کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق

این فناوری ورژن‌های مختلفی دارد از ورژن ۱.۰ با حداکثر مقدار جریان خروجی ۲ آمپر و حداکثر مقدار توان خروجی ۱۰ وات تا ورژن ۴.۰ با حداکثر مقدار جریان خروجی ۳ آمپر و حداکثر مقدار توان خروجی ۱۸ وات. البته گفتنی است ورژن ۳.۰ از گستردگی بیشتر در میان گوشی‌های موبایل و سایر گجت‌های هوشمند برخوردار است. برخی از ساعت‌های هوشمند دارای Google WearOS را هم می‌توان با استفاده از Qi شارژ کرد؛ اما Apple Watch و دستبندهای هوشمند‌ تناسب اندام Fitbit فقط از شارژرهای بی سیم مخصوص دستگاه خود استفاده می‌کنند. در نهایت، هر زمان که به دنبال یک کابل جدید هستید، بهتر است کابل‌های USB با سیم‌های خارجی ضخیم را نسبت به کابل‌های باریک/ نازک انتخاب کنید. این به این دلیل است که کابل‌هایی با نمای بیرونی ضخیم معمولاً سیم‌های ضخیم‌تر/بزرگ‌تری در داخل خود دارند. این سیم‌های ضخیم اجازه می‌دهند جریان بیشتری از آن‌ها عبور کند و در نتیجه انرژی بیشتری را به باتری دستگاه شما برساند.

کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق ولی اگر شما قصد خرید کابل شارژ سیمی را فقط برای موبایل خود داشته باشید، حجم بالای محصولات در دسته کابل شارژ برای شما گیج کننده است. یکی از لوازم جانبی که اینروزها مورد نیاز همه ماست، کابل شارژ و رابط موبایل است. کابل شارژ محصولی برای شارژ دستگاه و انتقال اطلاعات و رابط نیز سیم مخصوص برای ارتباط دستگاه‌های دیجیتال مختلف است.

مدل‌های قدیمی مثل آیفون ۶ را اگر به شارژر آیپد وصل کنید، می‌توانند با سرعت بیشتری شارژ شوند. شارژرهای دارای پورت USB-A که در اکثر جعبه آیفون‌ها وجود دارد، فقط می‌توانند ۵ وات انرژی تحویل دهند، درحالیکه شارژرهای موجود در جعبه آیپد می‌توانند ۱۰ وات یا حتی ۱۲ وات انرژی را تحویل دهند (بستگی به نوع آیپد دارد). طول کابل USB ویژگی دیگری است که قبل از خریدن کابل باید به آن توجه کنید.یک کابل بلند به شما این امکان را می دهد که از تلفن خود در هنگام شارژ صرف نظر از فاصله پریز برق استفاده کنید.

کابل تبدیل AUX به USB-C لیتو مدل LA-6

اینکار شارژ محصولات مختلف اپل با استفاده از تنها یک سیم را ساده می‌کند. با این حال، بزرگترین مشکل اینجاست که کابل‌های شارژر لایتنینگ با دستگاه‌های میکرو USB سازگار نیستند و برای همین خانواده‌های اپل و آندروید به دو دسته تقسیم شده اند. این یعنی اینکه هر دسته در مواقع ضروری باید برای یافتن آداپتور مناسب برای شارژ کردن تلفن‌همراه خود تلاش کنند. البته شارژرهای لایتنینگ در برخی از هدفون‌های Beats هم وجود دارند. کابل‌های شارژر لایتنینگ از صفحات فلزی مینیاتوری که در دو طرف رابط دیده می‌شوند، به راحتی قابل شناسایی هستند.

کابل شارژ سریع سامسونگ تایپ سی مدل S10

این کابل ها باعث می شوند تا بتوانید موس یا کیبورد خود را به گوشی متصل و راحت تر از آن استفاده کنید. کابل های موبایل با توجه به نوعشان می توانند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. برندهای موجود در دنیای باتری ایفون “iPhone”, سامسونگ “Samsung”, شیائومی “Xiaomi”, هواوی “Huawei”, ال جی “LG”, نوکیا “Nokia”, اچ تی سی “Sony”, کابل شارژر ایفون لنوو “Lenovo” هستند. سبب انتقال جریان نامناسب انرژی به سمت باتری شده و از این رو ممکن است در نهایت منجر به خرابی باتری موبایل شما نیز شود. های ویژه جدید معمولاً بیش از 20 وات بوده و حتی بعضی از برندها شارژر هایی با توان بیش از 100 وات نیز برای گوشی های خود طراحی و تولید کرده اند. اگر نیاز به تعویض شارژر خود داشتید، می توانید شارژر را از امداد موبایل بخرید.

قبل از هرچیز باید به مدل کابل و گوشی خود که می خواهید برای آن کابل تهیه کنید، دقت کنید! برای گوشی های آیفون کابل لایتنینگ یا کابل آیفونی، گوشی های اندروید قدیمی کابل شارژ میکرو USB و گوشی های اندروید جدید، کابل تایپ سی لازم دارید. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اکثرا به عنوان کابل شارژر سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد البته در سال‌های اخیر به عنوان کابل شارژر آیفون نسل جدید نیز بکار گرفته شده است. شارژ تلفن همراه به صورت بی سیم شامل قرار دادن آن روی یک پد شارژر است که از طریق کابل به برق متصل است.

به نوع درگاه گوشی تان و تناسب آن با پورت کابل حتماً دقت کنید. کابل های OTG با برخی از گوشی ها سازگار نیستند، بنابراین قبل از خرید حتماً از این موضوع مطمئن شوید. همین چند نکته کوتاه و ساده که عنوان شد، در نهایت می‌تواند یک خرید عالی را برای شما به همراه داشته باشد.

کارت شبکه دی لینک مدل DUB-1312 ا DUB-1312 USB 3.0 to Gigabit Ethernet Adapter

به راحتی روی مبل لم می‌دهید و گوشی موبایل خود را شارژ می‌کنید! همین کار ساده باعث می‌شود فکر کنید شارژر هم یک وسیله ساده‌ است؛ اما فقط اینکه تلفن همراهتان را شب به شارژ بزنید و صبح هم از برق بکشید، کافی نیست. این کابل در یک سر دارایفیش نری USB 2.0 A و در سر دیگر دارایفیش نری میکرو USB است. کابل شارژر usb خور موبایل و تبلت در فروشگاه چیستا با جنس مرغوب و در متراژ های 1 و 3 عرضه می گردد. شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود خرید بهترین کابل شارژ برای موبایل خود و صرف هزینه زیاد، دستگاه شما وقت زیادی را برای کامل شدن شارژ خود صرف کند.