سایت کوینکس کریپتوباز

با این حال، این صرافی قابلیت استفاده توسط کاربران تمام کشورهای جهان را دارا می‌باشد. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از Kucoin Exchange دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. زمانی که قرارداد به قیمت مورد انتظار رسید، موقعیت خرید/فروش را ببندید. سعی کنید یک پسورد 16 کاراکتری متشکل از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و دیگر کاراکترها انتخاب کنید. رمز عبورتان را کاملا یونیک انتخاب کنید و از رمز عبورهای مشابه با دیگر سایت‌هایی که عضو هستید، استفاده نکنید. گزینه‌های Limit و Stop-Limit برای تعیین حد فروش و سفارش فروش در آینده به کار می‌رود. در مرحله بعدی ID type (مثلا پاسپورت) را انتخاب کرده و ID number خود را به همراه اسناد شناسایی خود بارگذاری کنید.

  • در این صفحه، به قسمت واریز مراجعه می‌کنیم تا هر رمز ارزی که بخوایم با کلیک بر روی سپرده وارد حساب کاربری خود کنیم.
  • سطح نخست این صرافی برای بررسی هویت کاربران به کسانی مربوط می شود که هنوز هویت خود را تایید نکرده اند.
  • برای کسانی که به دنبال انتخاب بهترین پلتفرم برای انجام معاملات خود هستند، درک مشکلات اهمیت بیشتری دارد.
  • این پلتفرم مدعی است که می تواند معاملات را ظرف 15 دقیقه الی نیم ساعت پس از برداشت ها (و 5 الی 15 دقیقه برای مقادیر کمتر) تکمیل کند.
  • با وجود این محدودیت ها، امتیازی که می توانیم به صورت منصفانه به اپ موبایلی کوینکس، بدهیم، امتیاز 8 و نیم از ده می باشد.
به دلیل اینکه زبان این صرافی فارسی هست این قسمت ها رو میتونید خودتون هم تشخیص بدید. قسمت مشکی رنگ نیز اطلاعات ارز رو مثل حجم معاملات روزانه و تغییر 24 ساعته نشون میده. پس از اینکه به حساب coinex وارد شدید بر روی زبانه دارایی کلیک کنید و بر روی واریز کلیک کنید. در قسمت کوین باید ارز مورد نظر برای مثال ارز دیجیتال تتر رو انتخاب کنید و در قسمت پایین نیز شبکه مورد نظر رو انتخاب کنید و واریز رو انجام بدید. دقت کنید که شبکه های واریزی و دریافتی باید یکسان باشد و در غیر اینصورت امکان برگشت وجه وجود ندارد. برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، CoinEx از طریق SMS یا Google Authenticator محافظت از احراز هویت دوعاملی را ارائه می‌دهد تا معاملات بدون وارد کردن گذرواژه یکبار مصرف مبتنی بر TOTP کامل نشود.

در پلتفرم کوینکس ابزارهای معاملاتی بسیار زیادی وجود دارد که بیشتر آن برای معامله گران پیشرفته مناسب هستند بنابراین اگر شما تازه کار باشید، در نگاه اول سایت می‌تواند پیچیده به نظر برسد. برای سرمایه گذاران تازه کار هیچ تابع جایگزین ساده‌ای وجود ندارد تا به جای استفاده از صفحه اصلی معاملات، ارزهای دیجیتال را معامله کنند. با این حال، CoinEx راهنماها و ویدیوهایی دارد که نشان می‌دهد چگونه از سایت خود استفاده کنند.

چگونه امنیت را در حساب کاربری coinex مان بالاتر ببریم؟

سایت کوینکس کریپتوباز

با کلیک بر روی این منو شما به قسمت معاملات فیوچرز رانده می شوید؛ در این بخش می توانید معاملات را با قرض گرفتن سرمایه از صرافی انجام دهید. هزینه های مربوط به تراکنش برداشت برای هر جفت معاملاتی متفاوت هستند و معمولا در وب سایت شرکت اعلام می شوند. مشابه قسمت قبل در قسمت‌های Coin Type و Protocol Type به ترتیب کوین و شبکه انتقال ارزهای مورد نظرتان را مشخص کنید. و در نهایت در قسمت Deposit To ، شما میتوانید آدرس کیف پول را مشاهده کنید و به دلخواه آن را کپی یا اسکن کنید. در بخش Protocol Type ، شبکه انتقال رمز ارز مورد نظرتان را تعیین کنید. پس وارد کردن آدرس ایمیلتان ، روی گزینه Send code بزنید ، و کدی که توسط کوینکس به ایمیلتان وارد می‌شود را در بخش Email verification code وارد کنید.

  • با افزایش محبوبیت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، امنیت در این بازار و پلتفرم‌های مربوط به آن اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند.
  • مقدار بیت کوین مورد نظر برای مبادله یا مقدار بیت کوین کش را که می‌خواهید خریداری کنید وارد کنید و روی دکمه ” Sell BTC” کلیک کنید.
  • امنیت بالا، تعداد ارزهای پشتیبانی شده زیاد و پشتیبانی سریع، همگی از ویژگی‌های مثبت این صرافی محبوب هستند.
  • پس از نصب، به صفحه اصلی بازگردید و را فشار دهید تا شروع کنید.

کلید پشتیبانی را حتما در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود یادداشت کنید. کارمزد و کمیسیون صرافی کوینکسبرای ازلاعات بیشتر در مورد کمیسیون و معنی Maker , Taker , Fee, کارمزد صرافی کوینکی کلیک کنید . CoinEx به شما یک مرکز راهنما ارائه می دهد، که به شما امکان می دهد تا در بین موضوعات فهرست شده گزینه مناسب را جستجو کرده و پاسخی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. انتخاب دوم ارسال تیکت و منتظر ماندن برای دریافت پاسخ از پلتفرم است.

آشنایی با صرافی کوینکس CoinEx + مزایا و معایب آن