد، چون ممکن است روی دستگاه محدودیت گذاشته شده باشد و پس از تعداد مشخصی از دفعات ورود رمز، دستگاه تا ۵ دقیقه رمز قبول نکند. در این شرایط قطعا زمان زیادی را از دست خواهید داد، پس پیشنهاد میکنیم استرس خودتان را کنترل نموده و با آرامش به جواب درست رمز دست پیدا کنید. ما همواره تلاش کرده ایم قفل های رمزدار جدید و جالبی را برای بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار معرفی کنیم و انها را با قیمتی بسیار پایین بفروش برسانیم.

اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم

حتی در یکی از اتاق‌ها یک مومیایی وجود دارد که باید با آن روبرو شوید. همچنین این اسکیپ روم دارای تبلیغات است اما کاربران تاکنون از تبلیغات شکایتی نداشته‌اند. اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند.

«Doors & Rooms» یک بازی اتاق فرار برای اندروید و آی او اس بسیار محبوب است. داستان بازی ساده است، شما در یک اتاق حبس شده‌اید و برای باز کردن هر درب باید در اتاق اشیاء پنهان و غیرعادی را جستجو کنید. بهترین ویژگی این بازی، پیدا کردن یک سرنخ بعد از سرنخ دیگری است که در نهایت به شما کمک می‌کند تا کلید خروج را پیدا کنید. «Cube Escape» مجموعه‌ای از بازی‌های اتاق فرار است که حول یک محیط مرکزی به نام «Rusty Lake» روایت می‌شود.

۱۷. اتاق فرارهای آنلاین

در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. مخاطبان اصلی اسکیپ روم ها معمولا گروه‌های دوستانه و خانوادگی هستند؛ اما امروزه این بازی به مدارس و دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ‌راه یافته است. که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. اتاق فرار رویا تجربه‌ای جدید در انگیما است که با ۶۰ درصد فعالیت بدنی، یک روز هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت. اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید. برعکس بسیاری از اتاق های فرار آنلاین که محتوا و داستان خاصی ندارند این بازی یک داستان جالب و اعجاب انگیزی دارد.

ایده‌پردازی و سناریوی اتاق‌فرار

معمای تسلا اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در ترسناکترین اسکیپ روم فضای واقعی است. رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید.

  • شما با درک اینکه چه اتفاقی برای شخصیت اصلی افتاده است، وارد یک بازی مبتنی بر تعلیق می‌شوید که ذهنتان را درگیر می‌کند.
  • تنها پس از گذشت پنج سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار در ژاپن در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۱۰۰ اتاق فرار در کشور ژاپن راه‌اندازی شدند.محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد.
  • همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، تنوع در بازی های اسکیپ روم برای موبایل بسیار زیاد است و یکی از نمونه های خوب در این زمینه Escape the hotel room‪ می باشد.
  • اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.
  • در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند.