کمپین گوگل ادز و آموزش ساخت

همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید، به نسبت حالت قبلی، شما بخشهای بیشتری را میتوانید به متن تبلیغ خود اضافه کنید. همانطور که در متن هم گفته شد برای اجرایی کردن تبلیغات گوگل نیاز به دانش کافی می باشد. آژانسهای تبلیغاتی مشتریان بسیاری در حوزهی کاری شرکت شما داشتهاند که با توجه دادهها و درسآموختههای کمپینهای تبلیغاتی اجراشده، دیگر نیاز به آزمون و خطا روی کمپین شما (آزمایشهای متعدد روی متن آگهی و یا صفحه فرود و همچنین امتحان کردن کلمات کلیدی مختلف) نخواهند داشت.

همچنین ، سیستم AdWords یک حراج مستقیم است.

آیا برنامه های دیگر به جز گوگل ادسنس برای کسب درآمد وجود دارد؟ به طور مثال اگر تخفیفات جشنواره ای برای مدت دو هفته را برگزار کرده اید در این بخش میتوان مدت را برای دو هفته تنظیم کرد تا تبلیغ دو هفته دیگر متوقف شود. هنگامی که برای اولین بار تبلیغ در گوگل ادز خود را تنظیم میکنید، یک منطقه جغرافیایی را انتخاب خواهید کرد که تبلیغ شما در آن محدوده نشان داده شود. بودجه روزانه خود را بر اساس آن تنظیم کنید و هزینه ها را پیگیری کنید. بودجه و هزینه هر کلیک(bid) را اعلام کنید. در طول زمان باعث میشود شما هزینه های بسیار زیادی برای اینکه همیشه در رتبه برتر گوگل باشید انجام دهید. روش اول انجام سئو یا بهینهسازی صفحات سایتتان برای موتورهای جستوجو میباشد که به آن سئوی ارگانیک یا طبیعی گفته میشود.

6. نسخه آگهی را ایجاد کنید.

در حالت ایده آل ، تبلیغات اولیه باید با بودجه کم شروع به کار کند. در قسمت بودجه رخ دهد میتواند کل سرمایه تبلیغاتی شما را در یک روز به هدر دهد. 9. کلید یک کمپین تبلیغاتی موفق بهینه سازی معمول و تست A / B برای کپی کردن آگهی ها و صفحه های فرود شما است. این مورد نیز بیانکننده مجموعهای از کلیدواژهها، تبلیغات و پیشنهادها است که برای نمایش تبلیغات به کاربران باید رعایت کنید. گوگل دو نوع مختلف تبلیغ در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از گواهینامههایی که مهر تاییدی بر اعتبار یک آژانس میزند، همین گوگل پارتنر است. یکی از موثر ترین روش ها بک لینک سازی است.

در شبکه جستجو ، تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوطه را پیشنهاد می دهند. هر کدام دارای کلمات کلیدی و تبلیغات مرتبط هستند. کسب و کارها: افرادی که دارای کسب و کار هستند و برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود در وبسایت و گوگل ادز به دنبال جذب مخاطب و مشتری هستند. شما هنوز هم میتوانید بودجه حداکثر را تعیین کنید و گوگل در آن محدوده کار خواهد کرد، تا با محدودیتهای تعیین شده، بهترین نتیجه را برای برنده شدن به شما ارائه دهد. زیرا میتوانید تمام این تجزیه و تحلیلها را در یک مکان مشاهده کنید. بنابراین ، قیمت کلیک بر اساس میزان رقابت و میزان تمایل به پرداخت یک کلیک تعیین می شود. با توجه به اینکه از فیلترشکن برای انجام این کار استفاده می کنید، بهتر است که از یک آی پی ثابت برای هر بار ورودتان به حساب استفاده کنید. در این روش شما با استفاده از آخرین نکات و روش هایی که برای بهینه سازی سایت و سئوی آن انجام میدهید، میتوانید بعد از صرف مدت زمانی که بستگی به نوع رقابت در حوزه کسب و کار شما دارد.

یکی از روش های مرسوم و محبوب افزایش نصب اپلیکیشن موبایل، کمپین یونیورسال اپ (Universal App Campaign) است. گوگل ادوردز یک ابزار تبلیغاتی است که در آن سفارش دهندگان تبلیغات در ازای پرداخت هزینه، تبلیغات مورد نظر خود را به تمامی کسانی که جامعه هدف میباشند نمایش میدهند. با توجه به گستردگی و قدرت گوگل ادز، این ابزار باید بخشی از استراتژی پولی شما باشد. همانند حالت هوشمند در گوگل ادز، به حساب گوگل موجود خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. این کلمات کلیدی را به عنوان بخشی از یک جستجو وارد گوگل می کنند. تا کاربران را بر اساس جستجوی کلمات کلیدی خود ، کشور و نوع دستگاه خود هدف قرار دهند.

نکته: برای ساخت اکانت گوگل ادز، حتما باید یک وب سایت داشته باشید. تبلیغاتی هستند که محتوای وب سایت شما توسط خود گوگل به کاربران توصیه و توسط Taboola و Outbrain اجرا می شوند. از آنجا که این پلتفرم با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) اجرا می شود. اگر میخواهید کمپین تبلیغاتی کلیکی گوگل ادز (PPC) اجرا کنید، با کمک کیورد پلنر میتوانید عملکرد تبلیغاتتان را پیش بینی نمایید و تخمین بزنید و اینگونه از شکست احتمالی جلوگیری میکنید. برای مثال، شما میتوانید از آنالیتیکس سوالاتی به زبان ساده بپرسید مانند «به صورت میانگین کاربران تلفن همراه چه مدت زمانی را در صفحه سایت من میگذرانند؟ هدف در این مقاله این است که بتوانیم یک راهنمای جامع و ساده برای موفقیت در تبلیغات گوگل را برایتان تهیه کنیم. علاوه بر لزوم تخصص، تحریم ایران و مشکلاتی که بر سر راه پرداخت وجود دارد، از عواملی است که باعث می شود شما کار گوگل ادوردز را به تیم های متخصص این کار محول کنید.

نحوه کار با گوگل ادز

خوب تبلیغات گوگل Ads برای تمامی کسب و کارهاف این مزیت را داشت که بتوانند بدون صرف زمان که در روش سئو سایت انجام میدانند. دانش و تجربه ما نشان داده که کیفیت خوب یک تبلیغ میتواند تاثیری بینظیر برای شما داشته باشد. نمره کیفیت به میزان بهینه سازی آگهی ، صفحه کیفیت کیفیت ، میزان کلیک مورد انتظار شما و ارتباط آگهی شما با جستجوگران اشاره دارد. 6. نسخه آگهی را ایجاد کنید. در آن تبلیغ کننده برای تأمین موقعیت خاص آگهی در سیستم AdWords پیشنهاد می دهد. هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر دهید. خب در روش تبلیغات گوگل ادوردز، این گونه است.

زیرا هدف گوگل نشان دادن مناسب ترین سایت به کاربران می باشد تا بتواند نیاز کاربرانش را به بهترین شکل پاسخ دهد. اما مسئله مهم اینجا است که به چه شکل این کار را باید به درستی انجام دهید. چرا باید برای کسب و کار خود از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟ تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام دهید. 5. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را لیست کردید. در این حالت ، بهتر است گرانول دریافت کنید و برای کلمات کلیدی طولانی مدت که مربوط به تجارت هستند پیشنهاد دهید.

اگر به واسطه گوگل ادوردز در معرض دید باشید و مخاطبتان را به صفحه فرود مناسبی هدایت کنید، باعث بالا رفتن نرخ تعامل می شود. که طبیعتا باعث تباهی هزینه تبلیغاتی کارفرما خواهد شد . هزینه ای را برای هر کلیک تعیین میکند که بعد از هر بار کلیک کردن کاربر بر روی آن از شارژ اکانت شما کم میشود. تبلیغات شما به چه کسانی نمایش داده میشود؟ در این مقاله از رایانیتا می خواهیم به اینکه گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می کند بپردازیم. آیا گوگل ادوردز واقعا تاثیر مثبت رو کسب و کار داره؟ نتایج به دست اومده طوریه که کاربران تبلیغاتی رو پیدا میکنن که به اون چیزی که دنبالش هستن، مربوطه! اولین چیزی که هنگام تبلیغ در گوگل با آن مواجه می شوید، کمپین است. هزینه شما برای کلیک (CPC) برای پیشنهاد دادن خیلی زیاد است. بسته به رقابت و پیشنهاد قیمت توسط سایر تبلیغ کنندگان ، تبلیغ کننده یا موقعیت دلخواه را بدست می آورد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

این هزینه ها می توانند به سرعت افزایش پیدا کنند در حالی که شما بالقوه ترافیک با کیفیت پایین را هدایت می کنید. Google AdWords به مشاغل اجازه می دهد تا کاربران را در دو شبکه اصلی جستجو و شبکه نمایش هدف قرار دهند. برای کسب رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو شما دو راهکار دارید. پس بهتر است تا جایی که امکان دارد مزایای کسب و کارتان را به همه اعلام کنید. ممکن است مبلغ سنگینی را برای آن ترافیک پرداخت کنید. از آنجا که گوگل ادوردز یک برنامه تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک است. ممکن است تصور شما اینگونه باشد که شما به گوگل پول پرداخت می کنید و گوگل سایت شما را در رتبه های برتر نمایش می دهد. تصور کنید که شما یک کسب و کار اینترنتی برای ارائه خدمات در یک شهر دارید.

ثبت نام در گوگل ادز

برای آن که بتوانید گوگل ادز و سئو را با هم مقایسه کنید، لازم است بدانید که این دو مورد، رقیب یکدیگر نیستند، بلکه به عنوان دو ابزار قدرتمند به شما کمک میکنند تا بتوانید کسب و کار خود را رشد دهید. توجه: در ادامه همین مقاله، نحوه استفاده از Keyword Planner که ابزار رایگان گوگل ادز برای تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی است را به شما آموزش خواهیم داد. قدم اول: برای شروع به فهرستی از کلمات کلیدی نیاز دارید که از قبل آماده کردهاید. شخصا من اگر تبلیغی ببینم که ادبیات جذاب تری داشته باشد و مطمئن شوم که به نیاز من پاسخ می دهد، حتما روی همان کلیک می کنم. گوگل علاوه بر پول ، امتیاز کیفیت را نیز در نظر می گیرد.

ممکن است مبلغ سنگینی را برای آن ترافیک پرداخت کنید.

تبلیغات در گوگل ادز چگونه است؟ فقط با کلیک بر روی تبلیغات شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل ، هزینه از شما کسر می شود. کافی است یک بنر تبلیغاتی جذاب آماده کنید و از گوگل بخواهید تا این بنر را در سایت ها، اپلیکیشن ها و کانال های یوتیوب مرتبط با هنر و گردشگری (و صد البته، فقط به کاربرانی که ویژگی های مد نظرتان را دارند) نمایش دهد. فقط وقتی بازدید کننده روی تبلیغ شما کلیک می کند باید هزینه پرداخت کنید. همانطور که می دانید عنوان یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین موتور جستجو به گوگل تعلق دارد. عموما وب سایت ها با استفاده از سرچ کنسول که یکی از ابزارهای گوگل است وضعیت سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل چک میکنند. از طرف دیگر ، شبکه نمایش به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا تبلیغات بنر خود را در وب سایت هایی که بخشی از شبکه گوگل هستند ، نشان دهند.

بودجه و هزینه هر کلیک(bid) را اعلام کنید.

و به همین دلیل است که برای تیم بازاریابی شما ضروری است که از آخرین به روزرسانیها در مورد نحوه عملکرد Google Ads آگاهی کافی داشته باشند، تا بتوانید کمپینهای خود، را براساس آنها راه اندازی کنید و نتیجه مطلوب را دریافت کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را از دست ندهید. پیشنهاد می شود این دوره را از دست ندهید. توصیه میکنیم سایر مقالات دوره آموزشی را مطالعه کنید تا تمامی موارد درباره تبلیغات گوگل را بیاموزید. پیشنهاد میکنیم که در کنار بهینه سازی سایت، از تبلیغات گوگل ادوردز هم استفاده کنند که بتوانند بهترین نتیجه را داشته باشند. حداکثر پیشنهاد شما در نمره کیفیت شما ضرب می شود. تعیین رتبه شما بر اساس این معیارها صورت میگیرد: هزینه پرداختی، امتیاز کیفی شامل نرخ کلیک، ارتباط بین تبلیغ و کیفیت صفحه ورود (زمینه سرچ)، مکان، دستگاه، زمان و سایر مقادیر ارسال شده. بنابر گزارش سال 2018 وبلاگ venngage، شبکههای اجتماعی بهترین مکان برای جذب مخاطبانی با نرخ تبدیل بالا میباشند.

یعنی حتی بیشترین هزینهای که شما بهازای هر کلیک میپردازید، هزینه بسیار کمی میباشد که شما باید برای آن پرداخت ثبت نام در گوگل ادز کنید. حداکثر قیمت پیشنهاد شما: این پیشنهاد درواقع بیشترین هزینه ای است که شما می خواهید برای هر کلیک پرداخت کنید و گوگل ادز هنگام تعیین CPC آن را در نظر می گیرد. نکته کلیدی در اجرای یک کمپین موفق ادوردز درک عوامل موثر در هزینه هر کلیک است. اگر فقط قصد اجرای دارید یک کمپین را دارید، ساختار اکانت Google Ads شما کاملاً ساده خواهد بود. یعنی شما می توانید یک محصول یا سرویس را فقط برای آقایان در محدوده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال نمایش دهید. این معیار یکی از معیارهای مهم اکانت گوگل ادز می باشد که باید بدان توجه کنید و در صورت نیاز مبلغ پیشنهادی خود را تغییر دهید. که به این صورت است که شما در ابتدا اکانت خود را شارژ میکنید و بعد از آن گوگل با توجه میزان رقابتی که در آن کلمه و یا هدف بازار شما وجود دارد.

تبلیغات گوگل ادز چیست

نکته کلیدی در ایجاد گوگل ادز برای شما این است که بدانید جستجوهای پولی ، استراتژی های پیشنهاد قیمت ، تحقیقات کلمات کلیدی ، ساختار حساب و غیره چیست. سیستم گوگل ادوردز اصولاً یک حراج مستقیم است. همچنین ، سیستم AdWords یک حراج مستقیم است. خوب همه ما میدانیم که بحث سئو سایت یکی از مواردی است که با توجه به زمانبر بودن این مسئله خیلی از افراد تا حصول نتیجه سئو دوست دارند زودتر محصولات خود را بفروشند. همانطور که گفتیم مدت زمان حصول نتایج مطلوب پیاده سازی سئو در سایت بین سه الی شش ماه به طول میانجامد و در واقع نوعی سرمایه گذاری بلند مدت با بازدهی نسبتا ماندگار محسوب میشود. میانگین هزینه به ازای هر کلیک یا Avg CPC در اکانت گوگل ادز شما نمایش داده میشود.

سایت گوگل ادز