وکیل خانواده + 100%متخصص امور خانواده موسسه حقوقی تهران وکیل

از این رو پـس از طلاق مادر میتواند برای دریافت حضانت فرزند هم اقدام نماید. در صورتیکه طلاق توافقی باشد شانس دارد مادر در قبال بخشیدن همـه و یا قسمتی از مهریه حضانت فرزند را از پدر دریافت کند ولی در این صورت هم پدر حق ملاقات (ملاقات چند ساعته) با فرزندش را خواهد داشت. وکیل خانواده باید به نمایندگی از موکل خود در همه جلسات دادرسی حضور پیدا کرده و حتی در غیاب موکل، با قدرت از حقوق او دفاع کند. گاهی اوقات افراد به دلیل رو به رو شدن با طرف دیگر دعوی و یا به سبب شغل و کمبود زمان و به طور کلی به هر دلیل شخصی دیگری علاقه و امکان حضور در دادگاه را ندارد. از وظایف وکیل خانواده این است که نیازی به حضور موکل خود در جلسات دادگاه نداشته باشد و به تنهایی بتواند با ارائه مدارک دفاعیه و اظهارات خود را در مورد پرونده مربوطه ارائه دهد.

مرجع رسیدگی به شکایت از تصمیمات و دستورات مقامات دولتی ، دیوان عدالت اداری است . اگرماموران انتظامی در مقام انجام وظیفه شان به عنوان “ضابطین دادگستری” بازداشت غیر قانونی انجام دهند، مرجع رسیدگی دادسرای عمومی و انقلاب است . تعداد زیاد وکیل خانم نسبت به وکیل آقا موجب شده که طبیعتا انتخاب وکیل خانم راحت‌تر باشد.

  • براساس ماده ی ۴۹ قانون حمایت از خانواده که در سال ۱۳۹۲ به تصویب رسیده است، عدم ثبت رسمی ازدواج مجدد در دفاتر ازدواج و طلاق، جرم می باشد و مرد قابل تعقیب و مجازات خواهد بود.
  • بلکه می توانند مسائلی را که در حوزه تخصصی خودشان نیست، به وکیل مربوطه ارجاع دهند.
  • اخیرا، از ابتدای آذرماه ۱۳۹۷، مطابق بخشنامه دادگستری تهران، زوجین می بایست برای طلاق توافقی، ابتدائا، به واحدهای مشاوره بهزیستی که بدین منظور، مشخص شده مراجعه نموده و گواهی عدم انصراف از طلاق اخذ و جزء مدارک لازم، به دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای ثبت دادخواست طلاق توافقی ارائه کنند.
  • اما سوال اینجاست که یک وکیل خانواده در چه حوزه‌هایی تخصص دارد و اساسا ویژگی های بهترین وکیل در این حوزه چیست؟ برای پاسخ به این سوالات، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اطمینان از سابقه وکیل بسیار مهم میباشد و بهتر است از چنین وکیلی جهت انجام امور حقوقی خود بهره مند شوید. در موسسه حقوقی صاحب اندیشه میتوانید وکیل مجرب مورد نظر خود را انتخاب کنید. خانم بنده طلاق میخواد و میگه بصورت توافقی طلاقم بده در حالی که کل مهریه و اجرت المثل هم میخواد. میدونم اگه توافقی باشه باید سر یه مبلغ یا دارایی توافق کنیم نه اینکه کل مهریه شو طلب کنه‌ در ضمن مدت ۲۲ ساله ازدواج کردیم ولی ایشان نازا هستن و فرزندی نداریم. گذشته از مباحث تکنیکی و علم مرتبط با این موضوع، وکیل خانواده نیز باید روحیه مسالمت جویانه داشته باشد طبیعی است که وکیل متخصص دعاوی مالیاتی فاقد روحیه مناسب برای انجام پرونده های خانوادگی باشد. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند.

آشنایی با رویه دادگاه بدوی، تجدید نظر و دیوان عالی کشور در پیروزی نقش کلیدی دارد. وکیل خانواده، می بایست قبل از اقدام به طرح دعوا و دفاع از موکل، در پی رفع خصومت و برقراری صلح وآشتی برآید اما از آنجایی که وکیل دادگستری باید واقع نگر هم باشد، لذا اصولا در پی پیروزی موکل خود در پرونده است. با اینهمه صداقت داشتن وکیل، در کنار تخصص و تجربه ی واقعی، اکثرا نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت. وکیل الزاما نباید پرونده طلاق را به طلاق ختم کند؛ گاهی پیروزی وکیل دادگستری در شکست است البته بدیهی است که نه هر شکستی؛ شکستی که نتیجه اش ایجاد تفاهم وصلح و سازش میان زوجین گردد عین پیروزی و بالاترین پیروزی است. همانطور که وکیل خانواده بودن و بخصوص وکیل پرونده طلاق بودن، گاهی، عین مصیبت وگرفتاری است! با اینهمه، هدف و نیت متعالی وکیل، در کنار سایر ویژگی های منحصر به فرد یک وکیل، راهگشا و کارساز خواهد بود.

ما تیم تخصصی وکیل تهران را به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران به شما معرفی می نماییم. در قسمت قبل به توضیح وکیل خانواده متخصص در دعاوی خانوادگی پرداختیم ؛ اما مسئله مهمی که در ارتباط با این نوع وکلا وجود دارد آن است که این وکلا چه وظایف و تکالیفی دارند ؟ پاسخ به این سوال را در ابعاد حرفه ای و اخلاقی می توان مورد بررسی قرار داد . در برخی از موارد ، موکل قادر است به خاطر تخلف از وظایف وکیل خانواده ، اقدام به شکایت از وکیل نماید . وکیل خانواده باید اطلاعات، تخصص، هوش و تجربه حقوقی بسیار بالا و کافی داشته باشد، آگاهی آنها از رویه دادگاه های بدوی، تجدیدنظر، و دیوانعالی کشور بسیار پر اهمیت است و همچنین به رویه قضایی نیز باید آگاهی و تسلط بالایی داشته باشد. دفتر وکالت خانم فاطمه یعقوبی با بهره گیری از بهترین و زبده ترین وکیل خانواده آماده ارائه خدمات در خصوص مشاوره حقوقی خانواده، تنظیم لایحه یا دادخواست می باشد.

با روند رو به رشد اقتصادی ، خانوادگی و اجتماعی و…

قطعاً انتخاب یک وکیل خانواده تلفنی و یا آنلاین می‌تواند مشکلات شما را درست مانند مراجعه حضوری حل کند. در کشورهای دیگر البته تعریف وکیل خانواده کمی متفاوت است و چیزی که در ایران با آن آشنایی داریم نیست. باتوجه‌به این که دعاوی خانوادگی می‌تواند مربوط به مسائلی از جمله ازدواج مجدد، عق نکاح، جهیزیه، مهریه، نفقه زوجه، اجرت‌المثل ایام زوجیت، تمکین و نشوز، بذل مدت، فسخ و انفساخ نکاح و حجر و رفع باشد. معمولاً پرونده‌های مختص مسائل حقوقی خانواده با دیگر زمینه‌ها کاملاً متفاوت است. یک مؤسسه وکیل یابی باید وکلایی با تخصص خانواده را به شما معرفی کند.

اگر تمایل موکل به طلاق و جدایی باشد دعاوی مطروحه می بایست بسیار قاطع و جدی و سریع صورت بگیرد ، به طوری که یا دادگاه خانواده به راحتی رای طلاق را صادر نماید و یا طرف مقابل توافق به حل و فصل موضوع بنماید . با توجه به قانون و رویه عملی دادگاه ها حق حبس به هیچ عنوان برای مرد به رسمیت شناخته نشده است و در حال تکلیف پرداخت مهریه اول با زوج است و زوجه می تواند تا پرداخت آخرین قسط مهریه از ایفای وظایف زناشویی نسبت به شوهر امتناع کند. یکی دیگر از نکات یک وکیل خانواده خوب و کارآزموده این است که با موکل خود صاق باشد و شفافیت بین وکیل و موکل برقرار باشد چرا که در حل پرونده بسیار موثر است.

هر یک از وکلایی که در حوزه های تخصصی فعایت می‌کنند وظایف ویژه ای را دارند و وکیل خانواده نیز از این موضوع مستثنی نیست. وکیل خانواده شاید در مرحله اول وظیفه ای پیشگیرانه را بایستی ایفا نماید، مثلاً با توضیح کامل و تفهیم شروط ضمن عقد ازدواج، تعهدات، حقوق و تکالیف طرفین را برای آنان شفاف سازی نماید و از این طریق جلوی بروز اتفاقات ناخوشایند و اختلافات را در آینده بگیرد. در مرتبه بعدی وظیفه اصلاحی و ایجاد صلح و سازش را باید ایفا نماید و سعی کند امور را خارج از دادگستری حل و فصل نماید. نهایتاً هم باید در کلیه حقوق و تکالیف طرفین از جمله مهریه، نفقه، اجرت المثل، جهیزیه مرد و زن، هدایا، حضانت و مواردی از این قبیل مدافع حقوق موکلش باشد و مصلحت ایشان را در این زمینه رعایت نماید. برخی از وکلای متبحر خانواده جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج)، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند. متاسفانه یکی از واقعیت‌های جوامع امروزی ازجمله ایران، بالا بودن تعداد دعادی خانوادگی در دادگاه‌های خانواده و شوراهای حل اختلاف است.

وکیل خانواده + 100%متخصص امور خانواده موسسه حقوقی تهران وکیل وکیل خانواده – وکلا می توانند بعد سپری کردن مدتی از عمر وکالت خود و کسب تجارب لازم به سمت و سوی فعالیت در یکی از رشته های حقوق بپردازند . اگر شما میخواهید با وکیل خانواده موسسه آریا دادیار مشاوره داشته باشید، ابتدا با شماره های موجود تماس گرفته و وقت بگیرید و سپس به صورت حضوری در ساعت و تاریخ گفته شده مشاوره می شوید. جهت داشتن سوال از وکیل خانواده می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق آنلاین با وکیل خانواده صحبت کنید وسوالات خود را بپرسید و در کوتاه ترین زمان پاسخ آن را دریافت کنید. براساس ماده 8 قانون حمایت از خانواده ، رسیدگی به هردعوا دردادگاه های خانواده با تقدیم دادخواست واز طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عمل می آید . داشتن یک وکیل خانواده حرفه ای و خوب این روزها شاید کار سختی نباشد اما کار آسانی هم نیست . با روند رو به رشد اقتصادی ، خانوادگی و اجتماعی و… نیاز افراد جامعه را به وکیل خانواده مجرب و خوب و مورد اعتماد بیشتر می کند.

بنابراین در صورتی که زن تمکین کند و مرد از پرداخت نفقه خودداری کند، زن می تواند به دادگاه خانواده شکایت کند. در این راستا می توان به یک وکیل خانواده خانم مراجعه کرد و به دادگاه دادخواست داد. در صورتی که موارد مذکور در این ماده یعنی داشتن حق طلاق، عسر و حرج زن، عجز از پرداخت نفقه وجود داشته باشد، زوجه می تواند با در دست داشتن ادله اثباتی خود به دادگاه خانواده مراجعه و در خواست طلاق دهد.