انیمیشن های جدید در سال 2023

انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers از جدیدترین کارتون های سال 2022 بر اساس سریالی انیمیشنی به همین نام ساخته شده است. داستان این عنوان از فهرست جدیدترین انیمیشن سال 2022 درباره یک قهرمان جوان است که نیمه مرغ، نیمه خرگوش محسوب میشود. این کارتون جدید ۲۰۲۲ محصول کمپانی DreamWorks Animation است و توسط Universal Pictures عرضه خواهد شد. انیمیشن ژاپنی Suzume no Tojimari نیز در میان بهترین کارتون های ۲۰۲۲ قرار میگیرد که توسط کمپانی Toho عرضه خواهد شد. در فیلم، شان تصمیم میگیرد که برای یک روز، مزرعهدار بالای سرشان نباشد و کاری میکند که او تمام روز را در ماشینی بخوابد. انیمیشن DC League of Super-Pets نیز در میان انیمیشن های 2022 در انتظار اکران قرار میگیرد.

انیمیشن عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد نیز از بهترین کارتون های ۲۰۲۲ که اکران شده محسوب میشود. عصر یخبندان 6 با لینک های دوبله فارسی در کاران مووی قرار داده شده است. کاران مووی رسانه بزرگ محتوای سریال و سینمایی انیمیشن های جدید را با بهترین دوبله در اختیار کاربران قرار می دهد. این فیلم برنده جایزه تماشاگران در جشنواره بین المللی فیلم کودکان نیویورک 2013 و جایزه بهترین دیسک انیمیشن 2014 از مجله رسانه خانگی شد. داستان این انیمیشن جدید دیزنی سال 2022 سالها بعد از اتفاقات سریال Rescue Rangers میگذرد و حالا چیپ و دیل به همراه یکدیگر میخواهند به دوستشان کمک کنند. مجموع این موارد سبب شده تا دانلود فیلم از رسانهی مووی لند بسیار سادهتر باشد.

یکی از انیمیشن های دیزنی در سال۲۰۲۲، انیمیشن Strange World محسوب میشود که در واقع شصت و یکمین فیلم انیمیشنی این کمپانی است. شاید این موضوع کمتر شناخته شده باشد، ولی این انیمیشن زیبا از روی کتابی به همین اسم ساخته شده است، اما طراحی واقعگرایانه و زیبای انیمیشن بامبی، آن را از منبع الهامش بسیار متفاوت میکند. یکی دیگر از برترین کارتون های ۲۰۲۲ انیمیشن جدید مینیون ها 2 است. اگر به دنبال دانلود بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ هستید، انیمیشن موکا. اگر به دنبال بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی هستید، انیمیشن قرمز شدن را از دست ندهید. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم انیمیشن را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید. داستان انیمیشن Kayara که از برترین کارتون های ۲۰۲۲ محسوب میشود، درباره دختری 16 ساله، ورزشکار و جذاب به نام کایارا است که به عنوان اولین زن وارد لیگ Chasquis میشود؛ لیگی مربوط به پیامرسانهای رسمی امپراتوری اینکان (Incan).

یکی از مهمترین استراتژیهای تبلیغاتی معرفی انیمیشن فیلم لگو، لیست بلندبالای هنرمندان معروف و بزرگی بود که در این اثر به صداپیشگی پرداختند و مهمتر از آن، جمعآوری شخصیتهای بسیار محبوب دنیای سینما و ادبیات عامه پسند، که هر کسی را میتوانست انیمیشن های جدید جذب خود کند. اگر می خواهید مهمترین و محبوبترین آنها را بشناسید، نوشتار بهترین انیمیشن های 2022 را تا پایان، دنبال کنید. در ویدیوی بالا میتوانید «تریلر انیمیشن Turning Red با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید. انیمیشن Turning Red اولین فیلم پیکسار محسوب میشود که توسط یک خانم کارگردانی شده است. فیلم لایو اکشن انیمیشنی Lyle, Lyle, Crocodile نیز از بهترین انیمیشن های 2022 محسوب میشود که اقتباسی از داستانی به همین نام از برنارد وبر (Bernard Waber) است. لینک لیتر از معدود کارگردانانی است که در عرصه تولید آثار لایو اکشن به شهرت رسید اما پس از مدتی شروع به ساخت آثار پویانمایی کرد و از این حوزه به صورت متفکرانه استفاده کرد.

انیمیشن های جدید

این انیمیشن استاپ موشن بر اساس کتابی منتشر نشده به همین نام ساخته شده و درباره دو برادر شیطانی حقه باز است. یکی از عناوینی که در لیست انیمیشن های جدید ۲۰۲۲ قرار میگیرد، انیمیشن جدید پینوکیو است که با تکنیک استاپ موشن ساخته میشود. همینطور با ورود نیک پارک به دنیای آثار بلند، یکی از بهترین کارگردانان انیمیشنی به دنیا معرفی شد. این انیمیشن بعد از تاخیرهای فراوان به دلیل شیوع ویروس کرونا در خرداد ماه 1401 توسط استودیوی قرن بیستم عرضه خواهد شد. انیمیشن شازده کوچولو همان داستان کتاب را پیش گرفته است و روایت میکند، اما با اضافه کردن داستان دختری در دنیای مدرن که با این کتاب مواجه میشود، دیدی جذاب به این قصهی شناختهشده اضافه کرده است. داستان از این قرار است که ابرحیوانات دی سی یک گروه مبارزه با جنایت تشکیل میدهند. این انیمیشن جدیدترین مجموعه انیمیشن هتل ترانسیلوانیا می باشد که توسط کمپانی Sony Pictures Animation و Columbia Pictures ساخته شده است.

داستان این عنوان از لیست کارتونهای ۲۰۲۱ درباره دختری بدشانس است که وارد جهان شانس خوب و بد میشود. تماشای این عنوان از کارتون های جدید 2022 را از دست ندهید. جالب اینجاست که اکثرا فکر میکردند در سال کرونا زده که خیلی از پروژههای سینمایی کنسل شود و فیلمبرداریشان به تعویق بیفتد، بازار انیمیشن قطعا داغتر از همیشه خواهد بود اما به نظر میرسد این تصور چندان درست نبود. موارد خیلی زیادی هستند که برای دیدن آنها باید تا آخر سال صبر کنیم. فینیک یک فین جوان است که هیچ مسئولیتی نسبت به ساختن خانه خودش احساس نمیکند و مشکلات زیادی را باعث میشود. جوایز دریافتی : این فیلم برنده جایزه بفتا برای بهترین فیلم متحرک شد و نامزد اسکار بهترین انیمیشن و بهترین جلوه های بصری شد و پس از فیلم کابوس قبل از کریسمس در سال 1993 ، دومین فیلم متحرک استاپ موشن بود که در رده دوم نامزد شد.

این انیمه داستان خواهر و برادری در ماههای انتهایی جنگ جهانی دوم در ژاپن را به تصویر میکشد که خانه و خانوادهی خود را بر اثر انفجار بمب از دست دادهاند. این انیمیشن با الهام از فیلم Blazing Saddles محصول سال 1974 ساخته شده است و در تابستان 1401 توسط کمپانی Paramount Pictures عرضه خواهد شد. داستان این کارتون جدید ۲۰۲۲ از این قرار است که یک روز نوبیتا موشکی کوچک را برمیدارد و از داخل آن بیگانهای کوچک و انساننما به نام پاپی بیرون میآید. داستان این انیمیشن درباره خانوادهای افسانهای از جهانگردان است که درگیر ماموریتی مهم و خطرناک میشوند. این انیمه از نظر داستانی، شخصیتپردازی، جلوههای بصری و ستینگ جذاب سایبرپانکی، اثری تماشایی است که دیدن آن را به هیچوجه نباید از دست داد.

انیمیشن ظهور لاکپشتهای نینجای جهشیافته نوجوان: فیلم بر اساس سریال Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles ساخته شده که در واقع جزئی از فرنچایز Teenage Mutant Ninja Turtles است. در واقع این عنوان از فهرست جدیدترین انیمیشن سال 2022 داستان شخصیت واقعی باز لایتیر را روایت میکند که عروسک باز در فیلمهای داستان اسباب بازی بر اساس او ساخته شده بود. راوی این داستان یک پسر بچه است که درخواست های اجتماعی خودش را دنبال می کند اما ستاره اصلی این نمایش، یک اژدهای کوچک بدون دندان است که به خوبی تصویر زیبایی از آن را در این انیمیشن به اجرا درآورده اند و شبیه به یک اژدهای واقعی رفتار می کند و زبان بدن او کاملاً تعجب برانگیز بوده و بسیار جذاب است. داستان این انیمیشن درباره موجوداتی خزدار به نام Finn است که تقریبا در همه خانهها ساکن شدهاند، اما انسانهای زیادی از این موضوع خبر ندارند.

او به کمک موجوداتی جادویی سعی دارد تا نیرویی قویتر از شانس را آزاد سازد. او دوست دارد علیرغم تفاوتهایش، دیگران دوستش داشته باشند و با وجود بی تجربگیاش، عاشق ماجراجویی است. او در یک ماجراجویی خطرناک قصد دارد چیزی اسطورهای به نام Last Wish را پیدا کند تا بتواند جانهایش را برگرداند. گربه چکمه پوش متوجه میشود که علاقهاش به ماجراجویی تاثیرات بدی داشته است. انیمیشن روسی Finnick یکی دیگر از بهترین کارتون های ۲۰۲۲ است که در بهار 1401 عرضه شد.

را با بهترین دوبله در اختیار کاربران قرار می دهد.

اما او با موفقیت چشمگیری که کسب نکرد، نه تنها به دیگران نشان داد که اشتباه کردهاند، بلکه نام خود را برای همیشه نه فقط در تاریخ سینما، بلکه در کل تاریخ بشریت ماندگار کرد. بلکه به آنها نشان میدهد که هر کسی میتواند برای هدفش بجنگد. اما واقعیت این است که فضای تاریک و ترسناک هر دو اثر، نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم وحشتناک است؛ همین موضوع یکی از دلایل شاهکار بودن این اثر است. بسیاری کابوس قبل از کریسمس را برای مخاطبان خردسال نامناسب و بیش از حد ترسناک میداند.

این فیلم بر اساس یک تیم از کامیکهای دی سی به نام Legion of Super-Pets ساخته شده و دواین جانسون (Dwayne Johnson) یکی از شخصیتهای اصلی آن را صداپیشگی کرده است. به قدری همهچیز در این انیمیشن عالی است که مطمئن باشید عاشق شخصیتهای منفی داستان، یعنی کوسههای خونخوار هم خواهید شد. ترانه جنگل را نیز در نظر داشته باشید. با معرفی برترین انیمیشن جدید ۲۰۲۲ همراه ما باشید. کارتون شانس نیز یکی دیگر انیمیشن های برتر در سال ۲۰۲۲ می باشد.

پیش از آن که بخواهید فکر کنید چند اثر از میازاکی به لیست بهترین انیمیشن های تاریخ سینما راه یافتهاند، باید به شما بگویم که انیمه شهر اشباح، سومین اثر از این کارگردان نابغه انیمه است که در میان این آثار قرار گرفته و این بیشترین اثر از یک کارگردان است. در ویدیوی بالا میتوانید تریلر انیمیشن The Bad Guys با زیرنویس فارسی را تماشا کنید. داستان این انیمیشن دربارهی شهری است که تمام جزییاتش مربوط به جشن هالووین میشود و اعضای آن در انتظار این روز مهم هستند و خود را برای آن آماده میکنند. وقتی شخصیتی تصویرش در لوگوی یکی از بزرگترین شرکتهای انیمیشنسازی دنیا استفاده شود، میتوان به طور پیشفرض به اهمیت آن پی برد و این مساله دربارهی شخصیت توتورو از این انیمه و شرکت جیبلی صدق میکند. این فیلم چهار نامزد اسکار دیگر برای بهترین فیلمنامه اقتباسی ، بهترین تدوین صدا ، بهترین انیمیشن و بهترین آهنگ اصلی را دریافت کرد و دو مورد اخیر را برد.

موسیقی وهمانگیز انیمیشن علاوه بر ماندگاری فراوانی که دارد، تأثیر بسیار زیادی بر فضای تاریک و شاهکار انیمیشن داشته است. یکی دیگر از انیمیشنهای ژاپنی در فهرست بهترین کارتون های ۲۰۲۲، انیمیشن Bubble است که برای اولین بار در بهمن ماه 1400 در جشنواره بینالمللی فیلم برلین به نمایش درآمد و به زودی در نتفلیکس عرضه خواهد شد. انیمیشن آپولو ۱۰٫۵: کودکی در عصر فضا یکی از پرطرفدارترین انیمیشن های جدید ۲۰۲۲ محسوب میشود که تا حدود کمی با الهام از کودکی کارگردان آن، یعنی ریچارد لینکلیتر ساخته شده است. در معرفی این عنوان از فهرست برترین کارتون 2022 باید بگوییم که ششمین قسمت از فرنچایز عصر یخبندان و دنبالهای برای انیمیشن Ice Age: Collision Course است. نظرات منتقدان نیز نسبت به این عنوان از پرفروش ترین انیمیشن های 2022 مثبت بود.

همانطور که از جایگاه این اثر در لیست بهترین انیمیشن های جهان میتوان برداشت کرد، از نظر ما انیمیشن ماجراهای تنتن اثری تماشایی و فوقالعاده بود. این بیگانه از سیارهای به نام پیریکا به زمین آمده است. این انیمیشن که هم از طرف منتقدان و هم بینندگان با استقبال قابل قبولی مواجه شده، موفق شده جایزه اسکار ببرد و از معدود آثاری است که چنین موفقیتی را کسب کردهاند و ساخته دیزنی و پیکسار نیستند. داستان این عنوان از بهترین انیمیشن های 2022 درباره دختری 17 ساله به نام سوزومی است که در شهری خلوت و آرام زندگی میکند. هنری سیلیک پیش از این نیز انیمیشن Coraline را در سال 2009 ساخته بود. اما این نسخه جدید، دارای چرخشهای داستانی متفاوتی است، در واقع پینوکیو پس از انسان شدن، تبدیل به آدم بدی میشود که همه را آزار میدهد و آن چیزی نیست که پدرش انتظار داشت. پس از موفقیتهای قسمت اول، حالا ماجراجوییهای بچه رئیس در قسمت دوم ادامه خواهد داشت.

با معرفی برترین انیمیشن جدید ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

در این مورد از ساخت انیمیشن، انیماتور با دنبال کردن یک حرکت زنده و نیز کپی کردن فریم به فریم حرکات آن موجب ساخت انیمیشن خواهد شد. در این مقاله از پلازا با معرفی بهترین انیمیشن های 2022 و جدیدترین کارتون های سال 2022 همراه شما بودیم. در ادامه این نوشتار، قرار است به بررسی جدیدترین انیمیشن های 2022 بپردازیم و همراه شما بهترین و محبوبترین آنها را، به اطلاع شما برسانیم. در کنار هنرمندی رابین ویلیامز در این انیمیشن که ساعتها میتوان دربارهاش صحبت کرد، علاءالدین یکی از موفقترین آثار موزیکال دیزنی هم محسوب میشود و افتخاراتی هم برای شرکت به دست آورده است، از جمله دریافت جایزه بهترین آهنگ سال در جوایز گرمی.