کدام مشاوره مالیاتی برای شما مناسب تر است؟ بازار | تکس مپ

کدام مشاوره مالیاتی برای شما مناسب تر است؟ بازار | تکس مپ

با توجه به حساسیت و اهمیت بالای این امور، پیش می‌آید که کادر مالی یک شرکت احتیاج به مشاوره‌های تخصصی در مورد مالیات، بیمه، نرم افزارهای مالی، حسابرسی و غیره داشته باشند که به طور معمول مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات حسابداری، به خاطر روابط قوی و موثری که با جامعه حسابداری، حسابرسی و مالیاتی دارند. دارای توان بهتری نیز نسبت به حل و رفع نیاز شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی است. در حین فعالیت اقتصادی و در طی سال مالی برای مودیان سوالات و چالش های مالی و مالیاتی به وجود می آید و مجموعه مالی کده سوالات شما عزیزان را به صورت رایگان پاسخ خواهد داد. فقط کافی است موضوع مالیاتی خود را با ما مطرح کنید و بعد از بررسی توسط کارشناسان ما پاسخ مالیاتی خود را تحت مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کنید.

موسسه مالیات ها

از خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی قدرتمند راشا مشاوران راستین سپاس گزارم. در هر کجای ایران و هرکجای جهان که هستید، همین حالا با مشاوران ما در شرکت راشا مشاوران راستین تماس حاصل بفرمایید و از خدمات و مشاوره های مالی و خدمات مالیاتی مجموعه بهره مند گردید. وکلای مالیاتی از نظر حقوقی فاقد مجوز وکالت هستند، اما با داشتن وکالت از واحد تجاری و اقتصادی مربوطه، مدیریت و دفاع از اظهارنامه ها و پرونده های مالیاتی در مراجع حل اختلاف مالیاتی را بر عهده دارند. و اسناد و مدارک دقیق و کامل مربوط به تراکنشهای بانکی خود را بایگانی کنید تا در صورت رسیدگی به حوزه مالیاتی ارائه دهید. در خصوص مسدودسازی حساب مستمری حقوق این شخص در صورتی که برای ایشان مالیاتی تشخیص داده و قطعی شود، در صورت عدم پرداخت مالیات متعلق در مهلت مقرر، مطابق ماده 211 ق.م.م، دایره وصول اجرا با ابزارهای قانونی که در اختیار دارد، اقدام به وصول مالیات متعلقه به همراه جرایم آن می‌نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آنلاین دینا، در امور مالیاتی، بر روی لینکی که در قسمت حتما بخوانید آمده است، کلیک نمایید. وظایف مشاوران مالیاتی صرفاً در مرحله تکمیل اظهارنامه مالیاتی به اتمام نمی‌رسد. یک شرکت در طول فعالیت خود با مجموعه‌ای از مسائل و پرونده‌های مالی و مالیاتی مواجه می‌شود. سازمان امور مالیاتی به‌عنوان یکی از دستگاه‌هایی است که بنگاه‌های اقتصادی همواره با آن‌ها سروکار دارند. بسیاری از مواقع پس از تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی، شرکت‌ها با مالیاتی مواجه می‌شوند که نسبت به آن اعتراض دارند. مسیر مالی و مالیاتی هر کسب و کار بر اساس نوع فعالیت، با دیگری متفاوت است؛ با این وجود، مشاور مالیاتی با تسلط بر قوانین مالیاتی، معافیت‌ها و جرایم مالیاتی از سویی و بررسی فعالیت اقتصادی مودی از سوی دیگر، مودی را از قوانین و معافیت‌های مربوط به فعالیت اقتصادی آگاه می‌سازد.

مشاوره مالیاتی آنلاین

شما می توانید با ثبت نام و ورود به سایت همراه تکس از طریق گزینه سوال مالیاتی رایگان ، یک مشاور مالیاتی رایگان در کنار کسب و کار خود داشته باشید. اشخاصی که در شهرستان‌ها هستند می‌توانند به صورت تلفنی، از تجربه خبره‌ترین مشاوران مالیاتی بهره ببرند. همچنین پس از جلسه مشاوره مالیاتی،فایل صوتی و متنی جلسه را دریافت خواهند کرد. پس از تکمیل فرم درخواست مشاوره مالیاتی،با تجربه ترین و خبره ترین مشاوران با شما تماس خواهند گرفت. اشخاص حقیقی در صورت تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر به موجب ماده 101 قانون مالیاتهای مستقیم دارای معافیت مالیاتی میباشند. در صورتی که اشخاص مشمول این مالیات اظهارنامه عملکرد خودرا طبق مقررات این فصل در موعد مقرر به سازمان امور مالیاتی تسلیم نمایند.

آیا برای مشکل پرونده مالیاتی پزشکان هم خدمات ارائه می دهید؟

مشاورین مالیاتی ما در مؤسسه آقای مالیات نیاز به شناخت کافی از پرونده شما دارند اما اینکه چنین شناختی از مصاحبه با شما و شنیدن حرف‌های شما اتفاق خواهد افتاد یا بازبینی مستندات، به نوع پرونده شما بستگی خواهد داشت. ساعت کاری مجموعه ما جهت مشاوره مالیاتی حضوری، آنلاین و تلفنی از ساعت 9 صبح تا 17 عصر می‌باشد. این مؤسسه به شما کمک می‌کند تا از بروز مشکلات مالیاتی جلوگیری کنید و مطابق با قانون، از معافیت‌های مالیات استفاده کرده و کمترین مقدار مالیات را بپردازید. امروزه برون‌سپاری امور مالیاتی از شیوه‌های مؤثر در کاهش هزینه‌ی شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف است. این ویژگی برای کسب و کارهای نوپا از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود که اطلاعات کافی در زمینه سود و زیان و جذب سرمانه ندارند.

  • مشاوران مالیاتی تجربه کافی و دانش فنی لازم را در زمینه مالیات دارند و می‌توانند به شما راهکارهایی ارائه دهند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید هزینه‌های مالیاتی خود را به حداقل برسانید.
  • بعضی شرکت ها و اشخاص حقیقی به خطر کم بودن حجم کارشان نیازی به مشاور مالیاتی تمام وقت ندارند و برایشان به صرفه نیست که در برابر حجم کاری کم مقدار دستمزد بیشتری را به مشاوره مالیاتی تهران و شهرستان پرداخت کنند.
  • بله، ارائه دهندگان مشاوره مالیاتی تلفنی محرمانه بودن اطلاعات شما را به عنوان اصلی‌ترین اصل خود در نظر می‌گیرند.
  • مشاور مالیاتی شخصیت که با تسلط به حسابداری حسابرسی و قوانین مربوط به این دو رشته به اشخاص یا کسب و کار ها کمک میکند بهترین راه حل برای انجام امور مالیاتی خود اتخاذ کنند.
  • در این شرایط اداره مالیات اظهار نامه را رد کرده و به واسطه جرائم مرتکب شده، مالیات‌هایی سنگین و اضافه بر آنچه که باید پرداخت کند برای اشخاص در نظر می‌گیرد.
  • خاطر نشان کنیم که پارستکس در زمینه خدمات مالیاتی نظیر مشاوره ، وکالت و پشتیبانی فعالیت می کند.