لیست قیمت یخچال فریزر دوقلو، ۱۹ آذر ترب-اصیل بخرید

۲۲۶۱ یکی از جدیدترین مدل یخچال های اسنوا است که با قابلیت‌ها و امکانات مناسب خود، فروش بسیار بالایی داشته است. در ۲۲۶۱ به عنوان بهترین ساید بای ساید اسنوا به لطف موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه را به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا SN8-2216GW در دیجی کالا حدود 30 میلیون تومان است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW

سیستم سرمایش هوشمند این سیستم در این محصول دارای حسگرهای شش گانه هوشمند تشخیص دما است، و به صورت اتوماتیک سرمایش پایدار و یکنواختی را برای یخچال ایجاد میکند. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم بالا می‌برد و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، بطور چشمگیری کاهش خواهد یافت. دلاوا وب سایت بررسی و راهنمای خرید محصولات جهیزیه و منزل می باشد که سعی در آن دارد با معرفی دقیق محصولات کاربران را در خرید محصول مناسب راهنمایی نماید. برند اسنوا یک برند ایرانی بوده است و تقریبا 70 درصد قطعات ساختاری محصولات آن ساخت ایران بوده است . ظرفیت کلی این محصول 591 لیتر بوده که این میزان برای مصارف خانگی و خانواده‌های متوسط مناسب است.

ما در پاسخ به این سوال که اصلاً یخچال ایرانی چه مارکی خوبه، باید بگوییم یک یخچال خوب ایرانی، اولاً جا دار است و فضای کافی برای ذخیره مواد غذایی را داراست و ثانیاً با مصرف کمترین میزان انرژی، بیشترین بازدهی در خنک‌سازی را به نمایش می‌گذارد. یخچال فریزر پایین، ۱۹ الی ۲۵ فوت، ساید بای ساید، ۲۰ تا ۲۹ فوت، دوقلو ۳۲ تا ۴۱ فوت و یخچال فریزر درب فرانسوی، ۱۸ الی ۳۲ فوت جا دارد. فضای یخچال اسنوا کاملا دسته بندی شده بوده و می توانید برای انواع مواد غذایی ، فضای اختصاصی در نظر بگیرید. این ویژگی به شما کمک می کند تا درب یخچال اسنوا را کمتر باز نگه دارید بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. ساید بای ساید گالری اسنوا سه محفظه جداگانه برای مواد اولیه آشپزخانه ، خوراکی های کودکان و مواد غذایی روزانه بزرگسالان دارد.

این یخچال ها رنگ بندی های تازه و متناسب با رنگ آشپزخانه را دارا هستند، یکی از ویژگی هایی که این یخچال ها می توانند داشته باشند و خیلی به درد بخور است داشتن یخچال فریزر ساید بای ساید است. میزان مصرف انرژی هریک از وسیله های برقی در خانه ها ارتباط مستقیمی با هزینه های برقی که هر ماه بایستی بپردازید دارد. برای خرید یخچال فریزر بایستی حتما به میزان مصرف انرژی آن توجه داشته باشید.

بهترین مدل یخچال اسنوا کدام است؟

دستگاه دارای کمپرسور پر بازده با ۲۰ درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی است و مجهز به سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر می باشد. یخچال فریزر اسنوا سری TMF مدل S3-0271LW با رده انرژی +A و اندازه ۲۷ فوت توانایی نگهداری حجم بالایی از موتد غذایی را بصورت تازه برای مدت طولانی داراست. یخچال‌فریزر یکی از مهم‌ترین وسایل خانه است که برای نگهداری مواد غذایی، میوه‌ها و سبزیجات استفاده می‌شود. اسنوا با سالها تجربه درزمینه ساخت لوازم‌خانگی باکیفیت بالا، ساخت یخچال فریزر 27 فوتی مدل S30275TI را آغاز کرده است. خوشحال میشویم نظرات خود، درباره بهترین یخچال ساید اسنوا را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

که در بالا گفته شد تا حدودی می توانید ویژگی های هر برند را بهتر بشناسید و خریدی مطمئن تر و راحت تری داشته باشید. لامپ های ال ای دی با این که کمتر انرژی مصرف می کنند ولی نور بیشتری را تولید می کنند، به اندازه ی لامپ های معمولی گرما ندارند در نتیجه عمر بیشتری را خواهند داشت. این شرکت برای روشن کردن فضای داخل و بیرون یخچال از لامپ های ال ای دی کمک گرفته است، این لامپ ها در مقایسه با لامپ هایی که قبلا در یخچال ها استفاده می شد، دارای مزیت های بسیاری است. گارانتی ۳۰ ماهه شرکت دیپوینت برای کاربران در نظر گرفته شده است. مجهز به سامانه سرمایش ۳D Cooling بوده و قادر به حفظ طراوت و تازگی موادی است که در آن قرار می‌دهید. تلاش کنید محصولی را تهیه کنید تا از این ویژگی برخوردار باشد و کار را برای جابه جایی محصول راحت تر خواهد کرد.

درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. آب‌ریزی که روی درب یخچال است، با اتصال به آب شهری، به‌صورت اتومات عمل می‌کند. این مدل از یخچال اسنوا نیز سیستم نوفراست دارد و در طول مدت استفاده برفک نمی‌زند. یکی دیگر از معایب یخچال اسنوا که از سوی برخی کاربران مطرح شده عملکرد نامناسب یخ ساز است.

  • در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است.
  • همانطور که در بالا نظر برخی خریداران را به اشتراک گذاشتیم میتوان به یقین گفت اکثر خریداران از کیفیت یخچال ساید اسنوا رضایت داشتند و خرید محصولات این شرکت را به دیگران نیز پیشنهاد کرده اند.
  • البته برای دیدن یخچال برند های مختلف پیشنهاد میکنم حتما به مطلب « بهترین مارک یخچال فریزر » سر بزنید تا با بهترین برند های یخچال فریزر داخلی و خارجی آشنا شوید.
  • این یخچال و فریزر دوقلو در مجموع ۳۸ فوت گنجایش دارند که برای یک خانواده پرجمعیت بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.
  • ساید بای ساید سری هارمونی یخچال و فریزر های اسنوا در مدل ها و طرح های متنوعی تولید شده اند که یکی از مدل‌ها ساید بای ساید اسنوا S8-2261S است تا تقریبا تمامی سلایق را پوشش دهند.

لیست قیمت یخچال فریزر دوقلو، ۱۹ آذر ترب-اصیل بخرید بهترین یخچال اسنوا دارای سه طبقه و هشت کشو بوده که کارایی و عملکرد آن را بهترین مدل یخچال اسنوا مطلوب‌تر کرده است. پس از بررسی مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو اسنوا و کیفیت یخچال اسنوا خوبه که در مورد تاریخچه اسنوا هم اطلاعاتی داشته باشید . در رابطه با تاریخچه برند اسنوا باید بیان کنیم که برند اسنوا در سال 1384 توسط کارشناسان و مهندسان ایرانی نیز تاسیس شده است و اولین کارخانه آن واقع در مورچه خورت اصفهان بوده است . در ابتدا برند اسنوا در زمینه تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی فعالیت می کرد اما با توجه به فروش خوبی که محصولات آن داشته است رفته رفته در زمینه تولید دیگر محصولات چون تلویزیون ، یخچال و فریزر و مایکروفر و … نیز فعالیت می کند و تقریبا 70 درصد قطعات ساختاری آن از محصولات ایرانی بوده است . توجه فرمایید در دستگاه هایی که فضای مینی بار بر روی درب آنها تعبیه شده است با وجود این سیستم در این محفظه نیز شما هوای کاملاً خنک و یکدست در اختیار خواهید داشت که خود یکی از عوامل مؤثر در لقب دادن بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا به مدل SN8-2261SS می باشد.

اگر نیاز شما به فریز کردن مواد غذایی کم است و ترجیح می‌دهید مواد غذایی را بصورت تازه استفاده کنید، این مدل برای شما مناسبتر می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی های این یخچال ها طراحی خوشگل آن هم در داخل و هم در بیرون یخچال است، در طراحی های یخچال اسنوا دیگر زائده و برجستگی اضافه مشاهده نمی شود، اضافه بر این ها جوری طراحی شده است که به آسانی آن را می شود تمیز کرد. اگر قیمت برایتان مهم است، هیمالیا، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شرکت هیمالیا، برای ساخت بدنه یخچال‌های خود، از ورق‌های ضد زنگ استفاده کرده و تولیدات خود را با با بالاترین تنوع رنگی به بازار عرضه نموده است. برای طراحی یخچال اسنوا، از سامانه گردش هوای چندگانه استفاده شده است. حسگرهای هوشمند دما برای این یخچال در نظر گرفته شده که حالت سرما را به صورت یکنواخت در داخل محفظه یخچال و فریزر ایجاد می‌کند.

با اتصال این دستگاه به آب شهری، می‌توانید از سیستم یخ‌ساز و اب‌ریز اتومات بهترین یخچال اسنوا استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای آشپزخانه خود یخچال و فریزی تهیه کنید که علاوه بر زیبایی از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد؛ برند ایرانی اسنوا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی شما باشد. هر یخچال و فریزی که در بازار موجود است، در کنار مزایای بی‌شمار، ممکن است معایب کوچکی نیز داشته باشد. در خصوص یخچال اسنوا باید گفت که این برند یکی از بهترین و باکیفت‌ترین برندهای تولید لوازم برقی خانگی در کشور است. استفاده از موتور و قطعات چینی مسئله بدی نیست چون بسیاری از برندهای معتبر جهانی مثل ال جی و سامسونگ هم از موتورها و قطعات ساخت کشور چین استفاده می‌کنند.