کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام فروش ورق گالوانیزه

کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام فروش ورق گالوانیزه

بر روی سطح این محصول برجستگی هایی به اشکال گوناگون به منظور کاهش اصطحکاک سطح کلاهک کلبه ای تعبیه شده است. نوع بادامی شکل آن به دلیل عدم تجمع باران بیشتر در صنعت کاربرد دارد. شکل Z این محصول برای محافظت از دختران یا برگ ها از ورود آب باران، برف یا پرندگان طراحی شده است. در واقع با وجود دود و آلودگی، درب کاملاً با فشار آب بسته شده است، حتی خاک و کل خاک کاملاً مقاوم است. تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس آپ اطلاعات سفارش خود را برای نماینده شرکت تهویه سان ارسال نمایید. کلاه کلاهک نیز صورت سقف های کلبه های چوبی و با به عبارتی دو طرفه است.

شکل ظاهری هر کدام از کلاهک‌های نام برده به شکل حروف انگلیسی H و T بوده و از ورود هرگونه جاندار، باد و بارش به محفظه دودکش جلوگیری خواهند نمود. جنس بدنه کلاهک از استیل، گالوانیزه یا بتن بوده و در ابعاد و سایزهای مختلفی قابل تولید خواهند بود. مدل‌های چهارگوش و گرد نیز از حالت‌ها خاص تولید شده کلاهک دودکش H بوده و امتداد این کلاهک باید 60 سانتی‌متر بالاتر از محل نصب و تلاقی کلاهک و دودکش باشد. ساخت و نصب انواع کانال کولر به صورت گرد و چهارگوش فروش و نصب و راه اندازی و اجرای کانال کشی پاکت اسپلیت ….

  • گروه صنعتی اورانوس تولید کننده مجموعه ای از محصولات کاربردی، خلاقانه و زیبا در زمینه تهویه مطبوع، هدایت و کنترل هوا با بیش از 30 سال سابقه درخشان می باشد.
  • ارتفاع مناسب پایه کلاهک دودکش از کف پشت بام در صورتی که اطراف آن باز باشد 1 الی 1.5 متر میباشد، بنابراین اگر کلاهک بر روی جانپناه یا یک سکوی هم ارتفاع با جانپناه نصب شود پایه 30 الی 50 سانتیمتر کافی هست، اما اگر کلاهک روی کف پشت بام نصب شود ارتفاع پایه آن باید حداقل 1 متر باشد.
  • امکان ساخت تمامی لوله ها با هم و سفارش کاور وانت با ابعاد لازم به شرکت اگزوز وجود دارد.
  • اگر این کلاهک از ورق فلزی یا کمتر از یک میل ساخته شده باشد، از نقطه جوش برای اتصال اجزای پوشش تیغه استفاده می شود و اگر ضخامت ورق فلز بیش از یک مایل باشد، از جوش برای اتصال اجزای تیغه استفاده می شود.

مواد ساخت کلاهک کلاه را می توان از انواع ورق های روغنی، مشکی، آهنی، رنگ شده و حتی فولادی ساخت. اگر این محصول از ورق روغنی یا مشکی ساخته شده است، استفاده از روکش استیل ضد زنگ و رنگ کوره ای در داخل و خارج درب ژاپنی برای جلوگیری از پایان زودهنگام آن به دلیل حرارت مداوم و عوامل طبیعی ضروری است. کلاهک کلبه ای دودکش که با نام‌های کلاهک ژاپنی و پره‌ای نیز در بین معماران ساختمانی شناخته شده؛ یکی از رایج‌ترین کلاهک‌های دودکش در دنیا است. ابعاد متغیر این کلاهک دودکش قابلیت حفاظت از قسمت خارجی یک الی چند خروجی ونت (لوله) هوا را ایجاد نموده و در کنار ظاهر چشم‌گیر خود موجب بهبود وضعیت نمای ساختمان خواهد شد. همچنین همانند دیگر دودکش‌ها توانایی جلوگیری از ورود گرد و خاک، باد و انواع بارش به‌ویژه برف و تگرگ به مسیر اصلی دودکش را دارد. در واقع این کلاهک علی رغم تخلیه ی دود و آلاینده در برابر نفوذ آب کاملا آب بند می باشد.حتی در برابر گردوخاک و ریزگرد نیزکاملاً مقاوم است.

مزایا کلاهک کلبه ای ژاپنی دودکش

اما معمولا فر الکترواستاتیک بنا به سلیقه مشتری از رنگ روغنی ساخته می شود. اما از نظر ضخامت و اندازه لایه هیچ مانعی ندارد و این روکش بنا به درخواست مشتری تهیه و تحویل می شود. لازم به ذکر است که این نوع روکش دارای اندازه های استاندارد نیز می باشد که معمولاً در همان اندازه و ابعاد ساخته می شوند.

کلاهک کلبه ای چیست؟

ساختار این مدل کلاهک به طوری می باشد که احتمال نفوذ آب باران و برف به داخل وجود نخواهد داشت و نیاز به هیچ گونه چسب و مواد آب بندی وجود ندارد. ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله‌های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد ، استفاده می‌شود. ورق گالوانیزه به دو صورت کلی رول فرم و فابریک در کارخانه تولید می شود.

سقف این مدل چوب پنبه ای در سه مدل تک خطی، اسلایس و هلالی قابل طراحی، ساخت و تولید می باشد. برای محکم کردن این کلاه در جایی که می خواهید، یک پوشش تیغه ای 3 اینچی در پایین یا خارج از پایین ترین نقطه کلاهک قرار دهید. طراحی این مدل کلاهک به گونه ای است که آب باران و برف به داخل کشیده نمی شود و نیازی به چسب و درزگیر نیست.